11.
Book of Oaths, Vows, and Expiations
١١-
كِتَابُ الْأَيْمَانِ وَالنُّذُورِ وَالْكَفَّارَاتِ
Regarding oaths that are not expiated and their differences
فِي الْأَيْمَانِ الَّتِي لَا تُكَفَّرُ وَاخْتِلَافُهُمْ فِي ذَلِكَ
Musannaf Ibn Abi Shaybah 12318
Hazrat Sha'bi said that if someone intentionally takes an oath on something, then Hazrat Hammad said there is no expiation for it, and Hazrat Hukm said that it is better to offer expiation.
حضرت شعبہ فرماتے ہیں کہ اگر کوئی شخص جان بوجھ کر کسی چیز پر قسم اٹھائے تو حضرت حماد فرماتے ہیں اس پر کفارہ نہیں ہے اور حضرت حکم فرماتے ہیں کہ کفارہ ادا کرنا بہتر ہے۔
Hazrat Shubah farmate hain keh agar koi shakhs jaan bujh kar kisi cheez par qasam uthaye to Hazrat Hammad farmate hain is par kaffara nahi hai aur Hazrat Hukam farmate hain keh kaffara ada karna behtar hai.
عَبْدُ اللَّهِ بْنُ إِدْرِيسَ ، عَنْ شُعْبَةَ ، عَنِ الْحَكَمِ ، وَحَمَّادٍ ، فِي الرَّجُلِ يَحْلِفُ عَلَى الشَّيْءِ يَتَعَمَّدُهُ ، قَالَ حَمَّادٌ : « لَيْسَ لِهَذَا كَفَّارَةٌ ». وَقَالَ الْحَكَمُ : « الْكَفَّارَةُ خَيْرٌ »