25.
Book of Blood Money
٢٥-
كِتَابُ الدِّيَاتِ


Two men struck a man, causing a skull fracture and a bone-deep wound.

‌رَجُلَانِ شَجَّا رَجُلًا آمَّةً وَمُوضِحَةً

Musannaf Ibn Abi Shaybah 27967

Hazrat Ashas (May Allah be pleased with him) narrated that two men injured the head of a man. One of them injured him to the membrane of his brain and the other to the bone of his head. It was not known, neither was there any way to know, which of them had caused the injury to the membrane of the brain, and which had caused the injury to the bone of the head. Hazrat Hasan Basri (May Allah be pleased with him) said, "Each one of them has to pay half of the Diyat (blood money) for the injury of the membrane of the brain and half of the Diyat (blood money) for the injury of the bone of the head."

حضرت اشعث فرماتے ہیں کہ دو آدمیوں نے ملکر ایک آدمی کے سر میں زخم لگایا ان میں سے ایک نے اس کے دماغ کی جھلی تک زخم لگایا اور دوسرے نے اس کے سر کی ہڈی تک زخم لگایا یہ معلوم نہیں تھا اور نہ ہی ان دونوں میں ے کوئی جانتا تھا کہ کس نے دماغ کی جھلی تک زخم لگایا اور کس نے سر کی ہڈی تک زخم لگایا۔ اس بارے میں حضرت حسن بصری نے ارشاد فرمایا : ان دونوں میں سے ہر ایک پر دماغ کی جھلی کے زخم کی نصف دیت اور سر کی ہڈی کے زخم کی نصف دیت لازم ہوگی۔

Hazrat Ashas farmate hain keh do admiyon ne milkar aik aadmi ke sar mein zakhm lagaya un mein se aik ne us ke dimagh ki jhilli tak zakhm lagaya aur dosre ne us ke sar ki haddi tak zakhm lagaya yeh maloom nahin tha aur na hi in donon mein se koi janta tha keh kis ne dimagh ki jhilli tak zakhm lagaya aur kis ne sar ki haddi tak zakhm lagaya is bare mein Hazrat Hasan Basri ne irshad farmaya in donon mein se har aik per dimagh ki jhilli ke zakhm ki nisf diyat aur sar ki haddi ke zakhm ki nisf diyat lazim hogi.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا مُعَاذُ بْنُ مُعَاذٍ ، عَنْ أَشْعَثَ ، عَنِ الْحَسَنِ ، فِي رَجُلَيْنِ شَجَّا رَجُلًا ، فَشَجَّهُ أَحَدُهُمَا آمَّةً ، وَشَجَّهُ الْآخَرُ مُوضِحَةً ، لَا يُعْلَمُ أَوْ لَا يُدْرَى أَيُّهُمَا شَجَّ الْمُوضِحَةَ ، وَلَا أَيُّهُمَا شَجَّ الْآمَّةَ ، فَقَالَ : « عَلَى كُلِّ وَاحِدٍ مِنْهُمَا نِصْفُ الْآمَّةِ وَنِصْفُ الْمُوضِحَةِ »