A courteous person states that the wife of Hazrat Saad used to make a strange effort to bend excessively in Ruku (bowing during prayer). Hazrat Saad said to her, "It is sufficient for you to place your hands on your knees."
ایک مدنی شخص بتاتے ہیں کہ حضرت سعد کی صاحبزادی رکوع میں حد سے زیادہ جھکنے کی عجیب کوشش کیا کرتی تھیں۔ حضرت سعد نے ان سے فرمایا کہ تمہارے لیے اتنا کافی ہے کہ تم اپنے ہاتھ اپنے گھٹنوں پر رکھ دو ۔
aik madani shakhs batatay hain keh hazrat saad ki sahibzadi rukoo mein had se ziada jhuknay ki ajeeb koshish kya karti thin hazrat saad ne un se farmaya keh tumharay liye itna kafi hai keh tum apnay hath apnay ghutnon par rakh do
Hazrat Ibn Masood said that when a person in ruku (bowing) puts his hands on his knees and in sajdah (prostration) puts his forehead on the ground, then these are the pillars of prayer.
حضرت ابن مسعود فرماتے ہیں کہ جب رکوع میں آدمی اپنے ہاتھ گھٹنوں پر اور سجدے میں اپنی پیشانی زمین پر رکھ دے تو یہ ارکان ادا ہوگئے۔
Hazrat Ibn Masood farmate hain ke jab rukoo mein aadmi apne hath ghutnon par aur sajde mein apni peshani zameen par rakh de to ye arkaan ada hogaye.
Hazrat Muhammad bin Ali said that if you place your hands on your knees in bowing (ruku) and place your forehead on the ground in prostration (sajdah), then these pillars (of prayer) are fulfilled.
حضرت محمد بن علی فرماتے ہیں کہ رکوع میں اپنے ہاتھوں کو گھٹنوں پر رکھنا اور سجدے میں اپنی پیشانی کو زمین پر رکھ دے تو یہ ارکان ادا ہوگئے۔
Hazrat Muhammad bin Ali farmate hain keh rukuh mein apne hathon ko ghutnon per rakhna aur sajday mein apni peshani ko zameen per rakh de to yeh arkaan ada hogaye.
Hazrat Ibn Sirin said that if you place your hands on your knees in bowing (ruku) and your forehead on the ground in prostration (sajda), then these pillars (of prayer) have been fulfilled.
حضرت ابن سیرین فرماتے ہیں کہ رکوع میں اپنے ہاتھوں کو گھٹنوں پر اور سجدے میں اپنی پیشانی کو زمین پر رکھ دے تو یہ ارکان ادا ہوگئے۔
Hazrat Ibn Sireen farmate hain keh rukoo mein apne hathon ko ghutnon per aur sajde mein apni peshani ko zameen per rakh de to ye arkaan ada hogaye.
Hazrat Maqal bin Ubaidullah narrates that I asked Hazrat Ata about the minimum amount of bowing and prostrating. He said that when the forehead is placed on the ground and the hands are placed on the knees, then these pillars are fulfilled.
حضرت معقل بن عبید اللہ فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت عطاء سے رکوع و سجود کی ادنیٰ مقدار کے بارے میں پوچھا تو انھوں نے فرمایا کہ جب پیشانی کو زمین پر اور ہاتھوں کو گھٹنوں پر رکھ دیا تو یہ ارکان ادا ہوگئے۔
Hazrat Maqal bin Ubaidullah farmate hain ke maine Hazrat Ata se ruku o sijda ki adna miqdar ke bare mein pucha to unhon ne farmaya ke jab peshani ko zameen par aur hathon ko ghutnon par rakh diya to ye arkaan ada hogaye.