1.
Book of Purifications
١-
كِتَابُ الطَّهَارَاتِ
Who said there is no ablution required for someone who sleeps prostrating or sitting
مَنْ قَالَ لَيْسَ عَلَى مَنْ نَامَ سَاجِدًا أَوْ قَاعِدًا وُضُوءٌ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘abd al-lah | Abdullah ibn Mas'ud | Companion |
‘alqamah | Alqamah ibn Qays al-Nukha'i | Trustworthy, Upright |
ibrāhīm | Ibrahim al-Nakha'i | Trustworthy |
al-‘mash | Sulayman ibn Mihran al-A'mash | Trustworthy Hadith Scholar |
manṣūr bn abī al-swad | Mansur bin Abi Al-Aswad Al-Laythi | Truthful, accused of Shiism |
isḥāq bn manṣūrin | Ishaq ibn Mansur al-Saluuli | Trustworthy |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عَبْدِ اللَّهِ | عبد الله بن مسعود | صحابي |
عَلْقَمَةَ | علقمة بن قيس النخعي | ثقة ثبت |
إِبْرَاهِيمَ | إبراهيم النخعي | ثقة |
الْأَعْمَشِ | سليمان بن مهران الأعمش | ثقة حافظ |
مَنْصُورِ بْنِ أَبِي الْأَسْوَدِ | منصور بن أبي الأسود الليثي | صدوق رمي بالتشيع |
إِسْحَاقُ بْنُ مَنْصُورٍ | إسحاق بن منصور السلولي | ثقة |
Musannaf Ibn Abi Shaybah 1414
Abdullah narrates that sometimes the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) would fall asleep in prostration to the extent that we would hear the sound of his breath, which would make us aware of his sleep. Then he (peace and blessings of Allah be upon him) would wake up and continue his prayer.
عبداللہ فرماتے ہیں کہ بعض اوقات نبی کریم (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) حالت سجود میں ایسا سو جاتے کہ ہمیں سانس کی آواز سنائی دینے لگتی جس سے ہمیں آپ کی نیند کا علم ہوتا۔ پھر آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) بیدار ہو کر نماز جاری رکھتے۔
Abdul Allah farmate hain ke baz auqat Nabi Kareem (Sallallahu Alaihi Wasallam) halat sajdah mein aisa so jate keh humain saans ki aawaz sunai dene lagti jis se humain aap ki neend ka ilm hota. Phir aap (Sallallahu Alaihi Wasallam) bedaar ho kar namaz jari rakhte.
حَدَّثَنَا إِسْحَاقُ بْنُ مَنْصُورٍ ، عَنْ مَنْصُورِ بْنِ أَبِيْ الْأَسْوَدِ ، عَنِ الْأَعْمَشِ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، عَنْ عَلْقَمَةَ ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ ، قَالَ كَانَ النَّبِيُّ ﷺ : يَنَامُ وَهُوَ سَاجِدٌ فَمَا يُعْرَفُ نَوْمُهُ إِلَّا بِنَفْخِهِ ثُمَّ يَقُومُ فَيَمْضِي فِي صَلَاتِهِ