7.
Book of Voluntary Prayers, Imamate, and Various Chapters
٧-
‌كِتَابُ صَلَاةِ التَّطَوُّعِ وَالْإِمَامَةِ وَأَبْوَابٌ مُتَفَرِّقَةٌ


Who disliked the imam performing voluntary prayers in the same place

‌مَنْ كَرِهَ لِلْإِمَامِ أَنْ يَتَطَوَّعَ فِي مَكَانِهِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 6021

Hazrat Ali says that when the Imam returns (from leading the prayer), one should not pray nafl (voluntary prayers) until he moves from his place or talks between the fard (obligatory prayers) and nafl.

حضرت علی فرماتے ہیں کہ جب امام سلام پھیرے تو اس وقت تک نفل نہ پڑھے جب تک اپنی جگہ سے ہٹ نہ جائے یا فرضوں اور نفلوں کے درمیان کوئی بات نہ کرے۔

Hazrat Ali farmate hain keh jab imam salam phire to us waqt tak nafil na parhe jab tak apni jagah se hat na jaye ya farzon aur naflon ke darmiyan koi baat na kare.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا شَرِيكٌ ، عَنْ مَيْسَرَةَ بْنِ الْمِنْهَالِ ، عَنْ عَمَّارِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ ، عَنْ عَلِيٍّ ، قَالَ : « إِذَا سَلَّمَ الْإِمَامُ ، لَمْ يَتَطَوَّعْ حَتَّى يَتَحَوَّلَ مِنْ مَكَانِهِ ، أَوْ يَفْصِلَ بَيْنَهُمَا بِكَلَامٍ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 6022

Hazrat Ibn Umar considered it undesirable (makruh) for the Imam to offer nafl prayers in the place of fard (obligatory) prayers. However, he did not see any harm in it for someone who is not the Imam.

حضرت ابن عمر اس بات کو مکروہ خیال فرماتے تھے کہ امام فرضوں کی جگہ نفل پڑھے البتہ غیر امام کے لیے اس میں کوئی حرج نہ سمجھتے تھے۔

Hazrat Ibn Umar is baat ko makrooh khayaal farmate thay keh imam farzon ki jagah nafil parhe albatta ghair imam ke liye is mein koi harj na samjhte thay.

حَدَّثَنَا أَبُو خَالِدٍ الْأَحْمَرِ ، عَنْ حَجَّاجٍ ، عَنْ أَبِي إِسْحَاقَ ، عَنِ الشَّعْبِيِّ ، عَنِ ابْنِ عُمَرَ « أَنَّهُ كَرِهَ إِذَا صَلَّى الْإِمَامُ أَنْ يَتَطَوَّعَ فِي مَكَانِهِ ، وَلَمْ يَرَ بِهِ لِغَيْرِ الْإِمَامِ بَأْسًا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 6023

Hazrat Abdullah bin Amr considered it disliked for the Imam to offer nafl prayer at the same place where he has offered the fard prayer.

حضرت عبداللہ بن عمرو امام کے لیے اس بات کو مکروہ خیال فرماتے تھے کہ اسی جگہ نفل پڑھے جہاں اس نے فرض نماز پڑھی ہے۔

Hazrat Abdullah bin Amro Imam ke liye is baat ko makruh khayal farmate thay ke isi jagah nafl parhe jahan usne farz namaz parhi hai

حَدَّثَنَا أَبُو مُعَاوِيَةَ ، عَنْ حَجَّاجٍ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ بْنِ مُهَاجِرٍ ، عَنْ مُجَاهِدٍ ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَمْرٍو « أَنَّهُ كَرِهَ لِلْإِمَامِ أَنْ يُصَلِّيَ فِي مَكَانِهِ الَّذِي صَلَّى فِيهِ الْفَرِيضَةَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 6024

Hazrat Ibn Abi Layla considered it preferable (mustahab) that one should not offer nafl prayer at the place where the Imam has offered the fard prayer.

حضرت ابن ابی لیلیٰ اس بات کو مستحب خیال فرماتے تھے کہ امام نے جس جگہ فرض نماز پڑھی ہے اس جگہ نفل نہ پڑھے۔

Hazrat Ibn e Abi Laila is baat ko mustahab khayaal farmate thy k imam ne jis jaga farz namaz parhi hai us jaga nafal na parhe

حَدَّثَنَا حَفْصُ ، عَنْ حَجَّاجٍ ، عَنِ الْحَكَمِ ، عَنِ ابْنِ أَبِي لَيْلَى « أَنَّهُ كَانَ يَسْتَحِبُّ لِلْإِمَامِ إِذَا صَلَّى أَنْ لَا يَتَطَوَّعَ فِي مَكَانِهِ الَّذِي صَلَّى فِيهِ » أَوْ قَالَ : « كَانَ يَكْرَهُهُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 6025

Hazrat Saeed bin Musayyab and Hazrat Hassan liked it when the Imam would move forward while leading the prayer.

