3.
Book of Prayers
٣-
كِتَابُ الصَّلَوات


Who said: there is no prayer except with the opening of the Book and who said something with it

‌مَنْ قَالَ لَا صَلَاةَ إِلَّا بِفَاتِحَةِ الْكِتَابِ وَمَنْ قَالَ وَشَيْءٍ مَعَهَا

Musannaf Ibn Abi Shaybah 3618

It is narrated from Hazrat Ubadah bin Samit that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said, "Whoever does not recite Surah Al-Fatiha, his prayer is not valid."

حضرت عبادہ بن صامت سے روایت ہے کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا کہ جس شخص نے سورة الفاتحہ نہ پڑھی اس کی نماز نہیں ہوئی۔

Hazrat Ubadah bin Samit se riwayat hai keh Rasool Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya keh jis shakhs ne Surah Fatiha nah parhi us ki namaz nahin hui.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا سُفْيَانُ بْنُ عُيَيْنَةَ ، عَنِ الزُّهْرِيِّ ، عَنْ مَحْمُودِ بْنِ الرَّبِيعِ ، عَنْ عُبَادَةَ بْنِ الصَّامِتِ ، يَبْلُغُ بِهِ النَّبِيَّ ﷺ أَنَّهُ قَالَ : « لَا صَلَاةَ لِمَنْ لَمْ يَقْرَأْ بِفَاتِحَةِ الْكِتَابِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 3619

It is narrated on the authority of Hazrat Abu Hurairah (may Allah be pleased with him) that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said, "The prayer of a person who prays and does not recite Surah Fatiha in it is deficient, deficient, deficient."

حضرت ابوہریرہ سے روایت ہے کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا کہ جس شخص نے نماز پڑھی اور اس میں سورة الفاتحہ نہ پڑھی تو اس کی نماز ناقص ہے، ناقص ہے، ناقص ہے۔

Hazrat Abu Huraira se riwayat hai keh Rasul Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya keh jis shakhs ne namaz parhi aur us mein Surah Fatiha na parhi to us ki namaz naqis hai, naqis hai, naqis hai.

حَدَّثَنَا إِسْمَاعِيلُ بْنُ عُلَيَّةَ ، عَنِ ابْنِ جُرَيْجٍ ، عَنِ الْعَلَاءِ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ يَعْقُوبَ ، أَنَّ أَبَا السَّائِبِ أَخْبَرَهُ أَنَّهُ سَمِعَ أَبَا هُرَيْرَةَ يَقُولُ : قَالَ رَسُولُ اللَّهِ ﷺ ⦗ص:٣١٧⦘ : « مَنْ صَلَّى صَلَاةً لَمْ يَقْرَأْ فِيهَا بِفَاتِحَةِ الْكِتَابِ فَهِيَ خِدَاجٌ ، هِيَ خِدَاجٌ ، هِيَ خِدَاجٌ غَيْرُ تَمَامٍ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 3620

It is narrated on the authority of Hazrat Aisha (may Allah be pleased with her) that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: "Every prayer in which Surah Fatiha is not recited is deficient."

حضرت عائشہ سے روایت ہے کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا کہ ہر وہ نماز جس میں سورة الفاتحہ نہ پڑھی جائے وہ ناقص ہے۔

Hazrat Ayesha se riwayat hai keh Rasool Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya keh har woh namaz jis mein Surah Fatiha na parhi jaye woh naqis hai.

حَدَّثَنَا يَزِيدُ بْنُ هَارُونَ قَالَ : أَخْبَرَنَا مُحَمَّدُ بْنُ إِسْحَاقَ ، عَنْ يَحْيَى بْنِ عَبَّادِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ الزُّبَيْرِ ، عَنْ أَبِيهِ ، عَنْ عَائِشَةَ ، عَنِ النَّبِيِّ ﷺ قَالَ : « كُلُّ صَلَاةٍ لَا يُقْرَأُ فِيهَا بِفَاتِحَةِ الْكِتَابِ فَهِيَ خِدَاجٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 3621

Hazrat Jabir ibn Abdullah narrates that whoever does not recite Surah Fatiha in every rak'ah, then he has not prayed at all. However, it is not necessary to recite it behind the imam.

