Abu Burdah reported: I was sitting with Ibn Umar when a man asked him about the hour of acceptance of prayer on Friday. I said, "It is the time in which Allah, the Exalted, has prescribed the prayer." Ibn Umar placed his hand on my head, prayed for blessings for me, and affirmed my statement.
حضرت ابو بردہ کہتے ہیں کہ میں حضرت ابن عمر کے پاس بیٹھا تھا کہ کسی نے ان سے جمعہ کے دن کی ساعت قبولیت کے بارے میں سوال کیا۔ میں نے کہا کہ یہ وہی وقت ہے جس میں اللہ تعالیٰ نے نماز کو اختیار فرمایا ہے۔ یہ سن کر حضرت ابن عمر نے میرے سر پر ہاتھ پھیرا، مجھے برکت کی دعا دی اور میری بات کو پسند فرمایا۔
Hazrat Abu Burda kehte hain ke mein Hazrat Ibn Umar ke paas betha tha ke kisi ne un se jumma ke din ki saat qubooliyat ke bare mein sawal kiya. Maine kaha ke ye wohi waqt hai jis mein Allah Ta'ala ne namaz ko ikhtiyar farmaya hai. Ye sun kar Hazrat Ibn Umar ne mere sar par hath phera, mujhe barkat ki dua di aur meri baat ko pasand farmaya.
Hazrat Abu Imamah (may Allah be pleased with him) said that the hour of acceptance on Friday is between the time when the Mu'adhdhin calls the Adhan, when the Imam sits on the Minbar (pulpit), and when the prayer is established.
حضرت ابو امامہ فرماتے ہیں کہ جمعہ کے دن کی ساعت قبولیت ان اوقات میں سے اس وقت ہے جب مؤذن اذان دیتا ہے، جب امام منبر پر بیٹھتا ہے، جب اقامت ہوتی ہے۔
Hazrat Abu Umama farmate hain ke jumma ke din ki saat e qubooliyat in auqat mein se us waqt hai jab moazzin azan deta hai, jab imam mimbar par bethta hai, jab iqamat hoti hai.
Hazrat Shabi states that the hour of acceptance of prayer on Friday is between the time when selling becomes prohibited and the time when it becomes permissible again.
حضرت شعبی فرماتے ہیں کہ جمعہ کے دن کی ساعت قبولیت بیع کے حرام ہونے سے حلال ہونے کے درمیان ہے۔
Hazrat Shabi farmate hain ke jumma ke din ki saat qabooliyat baich ke haram hone se halal hone ke darmiyaan hai.
Hazrat Salamah bint Afeef narrates that I was with Hazrat Aisha along with some other women. They were saying that the day of Friday is like the day of Arafat. In it, there is an hour in which the doors of mercy are opened. We asked, "Which hour is that?" They said, "When the Muazzin calls the Adhan."
حضرت سلامہ بنت افعی کہتی ہیں کہ میں کچھ عورتوں کے ساتھ حضرت عائشہ کے ساتھ تھی، وہ فرما رہی تھیں کہ جمعہ کا دن یوم عرفہ کی طرح ہے، اس میں ایک گھڑی ایسی ہے جس میں رحمت کے دروازے کھول دیئے جاتے ہیں۔ ہم نے سوال کیا کہ وہ کون سی گھڑی ہے ؟ انھوں نے فرمایا کہ جب مؤذن اذان دیتا ہے۔
Hazrat Salama bint Afiyah kehti hain ke main kuch auraton ke sath Hazrat Ayesha ke sath thi, woh farma rahi thin ke juma ka din Yaum e Arafa ki tarah hai, is mein ek ghari aisi hai jis mein rehmat ke darwaze khol diye jate hain. Hum ne sawal kiya ke woh kaun si ghari hai? Unhon ne farmaya ke jab moazzin azan deta hai.
Hazrat Aisha (may Allah be pleased with her) narrated that the Day of Jummah is like the Day of Arafat. In it, there is an hour in which the doors of mercy are opened. In it, there is an hour in which whatever a servant asks Allah, the Exalted, He grants it to him." It was asked from Hazrat Aisha (may Allah be pleased with her), "Which hour is that?" She said, "When the Mu'adhdhin calls the Adhan of Fajr."
حضرت عائشہ فرماتی ہیں کہ جمعہ کا دن یوم عرفہ کی طرح ہے، اس میں ایک گھڑی ایسی ہے جس میں رحمت کے دروازے کھول دیئے جاتے ہیں۔ اس میں ایک گھڑی ایسی ہے کہ اس میں بندہ اللہ تعالیٰ سے جس چیز کا بھی سوال کرتا ہے وہ اسے عطا کردی جاتی ہے۔ حضرت عائشہ سے پوچھا گیا کہ وہ کون سی گھڑی ہے ؟ انھوں نے فرمایا جب مؤذن فجر کی اذان دیتا ہے۔
Hazrat Ayesha farmati hain keh juma ka din Yom e Arafah ki tarah hai, is mein ek ghari aisi hai jis mein rehmat ke darwaze khol diye jate hain. Is mein ek ghari aisi hai keh is mein banda Allah ta'ala se jis cheez ka bhi sawal karta hai wo use ata kardi jati hai. Hazrat Ayesha se poocha gaya keh wo kaun si ghari hai? Unhon ne farmaya jab moazzin fajr ki azan deta hai.