Hazrat Abdullah Ibn Abi Layla narrates that when witnesses would testify before Hazrat Ali about adultery, then you would order the witnesses to stone, then you would stone, then the people would stone. And when [the adulterer] would confess, you would begin yourself, so you would stone him, then the people would stone him.
حضرت عبدالرحمن بن ابی لیلی فرماتے ہیں کہ حضرت علی کے پاس جب گواہ زنا کی گواہی دیتے پھر آپ گواہوں کو پتھر مارنے کا حکم دیتے پھر آپ پتھر مارتے پھر لوگ پتھر مارتے اور جب اقرار کرتا تو آپ خود ابتدا کرتے سو اسے پتھر مارتے پھر لوگ اسے پتھر مارتے۔
Hazrat Abdul Rahman bin Abi Laila farmate hain ke Hazrat Ali ke pass jab gawah zina ki gawahi dete phir aap gawahon ko pathar marne ka hukum dete phir aap pathar marte phir log pathar marte aur jab iqrar karta to aap khud ibtida karte so use pathar marte phir log use pathar marte.
Hazrat Abdullah bin Masood narrates that Hazrat Ali said: O people! Indeed, there are two types of adultery: hidden adultery and open adultery. So hidden adultery is that in which the witness testifies of adultery, so the witness will be the first to stone, then the ruler, then the people, and open adultery is that in which pregnancy becomes apparent or confesses. So the Imam will be the first to stone, the narrator says that you had some stones in your hand, so you hit the woman with a stone, which went into her ear hole, so she started spinning, and people threw stones.
حضرت عبدالرحمن بن عبداللہ بن مسعود فرماتے ہیں کہ حضرت علی نے ارشاد فرمایا : اے لوگو بیشک زنا دو طرح کا ہوتا ہے۔ پوشیدہ زنا اور اعلانیہ زنا پس پوشیدہ زنا تو یہ ہے کہ گواہ زنا کی گواہی دیں سو گواہ سب سے پہلے پتھر مارنے والے ہوں گے پھر حاکم پھر لوگ اور اعلانیہ زنا یہ ہے کہ حمل ظاہر ہوجائے یا اعتراف کرلے سو امام سب سے پہلے پتھر مارنے والا ہوگا راوی کہتے ہیں آپ کے ہاتھ میں کچھ پتھر تھے سو آپ نے اس عورت کو ایک پتھر مارا جو اس کے کان کے سوراخ میں جا لگا تو وہ گھومنے لگی اور لوگوں نے پتھر مارے۔
Hazrat Abdul Rahman bin Abdullah bin Masood farmate hain ki Hazrat Ali ne irshad farmaya: Aye logo beshak zina do tarah ka hota hai. Posheeda zina aur elaniya zina. Pas posheeda zina to yeh hai ki gawah zina ki gawahi den. So gawah sab se pehle pathar marne wale honge phir hakim phir log. Aur elaniya zina yeh hai ki hamal zahir ho jaye ya ehtraaf karle. So imam sab se pehle pathar marne wala hoga. Rawi kehte hain aap ke hath mein kuch pathar thay. So aap ne us aurat ko ek pathar mara jo us ke kaan ke sorakh mein ja laga. To woh ghoomne lagi aur logon ne pathar maare.
Hazrat Amr ibn Nafi narrates that Hazrat Ali said: "There are two types of stoning: one in which the ruler stones first, then the people, and the other in which the witnesses stone first, then the ruler, then the people." The narrator says: "I asked Hazrat Hukm: 'What is the stoning of the Imam?' He said: 'When the woman gives birth to a child or she confesses.' And the stoning of witnesses is when they have testified."
حضرت عمرو بن نافع فرماتے ہیں کہ حضرت علی نے ارشاد فرمایا : رجم کی دو قسمیں ہیں ایک رجم وہ جو حاکم پتھر مارتا ہے پھر لوگ اور ایک رجم وہ جو گواہ پتھر مارتے ہیں پھر حاکم پھر لوگ راوی کہتے ہیں : میں نے حضرت حکم سے عرض کی : امام کا رجم کیا ہے ؟ آپ نے فرمایا : جب وہ عورت بچہ پیدا کرلے یا وہ اقرار کرلے اور گواہوں کا رجم یہ ہے کہ جب وہ گواہی دے دیں۔
Hazrat Amr bin Nafe farmate hain keh Hazrat Ali ne irshad farmaya : Rajm ki do qismain hain aik Rajm woh jo hakim pathar marta hai phir log aur aik Rajm woh jo gawah pathar marte hain phir hakim phir log Ravi kehte hain : mein ne Hazrat Hukm se arz ki : Imam ka Rajm kya hai ? Aap ne farmaya : jab woh aurat bachcha peda karle ya woh iqrar karle aur gawahon ka Rajm yeh hai keh jab woh gawahi de den.
Hazrat Sha'bi narrates that I asked Hazrat Hukam what is the stoning of a ruler? You said: When a woman gives birth or confesses and when the witnesses testify, then the witnesses will start (the stoning).
حضرت شعبہ فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت حکم سے دریافت کیا حاکم کا رجم کرنا کیا ہوتا ہے ؟ آپ نے فرمایا : جب عورت بچہ پیدا کرلے یا اقرار کرلے اور جب گواہ گواہی دے دیں، تو گواہ ہی ابتدا کریں گے۔
Hazrat Shaaba farmate hain keh maine Hazrat Hukm se daryaft kiya haakim ka rajm karna kya hota hai? Aap ne farmaya: Jab aurat bachcha peda karle ya iqrar karle aur jab gawah gawahi de dein, tou gawah hi ibtida karenge.