حضرت جابر بن عبداللہ فرماتے ہیں کہ جس شخص نے ہر رکعت میں سورة الفاتحہ نہ پڑھی اس نے گویا نماز ہی نہیں پڑھی۔ البتہ امام کے پیچھے پڑھنا ضروری نہیں۔

Hazrat Jabir bin Abdullah farmate hain ke jis shakhs ne har rakat mein Surah Fatiha nah parhi us ne goya namaz hi nahin parhi. Albatta Imam ke peeche parhna zaroori nahin.

حَدَّثَنَا ابْنُ عُلَيَّةَ ، عَنِ الْوَلِيدِ بْنِ أَبِي هِشَامٍ ، عَنْ وَهْبِ بْنِ كَيْسَانَ قَالَ : قَالَ جَابِرُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ : « مَنْ لَمْ يَقْرَأْ فِي كُلِّ رَكْعَةٍ بِأُمِّ الْقُرْآنِ فَلَمْ يُصَلِّ ، إِلَّا خَلْفَ الْإِمَامِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 3622

Imran ibn Husain (may Allah be pleased with him) said: "The prayer in which Surah Al-Fatihah and more than two verses are not recited is not valid."

حضرت عمران بن حصین فرماتے ہیں کہ وہ نماز جائز نہیں جس میں سورة الفاتحہ اور اس سے زیادہ دو آیات نہ پڑھی جائیں۔

Hazrat Imran bin Haseen farmate hain ki woh namaz jaiz nahi jis mein Surah Fatiha aur is se ziada do ayat na parhi jayen.

حَدَّثَنَا إِسْمَاعِيلُ بْنُ عُلَيَّةَ ، عَنِ الْجُرَيْرِيِّ ، عَنِ ابْنِ بُرَيْدَةَ ، عَنْ عِمْرَانَ بْنِ حُصَيْنٍ قَالَ : « لَا تَجُوزُ صَلَاةٌ لَا يُقْرَأُ فِيهَا بِفَاتِحَةِ الْكِتَابِ وَآيَتَيْنِ فَصَاعِدًا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 3623

Hazrat Abu Saeed narrates that in every prayer there is recitation from the Holy Quran, and it is Surah Fatiha or something more than that.

حضرت ابو سعید فرماتے ہیں کہ ہر نماز میں قرآن مجید کی تلاوت ہے، اور وہ سورة الفاتحہ یا اس سے کچھ زائد ہے۔

Hazrat Abu Saeed farmate hain ke har namaz mein Quran Majeed ki tilawat hai, aur wo Surah Fatiha ya us se kuch zaid hai.

حَدَّثَنَا ابْنُ عُلَيَّةَ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ يَزِيدَ ، عَنْ أَبِي نَضْرَةَ ، عَنْ أَبِي سَعِيدٍ ، « فِي كُلِّ صَلَاةٍ قِرَاءَةُ قُرْآنِ أُمِّ الْكِتَابِ فَمَا زَادَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 3624

Hazrat Umar (R.A) said that prayer is not valid in which Surah Fatiha and more than two verses are not recited.

حضرت عمر فرماتے ہیں کہ وہ نماز جائز نہیں جس میں سورة الفاتحہ اور اس زیادہ دو آیات نہ پڑھی جائیں۔

Hazrat Umar farmate hain ke woh namaz jaiz nahin jis mein Surah Fatiha aur is zyada do ayat na parhi jayen.

حَدَّثَنَا أَبُو مُعَاوِيَةَ ، عَنِ الْأَعْمَشِ ، عَنْ خَيْثَمَةَ ، عَنْ عَبَايَةَ بْنِ رِبْعِيٍّ قَالَ : قَالَ عُمَرُ : « لَا تُجْزِئُ صَلَاةٌ لَا يُقْرَأُ فِيهَا بِفَاتِحَةِ الْكِتَابِ وَآيَتَيْنِ فَصَاعِدًا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 3625

Hazrat Abdullah bin Harith narrates that I was sitting with some Ansar companions. They mentioned prayer and said that prayer is not valid without recitation, even if a person recites Surah Fatiha, it is necessary to recite it. Narrator Hazrat Khalid says that I asked Abdullah bin Harith if he could name any of them? He said yes, Khawwat bin Jubair.

