11.
Book of Oaths, Vows, and Expiations
١١-
كِتَابُ الْأَيْمَانِ وَالنُّذُورِ وَالْكَفَّارَاتِ


Regarding oaths that are not expiated and their differences

‌فِي الْأَيْمَانِ الَّتِي لَا تُكَفَّرُ وَاخْتِلَافُهُمْ فِي ذَلِكَ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 12317

Hazrat Abu Malik narrates that the oath for which there is no expiation, if someone takes it deliberately falsely, then it is up to Allah, if He wills, He may punish him and if He wills, He may forgive him.

حضرت ابو مالک فرماتے ہیں کہ وہ قسم جس پر کفارہ نہیں ہے، کوئی شخص دانستہ جھوٹ پر قسم اٹھائے تو وہ اللہ پر ہے اگر چاہے تو اس کو عذاب دے اور اگر چاہے تو معاف کر دے۔

Hazrat Abu Malik farmate hain keh woh qasam jis par kaffara nahi hai, koi shakhs danista jhoot par qasam uthaye to woh Allah par hai agar chahe to us ko azab de aur agar chahe to maaf kar de.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ إِدْرِيسَ ، عَنْ حُصَيْنٍ ، عَنْ أَبِي مَالِكٍ ، قَالَ : « يَمِينٌ لَا تُكَفَّرُ ، الرَّجُلُ يَحْلِفُ عَلَى الْكَذِبِ يَتَعَمَّدُهُ ، فَذَلِكَ إِلَى اللَّهِ ، إِنْ شَاءَ عَذَّبَهُ ، وَإِنْ شَاءَ غَفَرَ لَهُ »