13.
Book of Marriage
١٣-
كِتَابُ النِّكَاحِ
What they said about a woman corrupting another woman with her hand: What is her penalty?
مَا قَالُوا فِي الْمَرْأَةِ تُفْسِدُ الْمَرْأَةَ بِيَدِهَا، مَا عَلَيْهَا فِي ذَلِكَ
Musannaf Ibn Abi Shaybah 17472
Hazrat Shabi (R.A) states that a few girls gathered to play in Syria. One girl rode on top of another, and the one below was crushed, which resulted in the loss of her virginity. This case was presented before Abdul Malik bin Marwan, so he inquired about it from Fazalah bin Ubaid (R.A) and Qabeesa bin Dhuwaib (R.A). Both of them stated that "Diyat" (blood money) would be obligatory upon all the girls, and one share should be lifted. Ibn Ma'qil (R.A) stated that "Diyat" should only be upon the girl who crushed her. Hazrat Shabi (R.A) states that in my opinion, this is what should happen, and instead of "Diyat," there should be compensation for the loss of virginity.
حضرت شعبی (رض) فرماتے ہیں کہ شام میں کچھ لڑکیاں کھیلنے کے لیے جمع ہوئیں، ایک لڑکی دوسری پر سوار ہوئی اور دوسری نیچے دب گئی جس کی وجہ سے اس کا پردہ بکارت زائل ہوگیا۔ یہ مقدمہ عبد الملک بن مروان کے پاس لایا گیا تو انھوں نے فضالہ بن عبید (رض) اور قبیصہ بن ذؤیب (رض) سے اس بارے میں سوال کیا۔ ان دونوں نے فرمایا کہ ان سب لڑکیوں پر دیت واجب ہوگی اور ایک کا حصہ اٹھالیا جائے گا۔ ابن معقل (رض) نے فرمایا کہ دیت صرف اس پر ہونی چاہیے جس نے اسے دبایا ہے۔ حضرت شعبی (رض) فرماتے ہیں کہ میرے خیال میں یہی ہونا چاہیے اور دیت کے بجائے پردہ بکارت کو زائل کرنے کا تاوان ہونا چاہیے۔
Hazrat Shabi (RA) farmate hain ke Sham mein kuch ladkiyan khelne ke liye jama hui, ek ladki dusri par sawar hui aur dusri neeche dab gayi jiski wajah se us ka parda-e-bikaarat zael ho gaya. Yeh muqaddama Abdul Malik bin Marwan ke pass laya gaya to unhon ne Fazlah bin Ubaid (RA) aur Qabeesah bin Zoaib (RA) se is baare mein sawal kiya. Un donon ne farmaya ke in sab ladkiyon par dait wajib hogi aur ek ka hissa uthaya jayega. Ibn Ma'qil (RA) ne farmaya ke dait sirf us par honi chahiye jis ne use dabaya hai. Hazrat Shabi (RA) farmate hain ke mere khayal mein yahi hona chahiye aur dait ke bajaye parda-e-bikaarat ko zael karne ka taawan hona chahiye.
حَدَّثَنَا أَبُو دَاوُدَ الطَّيَالِسِيُّ ، عَنْ حَمَّادِ بْنِ سَلَمَةَ ، عَنْ أَبِي بِشْرٍ ، عَنِ الشَّعْبِيِّ ، أَنَّ نِسْوَةً كُنَّ بِالشَّامِ ، فَأَشَرْنَ ، وَنَظَرْنَ ، وَلَعِبْنَ الْخِرْقَةَ ، فَرَكِبَتْ وَاحِدَةٌ الْأُخْرَى وَبَجَسَتِ الْأُخْرَى ، فَأَذْهَبَتْ عُذْرَتَهَا فَرُفِعَ ذَلِكَ إِلَى عَبْدِ الْمَلِكِ بْنِ مَرْوَانَ ، فَسَأَلَ عَنْ ذَلِكَ فَضَالَةَ بْنَ عُبَيْدٍ ، وَقَبِيصَةَ بْنَ ذُؤَيْبٍ فَقَالَا : « عَلَيْهِنَّ الدِّيَةُ ، وَتَرْفَعُ نَصِيبَ وَاحِدَةٍ » وَقَالَ ابْنُ مُغَفَّلٍ : « يَرَى مِنْ نُطَفِهَا إِلَى بَاجِسَتِهَا ». وَقَالَ الشَّعْبِيُّ : وَأَنَا أَرَى ذَلِكَ ، وَلَهَا عُقْرُهَا