Hazrat Mughira narrates that Hazrat Ibrahim said: "When a person steals multiple times, only one of his hands will be cut off. And when he drinks alcohol multiple times, and when he falsely accuses someone multiple times, only one punishment will be imposed on him."
حضرت مغیرہ فرماتے ہیں کہ حضرت ابراہیم نے ارشاد فرمایا : جب ایک شخص نے کئی بارچوری کی تو اس کا ایک ہی ہاتھ کاٹا جائے گا اور جب اس نے کئی بار شراب پی اور جب اس نے کئی بار تہمت لگائی تو اس پر ایک ہی حدلازم ہوگی۔
Hazrat Mugheera farmate hain keh Hazrat Ibrahim ne irshad farmaya : Jab ek shakhs ne kai bar chori ki to uska ek hi hath kata jaye ga aur jab us ne kai bar sharaab pi aur jab us ne kai bar tohmat lagai to us par ek hi had lazim hogi.
Hazrat Amr narrates that I asked Hazrat Hasan Basri about a man who was caught while he had committed adultery with a woman many times or had committed adultery with many women many times? You said: There will be one punishment and the same was said about the thief who was caught stealing many times.
حضرت عمرو فرماتے ہیں کہ حضرت حسن بصری سے ایسے آدمی کے بارے میں مرو ی ہے جس کو پکڑا گیا اس حال میں کہ اس نے ایک عورت سے کئی مرتبہ زنا کیا یا کئی عورتوں سے کئی مرتبہ زنا کیا ؟ آپ نے فرمایا : ایک سزا ہوگی اور چور کو پکڑ لیا گیا جس نے کئی مرتبہ چوری کی تھی اس کے بارے میں ایسا ہی فرمایا۔
Hazrat Amro farmate hain keh Hazrat Hassan Basri se aise aadmi ke bare mein marvi hai jis ko pakra gaya is hal mein keh usne ek aurat se kai martaba zina kiya ya kai aurton se kai martaba zina kiya? Aap ne farmaya: Ek saza hogi aur chor ko pakar liya gaya jis ne kai martaba chori ki thi uske bare mein aisa hi farmaya.
Hazrat Ash'as narrates that Hazrat Ibn Sireen said: "It was said that when he had committed many thefts, then his hand was cut off because of a man, then this will be the punishment for all those thefts."
حضرت اشعث فرماتے ہیں کہ حضرت ابن سیرین نے فرمایا : یوں کہا جاتا تھا جب اس نے بہت سی چوریاں کیں پھر ایک آدمی کی وجہ سے اس کا ہاتھ کاٹ دیا گیا تو یہ ان تمام چوریوں کی سزا ہوگی۔
Hazrat Ashas farmate hain keh Hazrat Ibn Sireen ne farmaya: Yoon kaha jata tha jab us ne bahut si choriyan kin phir ek aadmi ki wajah se us ka hath kaat diya gaya to yeh un tamam choriyon ki saza hogi.
Hisham al-Dustawa'i reported: Hammad said, "If a person steals multiple times and the people cannot overpower him except by cutting off his hand afterward, then only one of his hands should be cut off."
حضرت ہشام دستوائی فرماتے ہیں کہ حضرت حماد نے ارشاد فرمایا : جب ایک شخص نے کئی بار چوری کی اور لوگ اس پر قابو نہ پاسکے مگر بعد میں جا کر تو اس کا ایک ہی ہاتھ کاٹا جائے گا۔
Hazrat Hisham Dastwai farmate hain ke Hazrat Hammad ne irshad farmaya : Jab ek shakhs ne kai baar chori ki aur log us par qaboo na pa sake magar baad mein ja kar to uska ek hi hath kata jayega.
Hazrat Ash'as narrates that Hazrat Ibn Sireen said: When a thief commits many thefts, then his hand will be cut off for some of them, but that is if he steals again.
حضرت اشعث فرماتے ہیں کہ حضرت ابن سیرین نے ارشاد فرمایا : جب چور نے بہت سی چوریاں کیں پس ان میں سے کچھ کی وجہ سے اس کا ہاتھ کاٹ دیا جائے گا مگر یہ کہ وہ نئے سرے سے چوری کرلے۔
Hazrat Ashas farmate hain keh Hazrat Ibn Sireen ne irshad farmaya : Jab chor ne bohat si choriyan ki to un mein se kuch ki waja se uska hath kaat diya jayega magar yeh keh woh naye sire se chori karle.
Hazrat Ibn Juraij narrates that Hazrat Ataa said: When a person steals and then steals again and is caught, then there will be only one punishment. And it will be the same in the case of adultery.
حضرت ابن جریج فرماتے ہیں کہ حضرت عطائ نے ارشاد فرمایا : جب ایک شخص نے چوری کی پھر دوبارہ اس نے چوری کرلی پھر اسے پکڑ کر لایا گیا تو ایک ہی حدہوگی اور اسی طریقہ سے زنا میں ہوگا۔
Hazrat Ibn Juraij farmate hain keh Hazrat Ataa ne irshad farmaya : Jab ek shakhs ne chori ki phir dobara us ne chori karli phir use pakar kar laya gaya to ek hi had hogi aur isi tarike se zina mein hoga.
Hazrat Ibn Juraij narrates that Hazrat Ibn Shahab was asked about a person who committed theft and then it was testified against him that he had committed theft several times before or he himself confessed to this along with his punishment, then what is the ruling? He said: His hand will be cut off and Hazrat Ibn Shahab also said: A man committed fornication, so it was testified against him or he himself confessed to it, then only one prescribed punishment will be imposed on him.
حضرت ابن جریج فرماتے ہیں کہ حضرت ابن شہاب سے ایسے آدمی کے بارے میں پوچھا گیا جس نے چوری کی تھی پھر اس کے خلاف گواہی دی گئی کہ اس نے اس سے پہلے کئی مرتبہ چوری کی ہے یا اس نے خود اپنی سزا کے ساتھ اس بات کا اعتراف کرلیا ہو تو اس کا کیا حکم ہے ؟ آپ نے فرمایا : اس کا ہاتھ کاٹ دیا جائے گا اور حضرت ابن شہاب نے یوں بھی فرمایا : ایک آدمی نے زنا کیا پس اس کے خلاف گواہی دی گئی یا اس نے خود اس بات کا اعتراف کرلیاتو اس پر بھی ایک ہی حد قائم کی جائے گی۔
Hazrat Ibn Juraij farmate hain ke Hazrat Ibn Shahab se aise aadmi ke bare mein poocha gaya jis ne chori ki thi phir uske khilaf gawahi di gayi ke usne is se pehle kai martaba chori ki hai ya usne khud apni saza ke sath is baat ka aitraf kar liya ho to us ka kya hukum hai? Aap ne farmaya: Uska hath kaat diya jayega aur Hazrat Ibn Shahab ne yun bhi farmaya: Ek aadmi ne zina kiya pas uske khilaf gawahi di gayi ya usne khud is baat ka aitraf kar liya to is par bhi ek hi had qaim ki jayegi.