26.
Book of Hudud
٢٦-
كِتَابُ الْحُدُودِ
Regarding the bandit who kills, takes money, and terrorizes the road.
فِي الْمُحَارِبِ إِذَا قَتَلَ، وَأَخَذَ الْمَالَ وَأَخَافَ السَّبِيلَ
Musannaf Ibn Abi Shaybah 29017
It has been narrated to me that Said bin Jubair said: "Fighting is declared when (the enemy) sheds blood." Said said: "So if he sheds blood, he should be killed, and if he sheds blood and takes property, he should be crucified. Verily, crucifixion is more severe. And if he takes property but does not shed blood, his hand and his opposite foot should be cut off." This is because Allah, the Exalted, has said: "Or (that) their hands and their feet should be cut off from opposite sides." So if he repents, his repentance is between him and Allah, and the prescribed punishment will be carried out on him.
حضرت ابن جریج فرماتے ہیں کہ مجھے بیان کیا گیا ہے کہ حضرت سعید بن جبیر نے ارشاد فرمایا : جو لڑائی کرے وہ جنگ جو ہے۔ حضرت سعید نے فرمایا : پس اگر وہ خون کر دے تو اسے قتل کردیا جائے گا اور اگر وہ خون کر دے اور مال چھین لے تو اسے سولی پر لٹکا دیا جائے گا۔ پس بیشک سولی دینا زیادہ سخت ہے اور جب وہ مال چھین لے اور اس کا خون نہ کرے تو اس کا ہاتھ اور اس کی ایک ٹانگ کاٹ دی جائے گی۔ اللہ جل جلالہ کے اس قول کی وجہ سے۔ ترجمہ : یا ان کے ہاتھ اور ان کے پاؤں مخالف سمت سے کاٹ دیے جائیں۔ پس اگر وہ توبہ کرے تو اس کی توبہ اللہ اور اس کے درمیان ہوگی اور اس پر حد قائم کی جائے گی۔
Hazrat Ibn Juraij farmate hain keh mujhe bayan kya gaya hai keh Hazrat Saeed bin Jubair ne irshad farmaya: Jo larai kare woh jang ju hai. Hazrat Saeed ne farmaya: Pas agar woh khoon kar de to use qatal kar diya jayega aur agar woh khoon kar de aur maal chheen le to use suli per latka diya jayega. Pas beshak suli dena zyada sakht hai aur jab woh maal chheen le aur uska khoon na kare to uska hath aur uski ek tang kaat di jayegi. Allah Jal Jalaala ke is qaul ki wajah se. Tarjuma: Ya unke hath aur unke paon mukhalif simt se kaat diye jayen. Pas agar woh tauba kare to uski tauba Allah aur uske darmiyan hogi aur us par had qaim ki jayegi.
حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ بَكْرٍ ، عَنِ ابْنِ جُرَيْجٍ ، قَالَ : حَدَّثْتُ عَنْ سَعِيدِ بْنِ جُبَيْرٍ ، قَالَ : « مَنْ حَارَبَ فَهُوَ مُحَارِبٌ »، قَالَ سَعِيدٌ : " فَإِنْ أَصَابَ دَمًا قُتِلَ ، وَإِنْ أَصَابَ دَمًا وَمَالًا صُلِبَ ، فَإِنَّ الصَّلْبَ هُوَ أَشَدُّ ، وَإِذَا أَصَابَ مَالًا وَلَمْ يُصِبْ دَمًا قُطِعَتْ يَدُهُ وَرِجْلُهُ لِقَوْلِ اللَّهِ ﷻ ﴿ أَوْ تُقَطَّعَ أَيْدِيهِمْ وَأَرْجُلُهُمْ مِنْ خِلَافٍ ﴾ [ المائدة : ٣٣ ] فَإِنْ تَابَ فَتَوْبَتُهُ بَيْنَهُ وَبَيْنَ اللَّهِ وَيُقَامُ عَلَيْهِ الْحَدُّ "