13.
Book of Marriage
١٣-
كِتَابُ النِّكَاحِ
Regarding a man who has two sister slave women and wants to have intercourse with both of them.
فِي الرَّجُلِ يَكُونُ عِنْدَهُ الْأُخْتَانِ مَمْلُوكَتَانِ فَيَطَأَهُمَا جَمِيعًا
Musannaf Ibn Abi Shaybah 16265
Hazrat Qasim bin Muhammad narrates that a tribe of Arabs asked Hazrat Muawiyah (may Allah be pleased with him) whether a man could have sexual intercourse with two slave sisters. He issued a fatwa permitting it. When this reached Hazrat Numan bin Bashir, he asked Hazrat Muawiyah (may Allah be pleased with him) about it, and he affirmed the fatwa. Upon this, Hazrat Numan bin Bashir said, "Tell me, if the slave girl belonged to a man whose sister was also a slave, would it be permissible for him to have intercourse with her?" Hearing this, Hazrat Muawiyah (may Allah be pleased with him) said, "You have opened my eyes. Go to those people and forbid them from doing so. It is not appropriate for them." Hazrat Qasim bin Muhammad says that I said that this is a compassionate relationship of freedom, etc.
حضرت قاسم بن محمد فرماتے ہیں کہ عرب کے ایک قبیلے نے حضرت معاویہ (رض) سے سوال کیا کہ کیا آدمی دومملوک بہنوں سے جماع کرسکتا ہے ؟ انھوں نے اس کے جواز کا فتوی دیا۔ یہ بات حضرت نعمان بن بشیر کو پہنچی، انھوں نے حضرت معاویہ (رض) سے اس بارے میں پوچھاتو انھوں نے اس فتویٰ کا اقرار کیا۔ اس پر حضرت نعمان بن بشیرنے فرمایا کہ آپ یہ بتائیں کہ اگر وہ باندی کسی ایسے شخص کے پاس ہوتی جس کی بہن باندی ہو تو کیا اس کے لیے اس سے وطی کرنا جائز ہے ؟ یہ سن کر حضرت معاویہ (رض) نے فرمایا کہ تم نے میری آنکھیں کھول دیں۔ تم ان لوگوں کے پاس جاؤ اور انھیں ایسا کرنے سے منع کرو۔ ان کے لیے ایسا کرنا مناسب نہیں ہے۔ حضرت قاسم بن محمد کہتے ہیں کہ میں نے کہا کہ یہ آزادی وغیرہ کا رحمی رشتہ ہے۔
Hazrat Qasim bin Muhammad farmate hain ke Arab ke aik qabeele ne Hazrat Muawiya (RA) se sawal kiya ke kya aadmi do mumalik bahnon se jima kar sakta hai? Unhon ne iske jawaaz ka fatwa diya. Yeh baat Hazrat Usman bin Affan ko pahunchi, unhon ne Hazrat Muawiya (RA) se is bare mein poocha to unhon ne is fatwa ka iqrar kiya. Is par Hazrat Usman bin Affan ne farmaya ke aap yeh bataein ke agar woh bandi kisi aise shakhs ke paas hoti jiski bahan bandi ho to kya iske liye us se wati karna jaiz hai? Yeh sunkar Hazrat Muawiya (RA) ne farmaya ke tum ne meri aankhen khol deen. Tum un logon ke paas jao aur unhen aisa karne se mana karo. Unke liye aisa karna munasib nahin hai. Hazrat Qasim bin Muhammad kehte hain ke maine kaha ke yeh aazadi waghaira ka rehmi rishta hai.
عَبْدُ الْأَعْلَى ، عَنِ ابْنِ إِسْحَاقَ ، عَنْ عَاصِمِ بْنِ عُمَرَ ، عَنْ قَتَادَةَ ، عَنِ الْقَاسِمِ بْنِ مُحَمَّدٍ ، أَنَّ حَيًّا مِنْ أَحْيَاءِ الْعَرَبِ سَأَلُوا مُعَاوِيَةَ عَنْ أُخْتَيْنِ مِمَّا مَلَكَتِ الْيَمِينُ يَكُونَانِ عِنْدَ الرَّجُلِ فَيَطَؤُهُمَا قَالَ : « لَيْسَ بِذَلِكَ بَأْسٌ » فَسَمِعَ بِذَلِكَ النُّعْمَانُ بْنُ بَشِيرٍ فَقَالَ : « أَفْتَيْتَ بِكَذَا وَكَذَا » قَالَ : نَعَمْ قَالَ : أَرَأَيْتَ لَوْ كَانَتْ عِنْدَ رَجُلٍ أُخْتُهُ مَمْلُوكَةٌ ، كَانَ يَجُوزُ لَهُ أَنْ يَطَأَهُمَا ، فَقَالَ : « أَمَا وَاللَّهِ إِنَّمَا رَدَدْتنِي أَدْرِكْ ، فَقُلْ لَهُمُ اجْتَنِبُوا ذَلِكَ فَإِنَّهُ لَا يَنْبَغِي لَهُمْ » قَالَ : قُلْتُ : « إِنَّمَا هِيَ الرَّحِمُ مِنَ الْعَتَاقَةِ وَغَيْرِهَا »