4.
Book in the Mosque from the Quran or Others
٤-
‌الْكِتَابُ فِي الْمَسْجِدِ مِنَ الْقُرْآنِ أَوْ غَيْرِهِ


A man is standing praying and hears the Iqamah and has already prayed

‌الرَّجُلُ يَكُونُ قَائِمًا فَيُصَلِّي فَيَسْمَعُ الْإِقَامَةَ وَقَدْ صَلَّى

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4854

Hazrat Shabi says that if a person is praying nafl prayer and hears the call for prayer during the prayer, then he should break his prayer. Hazrat Ibrahim says to add another rakat with one rakat and do not break it.

حضرت شعبی فرماتے ہیں کہ اگر کوئی شخص نفل نماز پڑھ رہا ہو اور دورانِ نماز اقامت کی آواز سن لے تو اپنی نماز توڑ دے۔ حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ ایک رکعت کے ساتھ ایک اور ملائے اور اسے نہ توڑے۔

Hazrat Shabi farmate hain keh agar koi shakhs nafl namaz parh raha ho aur dauran e namaz iqamat ki aawaz sun le to apni namaz tor de. Hazrat Ibrahim farmate hain keh aik rakat ke sath aik aur milaye aur use na tore.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرِ بْنُ عَيَّاشٍ ، عَنْ مُغِيرَةَ ، عَنِ الشَّعْبِيِّ ، قَالَ : إِذَا كَانَ الرَّجُلُ قَائِمًا يُصَلِّي فَيَسْمَعُ الْإِقَامَةَ فَلْيَقْطَعْ وَقَالَ إِبْرَاهِيمُ يُضِيفُ إِلَيْهَا أُخْرَى وَلَا يَقْطَعُ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4855

Hazrat Ibrahim used to say that if something is left out in your prayer, then complete it. Hazrat Saeed bin Jubair said that you should break your prayer (and start again).

حضرت ابراہیم فرمایا کرتے تھے کہ اگر تم پر تمہاری نماز میں سے کچھ باقی رہ جائے تو اسے پورا کرلو۔ حضرت سعید بن جبیر فرماتے ہیں کہ اپنی نماز کو توڑ دے۔

Hazrat Ibrahim farmaya karte thay keh agar tum par tumhari namaz mein se kuchh baqi reh jaye to usay poora karlo. Hazrat Saeed bin Jubair farmate hain keh apni namaz ko tor de.

حَدَّثَنَا أَبُو الْأَحْوَصِ ، عَنْ مَنْصُورٍ ، عَنْ فُضَيْلِ بْنِ عَمْرٍو ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، قَالَ : كَانَ يَقُولُ إِنْ بَقِيَ عَلَيْكَ مِنْ صَلَاتِكَ شَيْءٌ فَأُتْمِمْهُ وَكَانَ سَعِيدُ بْنُ جُبَيْرٍ يَقُولُ : اقْطَعْهَا

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4856

Hazrat Ibrahim said that when someone starts praying nafl prayer and the time for prayer comes, then he should complete the nafl prayer.

حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ جب کوئی نفل نماز شروع کرے اور نماز کے لیے اقامت ہوجائے تو نفل نماز پوری کرلے۔

Hazrat Ibrahim farmate hain keh jab koi nafal namaz shuru kare aur namaz ke liye iqamat ho jaye to nafal namaz puri karle.

حَدَّثَنَا أَبُو خَالِدٍ الْأَحْمَرُ ، عَنِ الْحَسَنِ بْنِ عُبَيْدِ اللَّهِ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، قَالَ : إِذَا افْتَتَحْتَ الصَّلَاةَ تَطَوُّعًا وَأُقِيمَتِ الصَّلَاةُ فَأَتِمَّ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4857

Hazrat Abu Ishaq states that I was standing with Hazrat Abdullah bin Masood. He was offering prayer and reciting Surah An-Noor in it. In the meantime, the Mu'adhdhin pronounced Iqamah. He performed Ruku and Sajdah, then sat down and recited Tashahhud. Then he stood up with the Imam and started from where he had reached.

حضرت ابو اسحاق فرماتے ہیں کہ میں حضرت عبداللہ بن معقل کے ساتھ کھڑا تھا۔ وہ نماز پڑھ رہے تھے اور نماز میں سورة النور کی تلاوت کررہے تھے۔ اتنے میں مؤذن نے اقامت کہہ دی، انھوں نے رکوع کیا اور سجدہ کیا، پھر بیٹھ گئے اور تشہد پڑھی۔ پھر امام کے ساتھ کھڑے ہوگئے اور وہاں سے شروع کیا جہاں تک پہنچے تھے۔

Hazrat Abu Ishaq farmate hain keh main Hazrat Abdullah bin Maqal ke sath khara tha. Wo namaz parh rahe thay aur namaz mein Surah Al-Noor ki tilawat kar rahe thay. Itne mein moazzin ne iqamat keh di, unhon ne ruku kiya aur sijda kiya, phir baith gaye aur tashahhud parhi. Phir imam ke sath khare hogaye aur wahan se shuru kiya jahan tak pahunche thay.

حَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ آدَمَ ، قَالَ حَدَّثَنَا زُهَيْرٌ ، قَالَ : ثنا أَبُو إِسْحَاقَ ، قَالَ : كُنْتُ إِلَى جَنْبِ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ مُغَفَّلٍ وَهُوَ يُصَلِّي وَيَقْرَأُ فِي سُورَةِ النُّورِ فَأَقَامَ الْمُؤَذِّنُ فَرَكَعَ وَسَجَدَ ثُمَّ جَلَسَ فَتَشَهَّدَ ثُمَّ قَامَ مَعَ الْإِمَامِ فَأَخَذَ مِنْ حَيْثُ انْتَهَى

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4858

It is narrated that Qais ibn Abi Hazim used to lead us in prayer. One day, he had only prayed one rak'ah when the mu'azzin pronounced the iqamah for prayer. So, he stopped his prayer and went forward to lead the prayer.

حضرت بیان فرماتے ہیں کہ قیس بن ابی حازم ہمیں نماز پڑھایا کرتے تھے۔ ایک دن انھوں نے ابھی ایک رکعت پڑھی تھی کہ مؤذن نے نماز کے لیے اقامت کہہ دی، انھوں نے اپنی نماز کو چھوڑ دیا اور آگے بڑھ کر نماز پڑھائی۔

Hazrat bayan farmate hain keh qais bin abi hazim humain namaz parhaya karte thay. Ek din unhon ne abhi ek rakat parhi thi keh moazzin ne namaz ke liye iqamat keh di, unhon ne apni namaz ko chhor diya aur aage barh kar namaz parhai.

حَدَّثَنَا ابْنُ آدَمَ ، عَنْ إِسْرَائِيلَ ، عَنْ بَيَانَ ، قَالَ : كَانَ قَيْسُ بْنُ أَبِي حَازِمٍ يَؤُمُّنَا فَأَقَامَ الْمُؤَذِّنُ الصَّلَاةَ وَقَدْ صَلَّى رَكْعَةً قَالَ فَتَرَكَهَا ثُمَّ تَقَدَّمَ فَصَلَّى بِنَا

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4859

Hadrat Maimun said that if you have said the takbeer for the two raka'at nafl prayer before residing (sitting in the final tashahhud), then complete the two raka'at.

حضرت میمون فرماتے ہیں کہ اگر تم اقامت سے پہلے نفل نماز کی تکبیر کہہ لو تو دو رکعتیں مکمل کرلو۔

Hazrat Maimun farmate hain ke agar tum iqamat se pehle nafl namaz ki takbeer keh lo to do rakat mukammal karlo

حَدَّثَنَا عُمَرُ بْنُ أَيُّوبَ ، عَنْ جَعْفَرٍ ، عَنْ مَيْمُونٍ ، قَالَ : إِنْ كَبَّرْتَ بِالصَّلَاةِ تَطَوُّعًا قَبْلَ أَنْ يُكَبِّرَ بِالْإِقَامَةِ فَصَلِّ رَكْعَتَيْنِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4860

Hazrat Ata said that when you are in the mosque and the prayer has been established, then do not perform the bowing (Ruku). However, if you have offered an odd number of Rakats, then offer one more Rakat with it.

حضرت عطاء فرماتے ہیں کہ جب تم مسجد میں ہو اور نماز کے لیے اقامت ہوجائے تو رکوع نہ کرو۔ البتہ اگر تم نے طاق عدد میں رکعت پڑھی ہو تو اس کے ساتھ ایک اور ملالو۔

Hazrat Ata farmate hain keh jab tum masjid mein ho aur namaz ke liye iqamat hojae to rukuh na karo. Albatta agar tum ne taq adad mein rakat parhi ho to us ke sath ek aur mila lo.

حَدَّثَنَا عُبَيْدُ اللَّهِ ، عَنْ عُثْمَانَ بْنِ الْأَسْوَدِ ، عَنْ عَطَاءٍ ، قَالَ : إِذَا كُنْتَ فِي الْمَسْجِدِ فَأُقِيمَتِ الصَّلَاةُ فَلَا تَرْكَعْ إِلَّا أَنْ تَكُونَ عَلَى وِتْرٍ فَلْتَشْفَعْ