It is narrated from Hazrat Abu Qatada that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: The fast of the day of Arafah is an expiation for the sins of two years, one year past and one year to come.
حضرت ابو قتادہ سے روایت ہے کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا کہ یوم عرفہ کا روزہ دو سال کے گناہوں کا کفارہ ہے، ایک گزشتہ سال کے گناہوں اور ایک آنے والے سال کے گناہوں کا۔
Hazrat Abu Qatada se riwayat hai ki Rasul Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya ki Youm e Arafa ka roza do saal ke gunahon ka kaffara hai, ek guzishta saal ke gunahon aur ek aane wale saal ke gunahon ka.
Hazrat Abu Qatadah narrates that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) was asked about the fast of the day of Arafah, so he said: "Consider the fast of the day of Arafah as an expiation for the sins of two years, one for the past year and one for the coming year."
حضرت ابو قتادہ فرماتے ہیں کہ نبی پاک (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے یوم عرفہ کے روزے کے بارے میں سوال کیا گیا تو آپ نے فرمایا کہ یوم عرفہ کے روزہ کو دو سال کے گناہوں کا کفارہ سمجھو، ایک گزشتہ سال کے گناہوں کا اور ایک آنے والے سال کے گناہوں کا۔
Hazrat Abu Qatada farmate hain keh Nabi Pak (Sallallahu Alaihi Wasallam) se Youm-e-Arafah ke rozey ke bare mein sawal kiya gaya to aap ne farmaya keh Youm-e-Arafah ke rozey ko do saal ke gunahon ka kaffara samjho, ek guzishta saal ke gunahon ka aur ek aane wale saal ke gunahon ka.
It is narrated on the authority of Hazrat Sahl bin Saad that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: "The fast of Arafah is an expiation for the sins of two years."
حضرت سہل بن سعد سے روایت ہے کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا کہ عرفہ کا روزہ دو سال کے گناہوں کا کفارہ ہے۔
Hazrat Sahl bin Saad se riwayat hai keh Rasul Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya keh Arafah ka roza do saal ke gunahon ka kaffara hai.
Hazrat Ibrahim states that our predecessors did not see any harm in fasting on the day of Arafat. However, if there is a fear of weakness on the day of sacrifice (Eid-ul-Adha), then one should not fast on this day.
حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ اسلاف یوم عرفہ کے روزے میں کوئی حرج نہیں سمجھتے تھے البتہ اگر اس کے بارے میں یوم نحر ہونے کا خوف ہو تو پھر اس دن روزہ نہیں رکھنا چاہیے۔
Hazrat Ibrahim farmate hain ke Aslaf Yaum Arafa ke roze mein koi harj nahin samjhte thay albatta agar iske bare mein Yaum Nahar hone ka khauf ho to phir is din roza nahin rakhna chahiye
Hazrat Aisha narrates that the fast of Arafah is an atonement for the sins of half a year. Hazrat Mujahid says that it is an atonement for the sins of one year.
حضرت عائشہ فرماتی ہیں کہ عرفہ کا روزہ آدھے سال کے گناہوں کا کفارہ ہے۔ حضرت مجاہد فرماتے ہیں کہ ایک سال کے گناہوں کا کفارہ ہے۔
Hazrat Ayesha farmati hain ke Arafah ka roza aadhe saal ke gunahon ka kaffara hai. Hazrat Mujahid farmate hain ke ek saal ke gunahon ka kaffara hai.
Hazrat Hamid Al-Tawal narrates that once it was mentioned in the presence of Hazrat Hassan that the reward of fasting on the day of Arafah is equal to the fasts of one year. Upon hearing this, Hazrat Hassan said that in my opinion, no day has any virtue over another day, and no night has any virtue over another night except Laylat al-Qadr. Shab-e-Qadr is better than a thousand months. I have seen Hazrat Usman bin Abi Al-Aas that he used to fast on the day of Arafah, and due to the intense heat, water was sprinkled on him for coolness.
حضرت حمید الطویل فرماتے ہیں کہ ایک مرتبہ حضرت حسن کے سامنے ذکر کیا گیا کہ یوم عرفہ کے روزے کا ثواب ایک سال کے روزوں کے برابر ہے۔ یہ سن کر حضرت حسن نے فرمایا کہ میرے خیال میں کسی دن کو دوسرے دن پر کوئی فضیلت حاصل نہیں۔ اور سوائے لیلۃ القدر کے کسی دوسری رات کو کسی پر کوئی فضیلت حاصل نہیں۔ شبِ قدر ایک ہزار راتوں سے بہتر ہے۔ میں نے حضرت عثمان بن ابی العاص کو دیکھا کہ وہ یوم عرفہ کو روزہ رکھا کرتے تھے تو سخت گرمی کی وجہ سے ٹھنڈک کی خاطر ان پر پانی چھڑکا جاتا تھا۔
Hazrat Hameed Al-Taveel farmate hain ke aik martaba Hazrat Hasan ke samne zikar kiya gaya ke Youm-e-Arafa ke rozey ka sawab aik saal ke rozon ke barabar hai. Ye sunkar Hazrat Hasan ne farmaya ke mere khayal mein kisi din ko doosre din par koi fazilat hasil nahi. Aur siwaye Laylatul Qadr ke kisi doosri raat ko kisi par koi fazilat hasil nahi. Shab-e-Qadr aik hazaar raaton se behtar hai. Maine Hazrat Usman bin Abi Al-Aas ko dekha ke wo Youm-e-Arafa ko roza rakha karte thay to sakht garmi ki wajah se thandak ki khatir un par pani chhidka jata tha.