7.
Book of Voluntary Prayers, Imamate, and Various Chapters
٧-
‌كِتَابُ صَلَاةِ التَّطَوُّعِ وَالْإِمَامَةِ وَأَبْوَابٌ مُتَفَرِّقَةٌ


Who said: Prayer is not shortened except on a long journey

‌مَنْ قَالَ: لَا تُقْصَرُ الصَّلَاةُ إِلَّا فِي السَّفَرِ الْبَعِيدِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 8149

Hazrat Abdullah narrates that Qasr prayer will be offered only during the journey of Hajj and Jihad.

حضرت عبداللہ فرماتے ہیں کہ صرف حج اور جہاد کے سفر میں قصر نماز پڑھی جائے گی۔

Hazrat Abdullah farmate hain keh sirf Hajj aur Jihad ke safar mein qasar namaz parhi jaye gi.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : ثنا مُحَمَّدُ بْنُ فُضَيْلٍ ، وَأَبُو مُعَاوِيَةَ ، عَنِ الْأَعْمَشِ ، عَنْ عُمَارَةَ بْنِ عُمَيْرٍ ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ يَزِيدَ ، قَالَ : قَالَ عَبْدُ اللَّهِ : « لَا تُقْصَرُ الصَّلَاةَ إِلَّا فِي حَجٍّ أَوْ جِهَادٍ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 8150

Hazrat Abdullah bin Masood narrates that taking your cattle to the outskirts of the city should not deceive you about your prayer because these places are part of your city Kufa.

حضرت عبداللہ بن مسعود فرماتے ہیں کہ تمہارا اپنے مویشیوں کو لے کر شہر کے کناروں میں جانا تمہیں تمہاری نماز کے بارے میں دھوکے میں نہ ڈال دے کیونکہ یہ جگہیں تمہارے شہر کوفہ کا حصہ ہیں۔

Hazrat Abdullah bin Masood farmate hain ke tumhara apne moishiyon ko lekar shehar ke kinaron mein jana tumhein tumhari namaz ke bare mein dhokhe mein na daal de kyunki ye jagahen tumhare shehar Kufa ka hissa hain.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، قَالَ : ثنا مِسْعَرٌ ، وَسُفْيَانُ ، عَنْ قَيْسِ بْنِ مُسْلِمٍ ، عَنْ طَارِقِ بْنِ شِهَابٍ ، قَالَ : حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : لِي ابْنُ مَسْعُودٍ : « لَا يَغُرَّنَّكُمْ سَوَادُكُمْ مِنْ صَلَاتِكُمْ ، فَإِنَّمَا هُوَ مِنْ كُوفِيِّكُمْ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 8151

Hazrat Usman wrote in one of his letters: After this! I have received news that some of you go to the outskirts of the city to graze your animals, or to water them, or for trade, and offer shortened prayers. They should not do so because only those who are travelling a long distance or facing an enemy should offer shortened prayers.

حضرت عثمان نے اپنے ایک خط میں لکھا : اما بعد ! مجھے یہ خبر ملی ہے کہ تم میں سے کچھ لوگ اپنے جانوروں کو چرانے کے لیے یا انھیں پانی پلانے کے لیے یا تجارت کے لیے شہر کے کناروں میں جاتے ہیں اور قصر نماز پڑھتے ہیں۔ وہ ایسا نہ کریں کیونکہ قصر نماز صرف وہی پڑھے گا جس نے دور کا سفر کرنا ہو یا دشمن سے مقابلہ کرنا ہو۔

Hazrat Usman ne apne aik khat mein likha: ama bad! mujhe ye khabar mili hai ke tum mein se kuch log apne janwaron ko charane ke liye ya unhen pani pilane ke liye ya tijarat ke liye shehar ke kinaron mein jate hain aur qasar namaz parhte hain. wo aisa na karen kyunki qasar namaz sirf wohi parhe ga jis ne door ka safar karna ho ya dushman se muqabala karna ho.

حَدَّثَنَا ابْنُ عُلَيَّةَ ، عَنْ أَيُّوبَ ، عَنْ أَبِي قِلَابَةَ ، قَالَ : حَدَّثَنِي رَجُلٌ ، مِمَّنْ قَرَأَ كِتَابَ عُثْمَانَ ، أَوْ قُرِئَ عَلَيْهِ ، فَقَالَ : « أَمَّا بَعْدُ ، فَإِنَّهُ بَلَغَنِي أَنَّ رِجَالًا مِنْكُمْ يَخْرُجُونَ إِلَى سَوَادِهِمْ إِمَّا فِي خُسْرٍ ، وَإِمَّا فِي جِبَايَةٍ ، وَإِمَّا فِي تِجَارَةٍ ، فَيَقْصُرُونَ الصَّلَاةَ ، وَلَا يُتِمُّونَ الصَّلَاةَ ، فَلَا تَفْعَلُوا ، فَإِنَّمَا يَقْصُرُ الصَّلَاةَ مَنْ كَانَ شَاخِصًا ، أَوْ بِحَضْرَةِ عَدُوٍّ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 8152

Hazrat Awaam states that Hazrat Ibrahim believed in offering Qasr prayer only during the journey of Hajj, Jihad or Umrah.

