3.
Book of Prayers
٣-
كِتَابُ الصَّلَوات


On a woman, how she sits in prayer

‌فِي الْمَرْأَةِ كَيْفَ تَجْلِسُ فِي الصَّلَاةِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2783

Hazrat Khalid bin Liljaj narrates that women were commanded to sit in prayer in such a way that they would take their right or left foot out from under their thighs and shins. They would not sit on their heels like men. There is a fear of harm for women if they sit like that.

حضرت خالد بن لجلاج فرماتے ہیں کہ عورتوں کو حکم دیا جاتا تھا کہ نماز میں اس طرح بیٹھیں کہ اپنے دائیں یا بائیں پاؤں کو پنڈلی اور ران سے باہر نکالیں۔ وہ مردوں کی طرح اپنے کو لہوں پر نہ بیٹھیں۔ عورتوں کے اس طرح بیٹھنے سے ان کے نقصان کا اندیشہ ہے۔

Hazrat Khalid bin Walid farmate hain ki auraton ko hukum diya jata tha ki namaz mein is tarah baithen ki apne daen ya baen paon ko pindi aur ran se bahar nikalen. Wo mardon ki tarah apne ko lahon par na baithen. Auraton ke is tarah baithne se un ke nuksan ka andesha hai.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا إِسْمَاعِيلُ بْنُ عُلَيَّةَ ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ إِسْحَاقَ ، عَنْ زُرْعَةَ بْنِ إِبْرَاهِيمَ ، عَنْ خَالِدِ بْنِ اللَّجْلَاجِ ، قَالَ : « كُنَّ النِّسَاءُ يُؤْمَرْنَ أَنْ يَتَرَبَّعْنَ إِذَا جَلَسْنَ فِي الصَّلَاةِ ، وَلَا يَجْلِسْنَ جُلُوسَ الرِّجَالِ عَلَى أَوْرَاكِهِنَّ ، يُتَّقَى ذَلِكَ عَلَى الْمَرْأَةِ مَخَافَةَ أَنْ يَكُونَ مِنْهَا الشَّيْءُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2784

Hazrat Nafi' narrates that Hazrat Safiyyah used to sit in prayer by taking her right or left foot out from the shin and thigh.

حضرت نافع فرماتے ہیں کہ حضرت صفیہ نماز میں اپنے دائیں یا بائیں پاؤں کو پنڈلی اور ران سے باہر نکال کر بیٹھتی تھیں۔

Hazrat Nafe farmate hain ke Hazrat Safiya namaz mein apne dayen ya baen paon ko pindli aur ran se bahar nikal kar baithti thin.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا أَبُو خَالِدٍ ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ عَجْلَانَ ، عَنْ نَافِعٍ ، « أَنَّ صَفِيَّةَ ، كَانَتْ تُصَلِّي وَهِيَ مُتَرَبِّعَةٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2785

Hazrat Mak'hul narrated that Hazrat Umm-e-Darda used to sit like men in prayer.

حضرت مکحول فرماتے ہیں کہ حضرت ام الدرداء نماز میں مردوں کی طرح بیٹھتی تھیں۔

Hazrat Makhool farmate hain keh Hazrat Umm ul Darda namaz mein mardon ki tarah bethti thin.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا وَكِيعٌ ، عَنْ بُرْدٍ ، عَنْ مَكْحُولٍ ، « أَنَّ أُمَّ الدَّرْدَاءِ ، كَانَتْ تَجْلِسُ فِي الصَّلَاةِ كَجِلْسَةِ الرَّجُلِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2786

Hazrat Nafi' (RA) narrates that a woman should sit with her right or left foot out from under her, exposing her shin and thigh.

حضرت نافع فرماتے ہیں کہ عورت اپنے دائیں یا بائیں پاؤں کو پنڈلی اور ران سے باہر نکال کر بیٹھے گی۔

Hazrat Nafe farmate hain ke aurat apne daen ya baen paon ko pindi aur ran se bahar nikal kar baithe gi.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا عَبْدُ الْوَهَّابِ الثَّقَفِيُّ ، عَنْ عُبَيْدِ اللَّهِ ، عَنْ نَافِعٍ ، قَالَ : « تُرَبِّعُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2787

Hazrat Qatadah (R.A) said: "Sit however it is easier for you to sit."

حضرت قتادہ فرماتے ہیں کہ جس طرح اس کے لیے بیٹھنا آسان ہو بیٹھ جائے۔

Hazrat Qatadah farmate hain ke jis tarah uske liye baithna aasan ho baith jaye.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا مُعْتَمِرُ بْنُ سُلَيْمَانَ ، عَنْ مُسْلِمٍ ، عَنْ قَتَادَةَ ، قَالَ : « تَجْلِسُ كَمَا تَرَى أَنَّهُ أَيْسَرُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2788

Hazrat Ibrahim said that a woman should sit in prayer like a man sits.

حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ عورت نماز میں ایسے بیٹھے گی جس طرح مرد بیٹھتا ہے۔

Hazrat Ibrahim farmate hain ke aurat namaz mein aise baithe gi jis tarah mard baithta hai.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا غُنْدَرٌ ، عَنْ شُعْبَةَ ، عَنْ مَنْصُورٍ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، قَالَ : « تَقْعُدُ الْمَرْأَةُ فِي الصَّلَاةِ كَمَا يَقْعُدُ الرَّجُلُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2789

Hazrat Nafi' narrates that the women of Hazrat Ibn Umar used to sit by exposing their right or left foot, from the ankle to the thigh.

