25.
Book of Blood Money
٢٥-
كِتَابُ الدِّيَاتِ


The one-eyed person has his eye gouged out.

‌الْأَعْوَرُ تُفْقَأُ عَيْنُهُ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 27014

Hazrat Ibrahim states that the opinion of the predecessors was that if someone had gouged out the right eye of someone, and if he had not received the compensation for the first eye, then now he would get the compensation for both eyes. When some people of Banu Kahil brought this case to Hazrat Usman, he got them the compensation for both eyes.

حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ اسلاف کی رائے یہ تھی کہ اگر کسی کانے کی صحیح آنکھ کسی نے پھوڑ دی اور اس نے پہلی آنکھ کا تاوان وصول نہیں کیا تھا تو اب اسے پوری دیت ملے گی۔ بنو کاہل کے کچھ لوگ یہ مقدمہ لے کر حضرت عثمان کے پاس آئے تھے تو انھوں نے دونوں آنکھوں کی دیت دلوائی تھی۔

Hazrat Ibrahim farmate hain keh aslaaf ki rae yeh thi keh agar kisi kaane ki sahih aankh kisi ne phod di aur us ne pehli aankh ka tawan wasool nahin kiya tha to ab use poori deet milay gi. Banu Kahal ke kuch log yeh muqaddama lekar Hazrat Usman ke paas aye thay to unhon ne donon aankhon ki deet dilwai thi.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا جَرِيرٌ ، عَنْ مُغِيرَةَ ، عَنْ حَمَّادٍ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، أَنَّهُ « ذَكَرَ مَا يَقُولُونَ فِي الْأَعْوَرِ إِذَا فُقِئَتْ عَيْنُهُ الصَّحِيحَةُ ، وَلَمْ يَكُنْ أَخَذَ لِلْأُخْرَى أَرْشٌ » فَقَالُوا : « الدِّيَةُ كَامِلَةً » ، فَقَالَ إِبْرَاهِيمُ : « زَعَمَ أُنَاسٌ مِنْ بَنِي كَاهِلٍ أَنَّ ذَلِكَ كَانَ فِيهِمْ ، فَقَضَى عُثْمَانُ دِيَةَ الْعَيْنَيْنِ كِلْتَيْهِمَا » ، فَسَأَلْنَا عَنْ عَوْنِ ذَلِكَ وَطَلَبْنَاهُ فَلَمْ نَجِدْ لَهُ « هادا فترد »