حضرت عوام فرماتے ہیں کہ حضرت ابراہیم صرف حج، جہاد یا عمرہ کے سفر میں قصر نماز کے قائل تھے۔

Hazrat Awam farmate hain keh Hazrat Ibrahim sirf Hajj, Jihad ya Umrah ke safar mein qasar namaz ke qael thay.

حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ ، عَنِ الْعَوَّامِ ، قَالَ : « كَانَ إِبْرَاهِيمُ التَّيْمِيُّ لَا يَرَى الْقَصْرَ إِلَّا فِي حَجٍّ ، أَوْ جِهَادٍ ، أَوْ عُمْرَةٍ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 8153

Hazrat Ibn Sireen narrates that the predecessors used to say that Qasr (shortening prayers) will be observed only in that journey in which there is provision and the carrier of the provision.

حضرت ابن سیرین فرماتے ہیں کہ اسلاف کہا کرتے تھے کہ صرف اس سفر میں قصر کیا جائے گا جس میں زاد راہ اور زاد راہ کے اٹھانے والے ساتھ ہوں۔

Hazrat Ibn Seerin farmate hain keh aslaaf kaha karte the keh sirf uss safar mein qasar kiya jae ga jis mein zad raah aur zad raah ke uthane wale sath hon.

حَدَّثَنَا أَبُو الْأَحْوَصِ ، عَنْ عَاصِمٍ ، عَنِ ابْنِ سِيرِينَ ، قَالَ : " كَانُوا يَقُولُونَ : السَّفَرُ الَّذِي تُقْصَرُ فِيهِ الصَّلَاةُ الَّذِي تَحْمِلُ فِيهِ الزَّادَ ، وَالْمَزَادَ "

Musannaf Ibn Abi Shaybah 8154

Abdullah ibn Mas'ud reported that your going out to the outskirts of the city (for any need) should not deceive you regarding your prayer, for these places are part of your city Kufa.

حضرت عبداللہ بن مسعود فرماتے ہیں کہ تمہارا (کسی ضرورت کے لئے) شہر کے کناروں میں جانا تمہیں تمہاری نماز کے بارے میں دھوکے میں نہ ڈال دے کیونکہ یہ جگہیں تمہارے شہر کوفہ کا حصہ ہیں۔

Hazrat Abdullah bin Masood farmate hain keh tumhara kisi zaroorat ke liye shehar ke kinaron mein jana tumhen tumhari namaz ke bare mein dhokhe mein na daal de kyunki yeh jagahen tumhare shehar Kufa ka hissa hain.

حَدَّثَنَا عَلِيُّ بْنُ مُسْهِرٍ ، عَنِ الشَّيْبَانِيِّ ، عَنْ قَيْسِ بْنِ مُسْلِمٍ ، عَنْ طَاوُسٍ ، عَنِ ابْنِ شِهَابٍ ، عَنِ ابْنِ مَسْعُودٍ ، قَالَ : « لَا يَغُرَّنَّكُمْ سَوَادُكُمْ هَذَا مِنْ صَلَاتِكُمْ فَإِنَّمَا هُوَ مِنْ مِصْرِكُمْ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 8155

Hazrat Muadh, Hazrat Aqaba bin Amir, and Hazrat Ibn Masood said that when you take your cattle to the mountain tops or valleys, do not be fooled about prayer, thinking it is a journey. There is no virtue in this. The permission for shortening prayers (qasr) is only for a long journey that is from one horizon to another.

حضرت معاذ، حضرت عقبہ بن عامر اور حضرت ابن مسعود فرماتے ہیں کہ تمہیں اپنے مویشیوں کو لے کر پہاڑوں کی چوٹیوں یا وادیوں میں جانا نماز کے بارے میں دھوکے میں نہ ڈال دے کہ تم اسے سفر سمجھنے لگو۔ اس میں کوئی کرامت نہیں۔ قصر نماز کی اجازت تو ایسے طویل سفر مں ہ ہے جو ایک افق سے دوسرے افق تک کیا جائے۔

Hazrat Muaz, Hazrat Aqba bin Amir aur Hazrat Ibn Masood farmate hain ke tumhein apne moishiyon ko le kar paharon ki chotiyon ya wadion mein jana namaz ke bare mein dhoke mein na daal de ke tum use safar samajhne lago. Is mein koi karamat nahi. Qasar namaz ki ijazat to aise tawil safar mein hai jo ek ufq se dusre ufq tak kiya jaye.

حَدَّثَنَا عَبْدُ السَّلَامِ بْنُ حَرْبٍ ، عَنِ ابْنِ أَبِي فَرْوَةَ ، عَنْ عَمْرِو بْنِ شُعَيْبٍ ، عَنْ أَبِيهِ ، أَنَّ مُعَاذًا ، وَعُقْبَةَ بْنَ عَامِرٍ ، وَابْنَ مَسْعُودٍ ، قَالُوا : « لَا تَغُرَّنكُمْ مَوَاشِيكُمْ ، يَطَأُ أَحَدُكُمْ بِمَاشِيَتِهِ أَحْدَابَ الْجِبَالِ ، أَوْ بُطُونَ الْأَوْدِيَةِ ، وَتَزْعُمُونَ بِأَنَّكُمْ سَفْرٌ ، لَا وَلَا كَرَامَةَ ، إِنَّمَا التَّقْصِيرُ فِي السَّفَرِ الْبَاتِّ مِنَ الْأُفُقِ إِلَى الْأُفُقِ »