حضرت عبداللہ بن حارث کہتے ہیں کہ میں کچھ انصاری صحابہ کے ساتھ بیٹھا تھا۔ انھوں نے نماز کا ذکر کیا اور کہا کہ قراءت کے بغیر نماز نہیں ہوتی خواہ آدمی سورة الفاتحہ کی ہی تلاوت کرلے لیکن کرنی ہوگی۔ راوی حضرت خالد کہتے ہیں کہ میں نے عبداللہ بن حارث سے کہا کہ کیا آپ ان میں سے کسی کا نام بتاسکتے ہیں ؟ انھوں نے فرمایا ہاں، خوات بن جبیر۔

Hazrat Abdullah bin Haris kehte hain ke main kuch Ansaari Sahaba ke sath betha tha. Unhon ne Namaz ka zikar kiya aur kaha ke Qirat ke baghair Namaz nahi hoti chahe aadmi Surah Fatiha ki hi tilawat karle lekin karni hogi. Rawi Hazrat Khalid kehte hain ke maine Abdullah bin Haris se kaha ke kya aap in mein se kisi ka naam bata sakte hain? Unhon ne farmaya haan, Khawat bin Jabir.

حَدَّثَنَا ابْنُ عُلَيَّةَ ، عَنْ خَالِدٍ ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ الْحَارِثِ قَالَ : " جَلَسْتُ إِلَى رَهْطٍ مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ ﷺ مِنَ الْأَنْصَارِ ، فَذَكَرُوا الصَّلَاةَ ، وَقَالُوا : لَا صَلَاةَ إِلَّا بِقِرَاءَةٍ وَلَوْ بِأُمِّ الْكِتَابِ " قَالَ خَالِدٌ : فَقُلْتُ لِعَبْدِ اللَّهِ بْنِ الْحَارِثِ : هَلْ سَمَّى أَحَدًا مِنْهُمْ ؟ قَالَ : نَعَمْ ، خَوَّاتَ بْنَ جُبَيْرٍ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 3626

Hazrat Mujahid says that the rakah in which Surah Fatiha is not recited will be repeated.

حضرت مجاہد فرماتے ہیں کہ جس رکعت میں سورة الفاتحہ نہ پڑھی گئی اس رکعت کو لوٹایا جائے گا۔

Hazrat Mujahid farmate hain ke jis rakat mein sura e fatiha na parhi gai us rakat ko loutaya jaye ga

حَدَّثَنَا ابْنُ عُلَيَّةَ ، عَنْ لَيْثٍ ، عَنْ مُجَاهِدٍ قَالَ : « إِذَا لَمْ يَقْرَأْ فِي كُلِّ رَكْعَةٍ بِفَاتِحَةِ الْكِتَابِ فَإِنَّهُ يُعِيدُ تِلْكَ الرَّكْعَةَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 3627

Hazrat Muhammad bin Hakam narrates that Hazrat Abu Wa'il recited Surah Fatiha and one more verse, then performed ruku (bowing in prayer).

حضرت محمد بن حکم فرماتے ہیں کہ حضرت ابو وائل نے سورة الفاتحہ اور ایک آیت کی تلاوت کی، پھر رکوع کیا۔

Hazrat Muhammad bin Hukm farmate hain ki Hazrat Abu Wa'il ne Surah Al-Fatihah aur ek ayat ki tilawat ki, phir ruku kiya.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرِ بْنُ عَيَّاشٍ ، عَنِ الْعَلَاءِ بْنِ الْمُسَيَّبِ ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ الْحَكَمِ ، « أَنَّ أَبَا وَائِلٍ قَرَأَ بِفَاتِحَةِ الْكِتَابِ وَآيَةٍ ثُمَّ رَكَعَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 3628

Hazrat Ata said that Hazrat Abu Hurairah said that Surah Fatiha is enough. I met him later and asked, "In Farz (obligatory prayer)?" He said, "Yes."

