17.
Book of Transactions and Judgments
١٧-
كِتَابُ الْبُيُوعِ وَالْأَقْضِيَةِ


What a witness should not speak of.

‌فِيمَا لَا يَنْبَغِي لِلشَّاهِدِ أَنْ يَتَكَلَّمَ بِهِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 23024

It is narrated from Hazrat Sufiyan that if two people testify against a person that he has divorced his wife, then they both retract their statement, he said: If the couple has not consummated their marriage then the divorce will remain valid and the husband will recover half of the dowry from the two witnesses, and if the husband has already consummated the marriage then the witnesses will not be required to pay anything.

حضرت سفیان سے مروی ہے کہ اگر دو شخص کسی شخص کے خلاف اس بات کی گواہی دیں کہ اس نے بیوی کو طلاق دی ہے، پھر ان دونوں نے اپنی گواہی سے رجوع کردیا، فرمایا : اگر تو زوج نے دخول نہیں کیا تھا تو طلاق قائم رہے گی اور زوج ان گواہوں سے نصف مہر کا رجوع کرے گا اور اگر زوج دخول کرچکا تھا تو پھر گواہوں پر کوئی چیز ادا کرنا لازم نہ ہوگی۔

Hazrat Sufyan se marvi hai ki agar do shakhs kisi shakhs ke khilaf is baat ki gawahi den ki usne biwi ko talaq di hai, phir un donon ne apni gawahi se rujoo kardiya, farmaya: Agar to zauj ne dukhool nahin kiya tha to talaq qaem rahegi aur zauj un gawahon se nisf maher ka rujoo karega aur agar zauj dukhool kar chuka tha to phir gawahon par koi cheez ada karna lazim na hogi.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، قَالَ : حَدَّثَنَا سُفْيَانُ : لَوْ شَهِدَ رَجُلَانِ عَلَى رَجُلٍ أَنَّهُ طَلَّقَ امْرَأَتَهُ ، ثُمَّ رَجَعَا عَنْ شَهَادَتِهِمَا ، قَالَ : « الطَّلَاقُ بَاقٍ ، إِنْ لَمْ يَكُنْ دَخَلَهُ بِهَا دَخَلَ الزَّوْجُ عَلَيْهِمَا بِنِصْفِ الصَّدَاقِ ، وَإِنْ كَانَ قَدْ دَخَلَ بِهَا فَلَا شَيْءَ عَلَيْهِمَا ، يَعْنِي مِنَ الصَّدَاقِ »