13.
Book of Marriage
١٣-
كِتَابُ النِّكَاحِ
A man has a slave woman and her daughter, and he wants to have intercourse with her mother.
الرَّجُلُ يَكُونُ تَحْتَهُ الْأَمَةُ الْمَمْلُوكَةُ وَابْنَتُهَا فَيُرِيدُ أَنْ يَطَأَ أُمَّهَا
Musannaf Ibn Abi Shaybah 16245
Hazrat Qais bin Abi Hazim said that I asked Hazrat Ibn Abbas (R.A) that what is the ruling if a person commits Zina with his slave woman and her daughter? They said that one verse of Quran has forbidden both of them while the other has made them permissible. But I would never do such a thing.
حضرت قیس بن ابی حازم کہتے ہیں کہ میں نے حضرت ابن عباس (رض) سے سوال کیا کہ اگر کوئی شخص اپنی ملکیت میں موجود باندی اور اس کی بیٹی سے جماع کرے تو کیسا ہے ؟ انھوں نے فرمایا کہ ان دونوں کو ایک آیت نے حرام اور دوسری نے حلال کیا ہے۔ البتہ میں ایسا ہرگز نہ کرتا۔
Hazrat Qais bin Abi Hazim kehte hain ki maine Hazrat Ibn Abbas (RA) se sawal kiya ki agar koi shakhs apni milkayat mein mojood bandi aur us ki beti se jima kare to kaisa hai? Unhon ne farmaya ki in donon ko ek aayat ne haram aur doosri ne halal kiya hai. Albatta mein aisa hargiz na karta.
أَبُو الْأَحْوَصِ ، عَنْ طَارِقٍ ، عَنْ قَيْسِ بْنِ أَبِي حَازِمٍ ، قَالَ : قُلْتُ لِابْنِ عَبَّاسٍ : الرَّجُلُ يَقَعُ عَلَى الْجَارِيَةِ وَابْنَتِهَا تَكُونَانِ عِنْدَهُ مَمْلُوكَتَيْنِ فَقَالَ : « حَرَّمَتْهُمَا آيَةٌ ، وَأَحَلَّتْهُمَا آيَةٌ أُخْرَى ، وَلَمْ أَكُنْ لِأَفْعَلَهُ »