13.
Book of Marriage
١٣-
كِتَابُ النِّكَاحِ


Regarding a man divorcing his wife and she marries another man to make her lawful for her first husband

‌فِي الرَّجُلِ يُطَلِّقُ امْرَأَتَهُ فَيَتَزَوَّجُهَا رَجُلٌ لِيُحِلَّهَا لَهُ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 17090

It was asked of Hadhrat Amr bin Dinar (may Allah be pleased with him) that if a man divorces his wife, then a man comes from the countryside who does not know the man nor the woman, and he takes out some of his wealth and marries the woman on the condition that he will make the woman lawful for the man, then what is the ruling on this? He said this is not permissible. This same question was asked of the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) and he said that this is not permissible. He should not marry her except with the desire of his soul, he should not marry her except with the desire of his soul. If he does so, then the woman will not be lawful for the first husband until the man has tasted the honey of the woman.

حضرت عمرو بن دینار (رض) سے سوال کیا گیا کہ اگر ایک آدمی اپنی بیوی کو طلاق دے دے، پھر دیہات سے ایک آدمی آئے جو نہ مرد کو جانتا ہو اور نہ عورت کو، وہ اپنا کچھ مال نکالے اور عورت سے اس بنیاد پر شادی کرے کہ عورت کو مرد کے لیے حلال کرے تو یہ کرنا کیسا ہے ؟ انھوں نے فرمایا کہ یہ درست نہیں۔ حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے یہی سوال کیا گیا تھا تو آپ نے فرمایا تھا یہ درست نہیں۔ اس سے اپنے نفس کی چاہت کے بغیر نکاح نہ کرے، اس سے اپنے نفس کی چاہت کے بغیر نکاح نہ کرے۔ اگر اس نے ایسا کیا تو عورت پہلے خاوند کے لیے اس وقت تک حلال نہیں جب تک آدمی عورت کا شہد نہ چکھ لے۔

Hazrat Amr bin Dinar (RA) se sawal kya gaya keh agar ek aadmi apni biwi ko talaq de de, phir dihat se ek aadmi aaye jo na mard ko janta ho aur na aurat ko, woh apna kuch maal nikale aur aurat se is bunyad par shadi kare keh aurat ko mard ke liye halal kare to yeh karna kaisa hai? Unhon ne farmaya keh yeh durust nahi. Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) se yahi sawal kya gaya tha to aap ne farmaya tha yeh durust nahi. Iss se apne nafs ki chahat ke baghair nikah na kare, iss se apne nafs ki chahat ke baghair nikah na kare. Agar iss ne aisa kya to aurat pehle khaawind ke liye iss waqt tak halal nahi jab tak aadmi aurat ka shahad na chakh le.

حَدَّثَنَا حُمَيْدُ بْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ ، عَنْ مُوسَى بْنِ أَبِي الْفُرَاتِ ، عَنْ عَمْرِو بْنِ دِينَارٍ ، أَنَّهُ سُئِلَ عَنْ رَجُلٍ طَلَّقَ امْرَأَتَهُ ، فَجَاءَ رَجُلٌ مِنْ أَهْلِ الْقَرْيَةِ بِغَيْرِ عِلْمِهِ ، وَلَا عِلْمِهَا فَأَخْرَجَ شَيْئًا مِنْ مَالِهِ فَتَزَوَّجَهَا لِيُحِلَّهَا لَهُ ، فَقَالَ : لَا ، ثُمَّ ذَكَرَ أَنَّ النَّبِيَّ ﷺ سُئِلَ عَنْ مِثْلِ ذَلِكَ فَقَالَ : « لَا حَتَّى يَنْكِحَهَا مُرْتَقِبًا لِنَفْسِهِ ، حَتَّى يَتَزَوَّجَهَا مُرْتَقِبًا لِنَفْسِهِ ، فَإِذَا فَعَلَ ذَلِكَ لَمْ تَحِلَّ لَهُ حَتَّى تَذُوقَ الْعُسَيْلَةَ »