22.
Book of Clothing and Adornments
٢٢-
كِتَابُ اللِّبَاسِ وَالزِّينَةِ
Who permitted wearing silk in war if there is an excuse
مَنْ رَخَّصَ فِي لُبْسِ الْحَرِيرِ فِي الْحَرْبِ إِذَا كَانَ لَهُ عُذْرٌ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
anas bn mālikin | Anas ibn Malik al-Ansari | Sahabi |
qatādah | Qatadah ibn Di'amah al-Sadusi | Trustworthy, Upright, Well-known for Tadlis |
sa‘īdun | Sa'id ibn Abi 'Urwa al-'Adawi | Trustworthy Hadith Scholar |
muḥammad bn bishrin | Muhammad ibn Bishr al-'Abdi | Trustworthy Hadith Preserver |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
أَنَسَ بْنَ مَالِكٍ | أنس بن مالك الأنصاري | صحابي |
قَتَادَةَ | قتادة بن دعامة السدوسي | ثقة ثبت مشهور بالتدليس |
سَعِيدٌ | سعيد بن أبي عروبة العدوي | ثقة حافظ |
مُحَمَّدُ بْنُ بِشْرٍ | محمد بن بشر العبدي | ثقة حافظ |
Musannaf Ibn Abi Shaybah 24674
It is narrated on the authority of Hazrat Qatadah that Hazrat Anas bin Malik informed him that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) had granted permission to Hazrat Zubair bin Awam and Hazrat Abdur Rahman bin Auf to wear silk shirts due to their skin disease.
حضرت قتادہ سے روایت ہے کہ حضرت انس بن مالک نے انھیں خبر دی کہ جناب نبی کریم (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے حضرت زبیر بن عوام اور حضرت عبد الرحمن بن عوف کو ریشم کی قمیصیں پہننے کی اجازت دی بوجہ ان کو خارش کی بیماری کے۔
Hazrat Qatada se riwayat hai ki Hazrat Anas bin Malik ne unhen khabar di ki Janaab Nabi Kareem (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne Hazrat Zubair bin Awwam aur Hazrat Abdul Rahman bin Auf ko resham ki qameesen pehenne ki ijazat di baja unko kharish ki bimari ke.
حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ بِشْرٍ ، قَالَ : حَدَّثَنَا سَعِيدٌ ، عَنْ قَتَادَةَ ، أَنَّ أَنَسَ بْنَ مَالِكٍ ، أَنْبَأَهُمْ أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ ﷺ : « رَخَّصَ لِلزُّبَيْرِ بْنِ الْعَوَّامِ ، وَلِعَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ عَوْفٍ فِي قَمِيصَيْنِ مِنْ حَرِيرٍ مِنْ وَجَعٍ كَانَ بِهِمَا حَكَّةٌ »