32.
Book of Wills
٣٢-
كِتَابُ الْوَصَايَا
Regarding a man who bequeaths one-third to his slave
فِي الرَّجُلِ يُوصِي لِعَبْدِهِ بِثُلُثِهِ
Musannaf Ibn Abi Shaybah 31017
It is narrated on the authority of Ash'ath that Hasan and Muhammad bin Sirin said regarding a man who had willed a third of his wealth to his slave, that this wealth should be given from his (the slave's) neck. So, if a third is more than his price, then he should be set free and the rest of the wealth given to him. And if it is less than his price, then he should be set free and he should earn the rest of the price for the heirs. And if a deceased person wills that dirhams be given to slaves, then if the heirs wish, they may execute his will and if they wish, they may not execute it.
اشعث سے روایت ہے کہ حضرت حسن اور محمد بن سیرین نے اس آدمی کے بارے میں فرمایا جس نے اپنے غلام کے لیے ایک تہائی مال کی وصیت کی تھی کہ یہ مال اس کی گردن میں سے ہی دیا جائے گا، سو اگر ایک تہائی اس کی قیمت سے زائد ہو تو اس کو آزاد کردیا جائے گا اور باقی مال اس کو دے دیا جائے گا، اور اگر اس کی قیمت سے کم ہو تو وہ آزاد ہوجائے گا اور باقی قیمت ورثاء کے لیے کمائے گا، اور اگر کسی مرنے والے نے غلاموں کو دراہم دینے کی وصیت کی تو اگر ورثاء چاہیں تو اس وصیت کو نافذ کردیں اور چاہیں تو نافذ نہ کریں۔
Ashat se riwayat hai ki Hazrat Hasan aur Muhammad bin Sireen ne is aadmi ke baare mein farmaya jisne apne ghulam ke liye ek tihai maal ki wasiyat ki thi ki yeh maal iski gardan mein se hi diya jayega, so agar ek tihai iski qeemat se zyada ho to isko aazaad kar diya jayega aur baqi maal isko de diya jayega, aur agar iski qeemat se kam ho to woh aazaad ho jayega aur baqi qeemat warisay ke liye kamayega, aur agar kisi marne wale ne ghulamon ko diram dene ki wasiyat ki to agar warisay chahein to is wasiyat ko nafiz kar dein aur chahein to nafiz na karein.
حَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ آدَمَ قَالَ : ثنا سِنَانُ بْنُ هَارُونَ الْبُرْجُمِيُّ ، عَنْ أَشْعَثَ ، عَنِ الْحَسَنِ ، وَابْنِ سِيرِينَ ، قَالَا فِي رَجُلٍ أَوْصَى لِعَبْدِهِ بِالثُّلُثِ قَالَا : « ذَلِكَ مِنْ رَقَبَتِهِ ، فَإِنْ كَانَ الثُّلُثُ أَكْثَرَ مِنْ ثَمَنِهِ عَتَقَ وَدَفَعَ إِلَيْهِ مَا بَقِيَ ، وَإِنْ كَانَ أَقَلَّ مِنْ ثَمَنِهِ عَتَقَ وَسَعَى لَهُمْ فِيمَا بَقِيَ ، وَإِنْ أَوْصَى لَهُمْ بِدَرَاهِمَ فَإِنْ شَاءَ الْوَرَثَةُ أَجَازُوا ، وَإِنْ شَاءُوا لَمْ يُجِيزُوا »