Hazrat Imran bin Muslim narrates that when the Mu'adhdhin (the person who calls for prayer) would say 'Qad Qaamatis Salaah' (The prayer has commenced), Hazrat Suwaid bin Ghuflah used to say Takbeer (Allahu Akbar) at that time.
حضرت عمران بن مسلم فرماتے ہیں کہ جب مؤذن قَدْ قَامَتِ الصَّلاَۃُ کہتا تو حضرت سوید بن غفلہ اس وقت تکبیر کہا کرتے تھے۔
Hazrat Imran bin Muslim farmate hain ki jab moazzin qad qamatis salah kehta to Hazrat Suwaid bin Ghuflah us waqt takbeer kaha karte thay.
Hazrat Ismail bin Abi Khalid narrates that when the Mu'azzin would say 'Qad Qamatis Salat' (The prayer has commenced), Hazrat Qais used to say Takbeer (Allahu Akbar) at that time.
حضرت اسماعیل بن ابی خالد فرماتے ہیں کہ جب مؤذن قَدْ قَامَتِ الصَّلاَۃُ کہتا تو حضرت قیس اس وقت تکبیر کہا کرتے تھے۔
Hazrat Ismail bin Abi Khalid farmate hain ki jab muazzin qad qamatis salah kehta to Hazrat Qais us waqt takbeer kaha karte thay.
Hazrat Ibrahim states that if the Imam wishes, he can say Takbeer upon the Mu'azzin saying 'Qad Qamatis Salat,' or if he wishes, he can say Takbeer after the Iqamah is complete.
حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ امام چاہے تو مؤذن کے قَدْ قَامَتِ الصَّلاَۃُ کہنے پر تکبیر کہہ لے اور اگر چاہے تو اقامت مکمل ہونے کے بعد تکبیر کہے۔
Hazrat Ibrahim farmate hain keh Imam chahe to muazzin ke qad qamati assalatu kehne par takbeer keh le aur agar chahe to iqamat mukammal hone ke baad takbeer kahe.
Hazrat Hisham narrates that Hazrat Hassan considered it undesirable to stand up before the Imam (prayer leader) says "Sami Allahu Liman Hamidah (Allah hears those who praise Him)" after the Iqamah (call to prayer). He also considered it undesirable to say Takbir-e-Tahrima (the opening Allahu Akbar) before the Imam completes his Qiyam (standing position).
حضرت ہشام فرماتے ہیں کہ حضرت حسن اس بات کو مکروہ خیال فرماتے تھے کہ امام مؤذن کے قد قامت الصلاۃ کہنے سے پہلے کھڑا ہو اور اس بات کو بھی مکروہ خیال فرماتے تھے کہ وہ اقامت مکمل ہونے سے پہلے تکبیرِ تحریمہ کہے۔
Hazrat Hisham farmate hain ke Hazrat Hassan is baat ko makruh khayaal farmate thay ke Imam muazzin ke qad qamat-us-salat kahne se pehle khara ho aur is baat ko bhi makruh khayaal farmate thay ke woh iqamat mukammal hone se pehle takbir-e-tahrima kahe.
Hazrat Abu Ma'shar states that it was the practice of Hazrat Ibrahim that when the Mu'azzin would say 'Hayya 'alas-Salah' he would stand up, and when he completed the Iqamah, he would say the Takbir Tahrima.
حضرت ابو معشر فرماتے ہیں کہ حضرت ابراہیم کا معمول یہ تھا کہ جب مؤذن حی علی الصلاۃ کہتا تو وہ کھڑے ہوتے اور جب وہ اقامت مکمل کرلیتا تو وہ تکبیرِ تحریمہ کہتے۔
Hazrat Abu Mashar farmate hain ke Hazrat Ibrahim ka mamol yeh tha ke jab moazzin Hayya Alas Salah kehta to woh kharay hotay aur jab woh iqamat mukammal karleta to woh takbeer e tehrima kehte.
Hazrat A'mash (may Allah have mercy on him) said that it was the practice of Hazrat Yahya bin Wasab (may Allah have mercy on him) that he would remain silent as long as the mu'azzin said 'aqamat' (the second call to prayer), and when he finished, he would say the takbir (Allahu Akbar) of tahrima (the opening takbir of prayer). Whereas, Hazrat Ibrahim (may Allah have mercy on him) would say the takbir when the mu'azzin would say 'qad qamat is-salat' (the prayer has indeed commenced, said in the aqamat).
حضرت اعمش کہتے ہیں کہ حضرت یحییٰ بن وثاب کا معمول یہ تھا کہ جب تک مؤذن اقامت کہتا اس وقت تک خاموش رہتے اور جب وہ فارغ ہوجاتا تو تکبیرِ تحریمہ کہتے۔ جبکہ حضرت ابراہیم اس وقت تکبیر کہہ لیتے تھے جب مؤذن قَدْ قَامَتِ الصَّلاَۃُ کہتا تھا۔
Hazrat Aamash kehte hain ki Hazrat Yahya bin Wasab ka mamol yeh tha ki jab tak moazzin iqamat kehta us waqt tak khamosh rehte aur jab wo farigh hojata to takbeer e tehreema kehte jabki Hazrat Ibrahim us waqt takbeer keh lete the jab moazzin qad qamatis salah kehta tha