33.
Book of Inheritance
٣٣-
كِتَابُ الْفَرَائِضِ


Regarding a woman who left her paternal sister and her paternal sister and mother.

‌فِي امْرَأَةٍ تَرَكَتْ أُخْتَهَا لِأَبِيهَا وَأُخْتَهَا لِأَبِيهَا وَأُمِّهَا

Musannaf Ibn Abi Shaybah 31194

Fazil narrated that Hazrat Ibrahim said regarding a woman who leaves behind a full sister and a paternal sister, and she has no other residual heir besides them, that her full sister will inherit three-fourths of the wealth, and this is the judgment of Hazrat Ali (may Allah be pleased with him). Hazrat Abdullah (may Allah be pleased with him) gave the judgment on this matter that the full sister will inherit five parts and the paternal sister will inherit one-sixth of the wealth. Hazrat Zaid (may Allah be pleased with him) gave the judgment on this matter that the full sister will inherit three parts and the paternal sister will inherit one-sixth, and the remainder will go to the public treasury when there is no residuary heir by relation or by association. Hazrat Abu Bakr said that this matter will be solved according to the statement of Hazrat Ali (may Allah be pleased with him) in three parts and according to the statement of Hazrat Abdullah and Hazrat Zaid (may Allah be pleased with them) in six parts.

فضیل فرماتے ہیں کہ حضرت ابراہیم نے اس عورت کے بارے میں فرمایا جو اپنی ایک حقیقی بہن اور ایک باپ شریک بہن چھوڑ جائے اور اس کا ان کے علاوہ کوئی عصبہ نہ ہو ، کہ اس کی حقیقی بہن کیلئے تین چوتھائی مال ہے، اور یہ حضرت علی (رض) کا فیصلہ ہے، اور حضرت عبداللہ (رض) نے اس مسئلہ میں یہ فیصلہ فرمایا ہے کہ حقیقی بہن کے لیے پانچ حصّے اور باپ شریک بہن کے لیے مال کا چھٹا حصّہ ہے، اور اس مسئلے میں حضرت زید (رض) نے یہ فیصلہ فرمایا ہے کہ حقیقی بہن کے لیے تین حصّے اور باپ شریک بہن کے لیے چھٹا حصّہ ہے اور باقی بیت المال کے لیے ہے جبکہ کوئی مولیٰ یا عصبہ نہ ہو۔ حضرت ابوبکر فرماتے ہیں کہ یہ مسئلہ حضرت علی (رض) کے قول کے مطابق تین حصّوں سے نکلے گا اور حضرت عبداللہ اور زید (رض) کے قول میں چھ حصّوں سے نکلے گا۔

Fazil farmate hain ke Hazrat Ibrahim ne iss aurat ke bare mein farmaya jo apni aik haqeeqi behan aur aik baap sharik behan chhor jaye aur iss ka inn ke ilawa koi asba na ho, ke iss ki haqeeqi behan ke liye teen chauthai maal hai, aur ye Hazrat Ali (RA) ka faisla hai, aur Hazrat Abdullah (RA) ne iss masle mein ye faisla farmaya hai ke haqeeqi behan ke liye panch hisse aur baap sharik behan ke liye maal ka chhatha hissa hai, aur iss masle mein Hazrat Zaid (RA) ne ye faisla farmaya hai ke haqeeqi behan ke liye teen hisse aur baap sharik behan ke liye chhatha hissa hai aur baqi baitul maal ke liye hai jabke koi movila ya asba na ho. Hazrat Abu Bakr farmate hain ke ye masla Hazrat Ali (RA) ke qaul ke mutabiq teen hisson se niklega aur Hazrat Abdullah aur Zaid (RA) ke qaul mein chhe hisson se niklega.

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ فُضَيْلٍ ، عَنْ بَسَّامٍ ، عَنْ فُضَيْلٍ ، قَالَ : قَالَ إِبْرَاهِيمُ : فِي امْرَأَةٍ تَرَكَتْ أُخْتَهَا لِأَبِيهَا وَأُمَّهَا وَأُخْتَهَا مِنْ أَبِيهَا وَلَا عَصَبَةَ لَهَا غَيْرُهُمَا ، « فَلِأُخْتِهَا لِأَبِيهَا وَأُمِّهَا ثَلَاثَةُ أَرْبَاعٍ ، وَلِأُخْتِهَا مِنْ أَبِيهَا الرُّبْعُ » فِي قَضَاءِ عَلِيٍّ وَقَضَى عَبْدُ اللَّهِ « أَنَّ لِلْأُخْتِ مِنَ الْأَبِ وَالْأُمِّ خَمْسَةَ أَسْهُمٍ ، وَلِلْأُخْتِ مِنَ الْأَبِ السُّدُسُ »، وَقَضَى فِيهَا زَيْدٌ « أَنَّ لِلْأُخْتِ لِلْأَبِ وَالْأُمِّ ثَلَاثَةَ أَسْهُمٍ وَلِلْأُخْتِ لِلْأَبِ السُّدُسَ ، وَمَا بَقِيَ لِبَيْتِ الْمَالِ ، إِذَا لَمْ يَكُنْ وَلَاءٌ وَلَا عَصَبَةٌ ». قَالَ أَبُو بَكْرٍ : فَهَذِهِ فِي قَوْلِ عَلِيٍّ مِنْ ثَلَاثَةِ أَسْهُمٍ ، وَفِي قَوْلِ عَبْدِ اللَّهِ وَزَيْدٍ مِنْ سِتَّةِ أَسْهُمٍ "