حضرت سعید بن مسیب اور حضرت حسن اس بات کو پسند فرماتے تھے کہ جب امام سلام پھیرے تو آگے ہوجائے۔

Hazrat Saeed bin Musayyab aur Hazrat Hassan is baat ko pasand farmate thy ke jab Imam salam phire to aage hojae.

حَدَّثَنَا عَلِيُّ بْنُ مُسْهِرٍ ، عَنِ ابْنِ أَبِي عَرُوبَةَ ، عَنْ قَتَادَةَ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ الْمُسَيِّبِ ، وَالْحَسَنِ « أَنَّهُمَا كَانَا يُعْجِبُهُمَا إِذَا سَلَّمَ الْإِمَامُ أَنْ يَتَقَدَّمَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 6026

Hazrat Ibrahim used to consider it undesirable for the Imam to offer Nafl prayer at the same place where he had offered Farz prayer.

حضرت ابراہیم امام کے لیے اس بات کو مکروہ خیال فرماتے تھے کہ وہ اسی جگہ نفل ادا کرے جہاں اس نے فرض نماز پڑھی ہے۔

Hazrat Ibrahim imam ke liye is baat ko makrooh khayal farmate thy ke woh usi jaga nafl ada kare jahan us ne farz namaz parhi hai

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ سُفْيَانَ ، عَنْ مَنْصُورٍ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ « أَنَّهُ يُكْرَهُ لِلْإِمَامِ أَنْ يَتَطَوَّعَ فِي مَكَانِهِ الَّذِي صَلَّى فِيهِ الْفَرِيضَةَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 6027

Hazrat Ali said that an Imam cannot offer nafl prayer at the place where he has led the congregational prayer, unless he changes his place or a wall intervenes.

حضرت علی فرماتے ہیں کہ امام اس جگہ نفل نماز نہیں پڑھ سکتا جہاں اس نے لوگوں کو نماز پڑھائی ہے، یہاں تک کہ وہ جگہ بدل لے یا کلام کے ذریعے فصل کرلے۔

Hazrat Ali farmate hain keh Imam us jagah nafal namaz nahi parh sakta jahan us ne logon ko namaz parhayi hai, yahan tak keh woh jagah badal le ya kalam ke zariye fasal kar le.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ سُفْيَانَ ، عَنْ مَيْسَرَةَ ، عَنِ الْمِنْهَالِ بْنِ عَمْرٍو ، عَنْ عَبَّادِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ ، عَنْ عَلِيٍّ ، قَالَ : « لَا يَتَطَوَّعُ الْإِمَامُ فِي الْمَكَانِ الَّذِي أَمَّ فِيهِ الْقَوْمَ ، حَتَّى يَتَحَوَّلَ أَوْ يَفْصِلَ بِكَلَامٍ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 6028

Hazrat Saeed Bin Mussib states that the Imam will change his place.

حضرت سعید بن مسیب فرماتے ہیں کہ امام جگہ بدلے گا۔

Hazrat Saeed bin Musayyab farmate hain ke imam jagah badlega.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ هِشَامٍ الدَّسْتُوَائِيِّ ، عَنْ قَتَادَةَ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ الْمُسَيِّبِ ، قَالَ : « الْإِمَامُ يَتَحَوَّلُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 6029

Hazrat Ibrahim states that when the Imam finishes leading the obligatory prayer and intends to offer voluntary prayers, one should move from the spot where they performed the obligatory prayer.

حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ جب امام فرض نماز پڑھ لے اور نفل پڑھنا چاہے تو اس جگہ سے ہٹ جائے جہاں اس نے فرض نماز ادا کی ہے۔

Hazrat Ibrahim farmate hain keh jab imam farz namaz parh le aur nafl parhna chahe to us jagah se hat jaye jahan us ne farz namaz ada ki hai

حَدَّثَنَا جَرِيرٌ ، عَنْ مَنْصُورٍ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، قَالَ : « إِذَا صَلَّى الْإِمَامُ الْمَكْتُوبَةَ ، ثُمَّ أَرَادَ أَنْ يُصَلِّيَ التَّطَوُّعَ ، تَنَحَّى مِنْ مَكَانِهِ الَّذِي صَلَّى فِيهِ الْفَرِيضَةَ »