3.
Book of Prayers
٣-
كِتَابُ الصَّلَوات


Who said: how many units should the noon prayer be prayed early and set a time for it

‌مَنْ قَالَ عَلَى كَمْ يُصَلِّي الظُّهْرَ قِدَمًا وَوَقَّتَ فِي ذَلِكَ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 3289

Hazrat Abdullah narrated that the first time for Zuhr prayer is when you look at your feet and can estimate a distance of three to five steps. The last time for Zuhr is when you look at your feet and estimate a distance of five to seven steps. Hazrat Aswad bin Yazid said that he thinks this hadith refers to the winter season.

حضرت عبداللہ نے فرمایا کہ ظہر کا اول وقت یہ ہے کہ تم اپنے قدموں کی طرف دیکھو، اگر تین سے پانچ قدموں کا اندازہ ہو تو یہ اول وقت ہے اور اس کا آخری وقت یہ ہے کہ تم اپنے پاؤں کو دیکھو اور پانچ سے سات قدموں کا اندازہ ہو۔ حضرت اسود بن یزید کہتے ہیں کہ میرے خیال میں یہ بات سردیوں کے بارے میں فرمائی۔

Hazrat Abdullah ne farmaya keh zohar ka awal waqt yeh hai keh tum apne qadmon ki taraf dekho, agar teen se panch qadmon ka andaza ho to yeh awal waqt hai aur is ka aakhri waqt yeh hai keh tum apne paon ko dekho aur panch se saat qadmon ka andaza ho. Hazrat Aswad bin Yazid kehte hain keh mere khayal mein yeh baat sardiyon ke bare mein farmai.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ فُضَيْلٍ ، عَنْ أَبِي مَالِكٍ الْأَشْجَعِيِّ ، عَنْ كَثِيرِ بْنِ مُدْرِكٍ ، عَنِ الْأَسْوَدِ بْنِ يَزِيدَ ، قَالَ : قَالَ عَبْدُ اللَّهِ : « إِنَّ أَوَّلَ وَقْتِ الظُّهْرِ أَنْ تَنْظُرَ إِلَى قَدَمَيْكَ فَتَقِيسَ ثَلَاثَةَ أَقْدَامٍ إِلَى خَمْسَةِ أَقْدَامٍ ، وَإِنَّ أَوَّلَ الْوَقْتِ الْآخَرِ خَمْسَةُ أَقْدَامٍ إِلَى سَبْعَةِ أَقْدَامٍ ، أَظُنُّهُ قَالَ ، فِي الشِّتَاءِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 3290

Hazrat Ammarah (RA) said: "The Salaf (pious predecessors) used to pray Zuhr prayer when the shadow was established."

حضرت عمارہ فرماتے ہیں اسلاف ظہر کی نماز اس وقت پڑھتے تھے جبکہ سایہ قائم ہوتا تھا۔

Hazrat Ammarah farmate hain aslaaf zuhar ki namaz us waqt parhte thay jabkay saya qa'im hota tha.

حَدَّثَنَا ابْنُ فُضَيْلٍ ، عَنِ الْأَعْمَشِ ، عَنْ عُمَارَةَ ، قَالَ : « كَانُوا يُصَلُّونَ الظُّهْرَ وَالظِّلُّ قَامَةٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 3291

Hazrat Ibrahim said that when the shadow of something becomes three particles long, then one should offer the Zuhr prayer. If someone is in a hurry, he may offer it before that, and if there is some constraint, he may offer it after that. Zaidah says that I asked Mansur, "Didn't he mean this for the summer season?" He replied, "Yes."

حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ جب کسی چیز کا سایہ تین ذراع ہو تو اس وقت تک ظہر کی نماز ادا کرنی چاہیے۔ اگر کسی آدمی کو جلدی ہو تو اس سے پہلے ادا کرلے اور اگر کوئی مجبوری ہو تو اس کے بعد ادا کرلے۔ زائدہ کہتے ہیں کہ میں نے منصور سے پوچھا کہ یہ ان کی مراد گرمیوں کے موسم میں نہیں تھی ؟ تو انھوں نے جواب دیا کہ جی ہاں۔

Hazrat Ibrahim farmate hain keh jab kisi cheez ka saya teen zira ho to us waqt tak Zuhar ki namaz ada karni chahiye. Agar kisi aadmi ko jaldi ho to us se pehle ada karle aur agar koi majboori ho to us ke baad ada karle. Zaida kehte hain keh maine Mansoor se poocha keh yeh un ki murad garmiyon ke mausam mein nahi thi? To unhon ne jawab diya keh ji haan.

حَدَّثَنَا حُسَيْنُ بْنُ عَلِيٍّ ، عَنْ زَائِدَةَ ، عَنْ مَنْصُورٍ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، قَالَ : قَالَ : « تُصَلِّي الظُّهْرَ إِذَا كَانَ الظِّلُّ ثَلَاثَةَ أَذْرُعٍ ، وَإِنْ عَجَّلتْ بِرَجُلٍ حَاجَةٌ صَلَّى قَبْلَ ذَلِكَ ، وَإِنْ شَغَلَهُ شَيْءٌ صَلَّى بَعْدَ ذَلِكَ » قَالَ زَائِدَةُ : قُلْتُ لِمَنْصُورٍ : أَلَيْسَ أَنَّهَا يَعْنِي ذَلِكَ فِي الصَّيْفِ ؟ قَالَ : « بَلَى »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 3292

Hazrat Ibrahim (A.S) said that when a man's shadow becomes three times his height, it is time for Zuhr prayer.

حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ جب آدمی کا سایہ تین ذراع ہوجائے تو یہ ظہر کی نماز کا وقت ہے۔

Hazrat Ibrahim farmate hain keh jab aadmi ka saya teen zraa ho jaye to yeh zuhar ki namaz ka waqt hai

حَدَّثَنَا غُنْدَرٌ ، عَنْ شُعْبَةَ ، عَنِ الْأَعْمَشِ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، قَالَ : " كَانَ يُقَالُ : إِذَا كَانَ ظِلُّ الرَّجُلِ ثَلَاثَةَ أَذْرُعٍ فَهُوَ وَقْتُ صَلَاةِ الظُّهْرِ "

Musannaf Ibn Abi Shaybah 3293

Hazrat Abu Mujaliz said that I prayed with Hazrat Ibn Umar and I intended to estimate his prayer. After the prayer, I measured my shadow and it was three arms' lengths.

حضرت ابو مجلز کہتے ہیں کہ میں نے حضرت ابن عمر کے ساتھ نماز پڑھی اور میں نے ارادہ کیا کہ میں ان کی نماز کا اندازہ لگاؤں۔ میں نے نماز کے بعد اپنے سائے کو ناپا تو وہ تین ذراع تھا۔

Hazrat Abu Majliz kehte hain ke maine Hazrat Ibn Umar ke sath namaz parhi aur maine irada kiya ke main unki namaz ka andaza lagaun. Maine namaz ke baad apne saaye ko napa to woh teen zara tha.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ عِمْرَانَ ، عَنْ أَبِي مِجْلَزٍ قَالَ : « صَلَّيْتُ مَعَ ابْنِ عُمَرَ ، فَأَرَدْتُ أَنْ أَقِيسَ صَلَاتَهُ ، فَفَطِنْتُ لِظِلِّي فَقِسْتُهُ ، فَوَجَدْتُهُ ثَلَاثَةَ أَذْرُعٍ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 3294

Hazrat Haris bin Saib said that I asked Muhammad bin Sirin about the time of Zuhr prayer, he said when the shadow of everything becomes three times its size then Zuhr prayer should be offered.

حضرت حریث بن سائب کہتے ہیں کہ میں نے محمد بن سیرین سے ظہر کے وقت کے بارے میں سوال کیا تو انھوں نے فرمایا جب ہر چیز کا سایہ تین ذراع ہوجائے تو اس وقت ظہر کی نماز ادا کی جائے گی۔

Hazrat Haris bin Saib kehte hain ke maine Muhammad bin Sirin se zohar ke waqt ke bare mein sawal kiya to unhon ne farmaya jab har cheez ka saya teen zarah ho jaye to us waqt zohar ki namaz ada ki jaye gi.

حَدَّثَنَا الْفَضْلُ بْنُ دُكَيْنٍ قَالَ : حَدَّثَنَا حُرَيْثُ بْنُ السَّائِبِ قَالَ : سَأَلْتُ مُحَمَّدَ بْنَ سِيرِينَ عَنْ وَقْتِ صَلَاةِ الظُّهْرِ ، فَقَالَ : « إِذَا كَانَ ظِلُّهُ ثَلَاثَةَ أَذْرُعٍ ، فَذَاكَ حِينَ يُصَلِّي الظُّهْرَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 3295

Hadrat Haris bin Saib said that I asked Muhammad bin سیرین about the time of Zuhr prayer, he said that when the shadow of a thing becomes equal to its length then Zuhr prayer should be offered.

حضرت حریث بن سائب کہتے ہیں کہ میں نے محمد بن سیرین سے ظہر کے وقت کے بارے میں سوال کیا تو انھوں نے فرمایا کہ جب کسی چیز کا سایہ اس کے طول سے زائل ہوجائے تو اس وقت ظہر کی نماز ادا کی جائے گی۔

Hazrat Haris bin Saib kehte hain ke maine Muhammad bin Sirin se Zuhar ke waqt ke bare mein sawal kiya to unhon ne farmaya ke jab kisi cheez ka saya us ke tul se zael hojae to us waqt Zuhar ki namaz ada ki jaye gi.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا الْفَضْلُ بْنُ دُكَيْنٍ قَالَ : حَدَّثَنَا حُرَيْثٌ أَنَّ السَّائِبَ قَالَ : سَأَلْتُ الْحَسَنَ عَنْ وَقْتِ الظُّهْرِ ، فَقَالَ : « إِذَا زَالَ الْفَيْءُ عَنْ طُولِ الشَّيْءِ ، فَذَاكَ حِينَ يُصَلِّي الظُّهْرَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 3296

Hazrat Abu Majliz says that the time for prayer is not as long as a rope, whoever makes a mistake in it will be destroyed.

حضرت ابو مجلز فرماتے ہیں کہ نماز کا وقت تسمے کی طرح لمبا نہیں ہوتا، جس نے اس میں غلطی کی وہ ہلاک ہوگیا۔

Hazrat Abu Majlaz farmate hain ke namaz ka waqt tasme ki tarah lamba nahi hota, jis ne is mein ghalti ki woh halaak hogaya.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، وَمُعَاذٌ ، كِلَاهُمَا عَنْ عِمْرَانَ بْنِ حُدَيْرٍ ، عَنْ أَبِي مِجْلَزٍ قَالَ : « لَيْسَ الْوَقْتُ مَمْدُودًا كَالشِّرَاكِ مَنْ أَخْطَأَهُ هَلَكَ »