حضرت نافع فرماتے ہیں کہ حضرت ابن عمر کی عورتیں اپنے دائیں یا بائیں پاؤں کو پنڈلی اور ران سے باہر نکال کر بیٹھتی تھیں۔

Hazrat Nafe farmate hain ke Hazrat Ibn Umar ki aurtain apne dayen ya baen paon ko pindi aur ran se bahar nikal kar baithti thin.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا وَكِيعٌ ، عَنِ الْعُمَرِيِّ ، عَنْ نَافِعٍ ، قَالَ : « كُنَّ نِسَاءُ ابْنِ عُمَرَ يَتَرَبَّعْنَ فِي الصَّلَاةِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2790

Hazrat Sha'bi said that I asked Hazrat Hammad about the way a woman sits in prayer, so he said that she should sit however she wants.

حضرت شعبہ کہتے ہیں کہ میں نے حضرت حماد سے نماز میں عورت کے بیٹھنے کا طریقہ دریافت کیا تو انھوں نے فرمایا کہ وہ جیسے چاہے بیٹھ جائے۔

Hazrat Shubah kahte hain ke maine Hazrat Hammad se namaz mein aurat ke baithne ka tareeqa daryaft kiya to unhon ne farmaya ke woh jaise chahe baith jaye.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا غُنْدَرٌ ، عَنْ شُعْبَةَ ، قَالَ : سَأَلْتُ حَمَّادًا عَنْ قُعُودِ الْمَرْأَةِ فِي الصَّلَاةِ ، قَالَ : « تَقْعُدُ كَيْفَ شَاءَتْ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2791

Ibn Juraij said, I asked Ata', "Should a woman sit on her left buttock in tashahhud?" He said, "Yes." I said, "Is sitting on the left buttock closer to you than sitting on the right?" He said, "Yes, and a woman should pray as close to her body as possible." I said, "What is the ruling if a woman sits like a man in tashahhud or takes her left foot out from under her thighs and sits?" He said, "When she has drawn her body close, then let her sit however she wishes, there is no harm in it."

حضرت ابن جریج کہتے ہیں کہ میں نے حضرت عطاء سے عرض کیا کہ کیا عورت تشہد میں اپنے بائیں پہلوپر بیٹھے گی ؟ انھوں نے فرمایا ہاں۔ میں نے عرض کیا کہ آپ کے نزدیک بائیں پہلو پر بیٹھنا دائیں پر بیٹھنے سے بہتر ہے۔ انھوں نے کہا ہاں اور عورت سے جہاں تک ہوسکے اپنے جسم کو سمیٹ کر نماز پڑھے۔ میں نے کہا کہ اگر عورت تشہد میں مرد کی طرح بیٹھے یا اپنے بائیں پاؤں کو کو لہوں کے نیچے سے نکال کر بیٹھے تو کیا حکم ہے ؟ انھوں نے کہا کہ جب اس نے اپنے جسم کو سمیٹ لیا اب جس طرح مرضی چاہے بیٹھ جائے، کوئی نقصان کی بات نہیں۔

Hazrat Ibn Juraij kehte hain ke main ne Hazrat Ata se arz kiya ke kya aurat tashahhud mein apne bayein pehlu par baithe gi? Unhon ne farmaya haan. Main ne arz kiya ke aap ke nazdeek bayein pehlu par baithna dayein par baithne se behtar hai. Unhon ne kaha haan aur aurat se jahan tak ho sake apne jism ko samet kar namaz parhe. Main ne kaha ke agar aurat tashahhud mein mard ki tarah baithe ya apne bayein paaon ko ghutnon ke neeche se nikal kar baithe to kya hukum hai? Unhon ne kaha ke jab us ne apne jism ko samet liya ab jis tarah marzi chahe baith jaye, koi nuqsan ki baat nahin.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا مُحَمَّدُ بْنُ بَكْرٍ ، عَنِ ابْنِ جُرَيْجٍ ، قَالَ : قُلْتُ لِعَطَاءٍ : تَجْلِسُ الْمَرْأَةُ فِي مَثْنًى عَلَى شِقِّهَا الْأَيْسَرِ ؟ قَالَ : « نَعَمْ »، قُلْتُ : هُوَ أَحَبُّ إِلَيْكَ مِنَ الْأَيْمَنِ ؟ قَالَ : « نَعَمْ »، قَالَ : « تَجْتَمِعُ جَالِسَةً مَا اسْتَطَاعَتْ »، قُلْتُ : تَجْلِسُ جُلُوسَ الرَّجُلِ فِي مَثْنًى ، أَوْ تُخْرِجُ رِجْلَهَا الْيُسْرَى مِنْ تَحْتِ أَلْيَتِهَا ؟ قَالَ : « لَا يَضُرُّهَا أَيُّ ذَلِكَ جَلَسَتْ إِذَا اجْتَمَعَتْ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2792

Hazrat Ibrahim said that a woman should sit on one side while praying.

حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ عورت نماز میں ایک پہلو پر بیٹھے گی۔

Hazrat Ibrahim farmate hain keh aurat namaz mein aik pehlu par baithe gi.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ سُفْيَانَ ، عَنْ مَنْصُورٍ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، قَالَ : « تَجْلِسُ الْمَرْأَةُ مِنْ جَانِبٍ فِي الصَّلَاةِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2793

Hazrat Amir says that in prayer, a woman should sit however she finds it possible to sit.

حضرت عامر فرماتے ہیں کہ نماز میں عورت کے لیے جیسے بیٹھنا ممکن ہوبیٹھ جائے۔

Hazrat Amir farmate hain ke namaz mein aurat ke liye jaise baithna mumkin ho baith jaye.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ سُفْيَانَ ، نا إِسْرَائِيلُ ، عَنْ جَابِرٍ ، عَنْ عَامِرٍ ، قَالَ : « تَجْلِسُ الْمَرْأَةُ فِي الصَّلَاةِ كَمَا يَتَيَسَّرُ »