حضرت عطاء فرماتے ہیں کہ حضرت ابوہریرہ نے فرمایا کہ سورة الفاتحہ کافی ہے۔ میں بعد میں ان سے ملا اور میں نے پوچھا کیا فرض میں ؟ انھوں نے کہا ہاں۔

Hazrat Ata farmate hain ke Hazrat Abu Huraira ne farmaya ke Surah Fatiha kafi hai. Main baad mein unse mila aur maine poocha kya farz mein? Unhon ne kaha haan.

حَدَّثَنَا يَزِيدُ بْنُ هَارُونَ ، عَنْ حَجَّاجٍ ، عَنْ عَطَاءٍ ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ قَالَ : « تُجْزِئُ فَاتِحَةُ الْكِتَابِ » قَالَ : فَلَقِيتُهُ بَعْدُ فَقُلْتُ : فِي الْفَرِيضَةِ ؟ فَقَالَ : « نَعَمْ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 3629

Hazrat Ibrahim says that Surah Fatiha is sufficient in both the obligatory and the optional prayers.

حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ فرض اور غیرفرض دونوں میں سورة الفاتحہ کافی ہے۔

Hazrat Ibrahim farmate hain keh farz aur ghair farz dono mein sura e fatiha kaafi hai

حَدَّثَنَا عَبْدُ السَّلَامِ بْنُ حَرْبٍ ، عَنِ الْمُغِيرَةِ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ قَالَ : « تُجْزِئُ فَاتِحَةُ الْكِتَابِ فِي الْفَرِيضَةِ وَغَيْرِهَا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 3630

Hazrat Abu Al-'Aliyah Bara' narrates: I asked Hazrat Ibn 'Umar, "Should I recite (the Quran) in every rak'ah?" He replied, "I would feel ashamed before the Lord of this House if I did not recite Surah Al-Fatihah and whatever else is easy for me in every rak'ah." He (the narrator) says, "I asked Hazrat Ibn 'Abbas (the same question), and he replied, "It is up to you. You can recite less if you wish, or you can recite more."

حضرت ابو العالیہ براء کہتے ہیں کہ میں نے حضرت ابن عمر سے کہا کہ کیا میں ہر رکعت میں قراءت کروں ؟ انھوں نے فرمایا کہ مجھے اس گھر کے رب سے شرم آتی ہے کہ میں ہر رکعت میں سورة الفاتحہ اور اس کے بعد جو آسان لگے اس کی تلاوت نہ کروں۔ وہ کہتے ہیں کہ میں نے حضرت ابن عباس سے سوال کیا تو انھوں نے فرمایا کہ وہ تمہاری مرضی ہے، چاہو تو اس سے کم تلاوت کرو اور چاہو تو اس سے زیادہ کرلو۔

Hazrat Abu al Aliya Bara kehte hain ke maine Hazrat Ibn Umar se kaha ke kya main har rakat mein qirat karun? Unhon ne farmaya ke mujhe is ghar ke rab se sharam aati hai ke main har rakat mein Surah Fatiha aur is ke baad jo asaan lage is ki tilawat na karun. Wo kehte hain ke maine Hazrat Ibn Abbas se sawal kiya to unhon ne farmaya ke wo tumhari marzi hai, chaho to is se kam tilawat karo aur chaho to is se ziada karlo.

حَدَّثَنَا ابْنُ عُلَيَّةَ ، عَنْ أَيُّوبَ ، عَنْ أَبِي الْعَالِيَةِ الْبَرَاءِ قَالَ : قُلْتُ لِابْنِ عُمَرَ : أَفِي كُلِّ رَكْعَةٍ أَقْرَأُ ؟ فَقَالَ : « إِنِّي لَأَسْتَحِي مِنْ رَبِّ هَذَا الْبَيْتِ أَنْ لَا أَقْرَأُ فِي كُلِّ رَكْعَةٍ بِفَاتِحَةِ الْكِتَابِ وَمَا تَيَسَّرَ ». وَسَأَلْتُ ابْنَ عَبَّاسٍ ، فَقَالَ : « هُوَ إِمَامُكَ ، فَإِنْ شِئْتَ فَأَقِلَّ مِنْهُ ، وَإِنْ شِئْتَ فَأَكْثِرْ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 3631

Hazrat Waleed bin Yahya narrates that Hazrat Jabir bin Zaid said { مُدْہَامَّتَانِ } and performed bowing (ruku).

