33.
Book of Inheritance
٣٣-
كِتَابُ الْفَرَائِضِ
Regarding a woman who died and left her paternal sister, maternal sister, and her grandfather.
فِي امْرَأَةٍ مَاتَتْ وَتَرَكَتْ أُخْتَهَا لِأَبِيهَا وَأُمَّهَا وَأَخَاهَا لِأَبِيهَا وَجَدَّهَا
Musannaf Ibn Abi Shaybah 31259
Hazrat Ibrahim narrated regarding a woman who leaves behind her mother, full sister, paternal half-brother, and grandfather, that Hazrat Zaid (may Allah be pleased with him) gave the verdict that the mother receives one-sixth of the wealth, the grandfather receives two-fifths of the remaining wealth, and the sister receives three-fifths of the remaining wealth. The brother returns his share of the inheritance to his sister, but he himself does not inherit anything. And in this regard, Hazrat Abdullah (may Allah be pleased with him) gave the verdict that the sister receives three shares, the mother receives one share, and the grandfather also receives one share. Hazrat Ali (may Allah be pleased with him) states regarding this matter that the full sister receives three shares and the mother receives one share, leaving two shares remaining, of which one share is for the grandfather and one share is for the brother. In this way, according to the rulings of Hazrat Ali (may Allah be pleased with him) and Hazrat Zaid (may Allah be pleased with him), this issue is divided into six shares, and according to the ruling of Hazrat Abdullah (may Allah be pleased with him), it is divided into five shares.
حضرت ابراہیم اس عورت کے بارے میں فرماتے ہیں جو اپنی ماں ، حقیقی بہن، باپ شریک بھائی اور دادا کو چھوڑ جائے کہ اس کے بارے میں حضرت زید (رض) نے یہ فیصلہ فرمایا ہے کہ ماں کے لیے مال کا چھٹا حصّہ ، دادا کے لیے بقیہ مال کے دو پانچویں حصّے اور بہن کے لیے بقیہ مال کے تین پانچویں حصّے ہیں، بھائی نے اپنی بہن پر مال لوٹا دیا مگر وہ خود کسی چیز کا وارث نہ ہوگا، اور اس بارے میں حضرت عبداللہ (رض) نے یہ فیصلہ فرمایا کہ بہن کے لیے تین حصّے ، ماں کے لیے ایک حصّہ اور دادا کے لیے بھی ایک حصّہ ہے، اور حضرت علی (رض) اس مسئلے کے بارے میں فرماتے ہیں کہ حقیقی بہن کے لیے تین حصّے اور ماں کے لیے ایک حصّہ ہے، اور دو حصّے باقی بچے جن میں سے ایک حصّہ دادا کے لیے اور ایک بھائی کے لیے ہے۔ اس طرح یہ مسئلہ حضرت علی (رض) اور زید (رض) کے فرمان کے مطابق چھ حصّوں سے اور حضرت عبداللہ (رض) کے فرمان میں پانچ حصّوں سے نکلے گا۔
Hazrat Ibrahim us orat ke baare mein farmate hain jo apni maan, haqeeqi behan, baap shareek bhai aur dada ko chhor jaye ke uske baare mein Hazrat Zaid (Razi Allahu Anhu) ne yeh faisla farmaya hai ke maan ke liye maal ka chhata hissa, dada ke liye baqi maal ke do panchwen hisse aur behan ke liye baqi maal ke teen panchwen hisse hain, bhai ne apni behan par maal laut diya magar wo khud kisi cheez ka waris na hoga, aur is baare mein Hazrat Abdullah (Razi Allahu Anhu) ne yeh faisla farmaya ke behan ke liye teen hisse, maan ke liye ek hissa aur dada ke liye bhi ek hissa hai, aur Hazrat Ali (Razi Allahu Anhu) is masle ke baare mein farmate hain ke haqeeqi behan ke liye teen hisse aur maan ke liye ek hissa hai, aur do hisse baqi bache jin mein se ek hissa dada ke liye aur ek bhai ke liye hai. Is tarah yeh masla Hazrat Ali (Razi Allahu Anhu) aur Zaid (Razi Allahu Anhu) ke farmaan ke mutabiq chhe hisson se aur Hazrat Abdullah (Razi Allahu Anhu) ke farmaan mein panch hisson se niklega.
حَدَّثَنَا ابْنُ فُضَيْلٍ ، عَنْ بَسَّامٍ ، عَنْ فُضَيْلٍ ، قَالَ : قَالَ إِبْرَاهِيمُ : فِي امْرَأَةٍ تَرَكَتْ أُمَّهَا وَأُخْتَهَا لِأَبِيهَا وَأُمِّهَا وَأَخَاهَا لِأَبِيهَا وَجَدَّهَا : قَضَى فِيهَا زَيْدٌ : « أَنَّ لِلْأُمِّ السُّدُسَ ، وَلِلْجَدِّ خُمُسَيْ مَا بَقِيَ ، فَلِلْأُخْتِ ثَلَاثَةُ أَخْمَاسِ مَا بَقِيَ ، رَدَّ الْأَخُ عَلَى أَخِيهِ وَلَمْ يَرِثْ شَيْئًا »، وَقَضَى فِيهَا عَبْدُ اللَّهِ : « أَنَّ لِلْأُخْتِ ثَلَاثَةُ أَسْهُمٍ ، وَلِلْأُمِّ سَهْمٌ ، وَلِلْجَدِّ سَهْمٌ »، وَقَضَى فِيهَا عَلِيٌّ : « أَنَّ لِلْأُخْتِ مِنَ الْأَبِ ثَلَاثَةُ أَسْهُمٍ ، وَلِلْأُمِّ سَهْمٌ ، وَبَقِيَ سَهْمَانِ لِلْجَدِّ سَهْمٌ ، وَلِلْأَخِ سَهْمٌ » قَالَ أَبُو بَكْرٍ : فَهَذِهِ فِي قَوْلِ عَلِيٍّ وَزَيْدٍ : « مِنْ سِتَّةِ أَسْهُمٍ »، وَفِي قَوْلِ عَبْدِ اللَّهِ : « مِنْ خَمْسَةٍ »