11.
Book of Oaths, Vows, and Expiations
١١-
كِتَابُ الْأَيْمَانِ وَالنُّذُورِ وَالْكَفَّارَاتِ
Regarding oaths that are not expiated and their differences
فِي الْأَيْمَانِ الَّتِي لَا تُكَفَّرُ وَاخْتِلَافُهُمْ فِي ذَلِكَ
Musannaf Ibn Abi Shaybah 12319
Hazrat Ibrahim states that if a person swears by something, saying that it is with them, but they are unaware of it, then when they discover it is indeed with them, they should give the expiation of an oath (kaffara). Hazrat Ata and Hazrat Hakam, however, state this is in the case where expiation is not obligatory, implying that in this case, expiation is necessary.
حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ اگر کوئی شخص کسی چیز کے بارے میں قسم اٹھائے کہ وہ اس کے پاس ہے اور اس کو معلوم نہ ہو، پھر اس کو معلوم ہوجائے کہ وہ اس کے پاس ہے، فرماتے ہیں یمین کا کفارہ ادا کرے، اور حضرت عطاء اور حضرت حکم فرماتے ہیں اس کے متعلق جس میں کفارہ ادا نہ کیا جاتا ہو، فرماتے ہیں کفارہ ادا کرے۔
Hazrat Ibrahim farmate hain keh agar koi shakhs kisi cheez ke bare mein qasam uthaye keh woh uske paas hai aur usko maloom na ho, phir usko maloom hojaye keh woh uske paas hai, farmate hain yameen ka kaffara ada kare, aur Hazrat Ata aur Hazrat Hukam farmate hain uske mutalliq jis mein kaffara ada na kia jata ho, farmate hain kaffara ada kare.
حَفْصٌ ، عَنِ الْحَجَّاجِ ، عَنِ الْحَكَمِ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، فِي الرَّجُلِ يَحْلِفُ عَلَى الشَّيْءِ عِنْدَهُ ، وَلَا يَدْرِي أَنَّهُ عِنْدَهُ ، قَالَ : « وَسَلْمَانَ يُكَفِّرُ يَمِينَهُ ». قَالَ : وَقَالَ عَطَاءٌ ، وَالْحَكَمُ فِي الَّذِي لَا يُكَفِّرُ : « كَفِّرْ »