حضرت ولید بن یحییٰ کہتے ہیں کہ حضرت جابر بن زید نے { مُدْہَامَّتَانِ } کہا اور رکوع کرلیا۔

Hazrat Waleed bin Yahya kehte hain ki Hazrat Jabir bin Zaid ne { Mudhamatan } kaha aur ruku karliya.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ جَرِيرِ بْنِ حَازِمٍ ، عَنِ الْوَلِيدِ بْنِ يَحْيَى ، عَنْ جَابِرِ بْنِ زَيْدٍ ، " أَنَّهُ قَرَأَ ﴿ مُدْهَامَّتَانِ ﴾ [ الرحمن : ٦٤ ]، ثُمَّ رَكَعَ "

Musannaf Ibn Abi Shaybah 3632

It is narrated on the authority of Hazrat Abu Saeed Khudri that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: "The prayer of a person who does not recite Surah Al-Fatiha and another Surah in both Fard (obligatory) and Nafl (supererogatory) prayers is not valid."

حضرت ابو سعید خدری سے روایت ہے کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا کہ اس شخص کی نماز نہیں ہوئی جس نے فرض اور غیر فرض میں سورة الفاتحہ اور اس کے ساتھ کوئی دوسری سورت نہ پڑھی۔

Hazrat Abu Saeed Khudri se riwayat hai ke Rasool Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya ke us shakhs ki namaz nahi hui jis ne farz aur ghair farz mein Surah Fatiha aur uske sath koi dusri surat na parhi.

حَدَّثَنَا ابْنُ فُضَيْلٍ ، عَنْ أَبِي سُفْيَانَ السَّعْدِيِّ ، عَنْ أَبِي نَضْرَةَ ، عَنْ أَبِي سَعِيدٍ ، عَنِ النَّبِيِّ ﷺ قَالَ : « لَا صَلَاةَ لِمَنْ لَمْ يَقْرَأْ فِي كُلِّ رَكْعَةٍ بِالْحَمْدُ لِلَّهِ وَسُورَةٍ فِي الْفَرِيضَةِ وَغَيْرِهَا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 3633

Hazrat Jabir narrates that we used to say that whoever does not recite Surah Fatiha and a little more, his prayer is not valid.

حضرت جابر فرماتے ہیں کہ ہم یہ بیان کیا کرتے تھے کہ جو شخص سورة الفاتحہ اور اس سے کچھ زیادہ نہ پڑھے اس کی نماز نہیں ہوتی۔

Hazrat Jabir farmate hain ke hum ye bayan kya karte thay ke jo shakhs Surah Fatiha aur is se kuchh ziada na parhe us ki namaz nahin hoti

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ مِسْعَرٍ ، عَنْ يَزِيدَ الْفَقِيرِ ، عَنْ جَابِرٍ قَالَ : « كُنَّا نَتَحَدَّثُ أَنَّهُ لَا صَلَاةَ إِلَّا بِقِرَاءَةِ فَاتِحَةِ الْكِتَابِ فَمَا زَادَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 3634

Hazrat Mujahid said that reciting Surah Fatiha is enough in nafl prayer.

حضرت مجاہد فرماتے ہیں کہ نفل نماز میں سورة الفاتحہ کا پڑھنا کافی ہے۔

Hazrat Mujahid farmate hain ke nafl namaz mein sura e fateha ka parhna kafi hai

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ حَسَنٍ ، عَنْ لَيْثٍ ، عَنْ مُجَاهِدٍ قَالَ : « تُجْزِئُ فَاتِحَةُ الْكِتَابِ فِي التَّطَوُّعِ »