35.
Book of Expeditions
٣٥-
كِتَابُ الْسير
Horses and what was mentioned about their virtues
الْخَيْلُ وَمَا ذُكِرَ فِيهَا مِنَ الْخَيْرِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
rajulin | Anonymous Name | |
abī ‘amrw al-shaybānī | Sa'd ibn Iyas al-Shaybani | Trustworthy |
al-rukayn | Rakeen ibn Al-Rabee Al-Fazari | Trustworthy |
zā’idah | Zaeedah Ibn Qudaamah Al-Thaqafi | Trustworthy, Upright |
ḥusayn bn ‘alīyin | Al-Husayn ibn Ali al-Ja'fi | Trustworthy and Precise |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
رَجُلٍ | اسم مبهم | |
أَبِي عَمْرٍو الشَّيْبَانِيِّ | سعد بن إياس الشيباني | ثقة |
الرُّكَيْنِ | ركين بن الربيع الفزاري | ثقة |
زَائِدَةَ | زائدة بن قدامة الثقفي | ثقة ثبت |
حُسَيْنُ بْنُ عَلِيٍّ | الحسين بن علي الجعفي | ثقة متقن |
Musannaf Ibn Abi Shaybah 33493
Hazrat Abu Umar Shibani (R.A) narrates from an Ansari that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: "Horses are of three types. One is the horse which is reared for Jihad, its price is reward, riding it is reward, its rent is reward, its fodder is reward. The second is the horse which is for racing, its price is a burden, its fodder is a burden and riding it is also a burden. And the third is the horse which is for show, so it is close that it will protect him from poverty, if Allah wills."
حضرت ابو عمر الشیبانی (رض) ایک انصاری سے روایت کرتے ہیں کہ حضور اقدس (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا : گھوڑا تین قسم کا ہے، ایک وہ گھوڑا جس کو جہاد کیلئے پالا ہے اس کی قیمت اجر ہے، اس پر سواری کرنا ثواب ہے، اس کا کرایہ ثواب ہے، اس کا چارہ ثواب ہے، دوسرا وہ گھوڑا جو بازی لگانے کیلئے ہے اس کی قیمت بھی بوجھ ہے، اس کا چارہ بھی بوجھ ہے اور اس پر سواری بھی بوجھ ہے، اور تیسرا وہ گھوڑا جو شکم سیری کیلئے ہے، پس قریب ہے کہ وہ اس کو فقر سے محفوظ رکھے گا، اگر اللہ نے چاہا تو۔
Hazrat Abu Omar Al-Shaibani (RA) aik Ansari se riwayat karte hain ke Huzoor Aqdas (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya: ghora teen qisam ka hai, aik woh ghora jisko jihad ke liye pala hai uski qeemat ajr hai, us par sawari karna sawab hai, uska kiraya sawab hai, uska chara sawab hai, doosra woh ghora jo bazi lagane ke liye hai uski qeemat bhi bojh hai, uska chara bhi bojh hai aur us par sawari bhi bojh hai, aur teesra woh ghora jo shikam seri ke liye hai, pas qareeb hai ke woh usko faqr se mahfooz rakhega, agar Allah ne chaha to.
حَدَّثَنَا حُسَيْنُ بْنُ عَلِيٍّ ، عَنْ زَائِدَةَ ، عَنِ الرُّكَيْنِ ، عَنْ أَبِي عَمْرٍو الشَّيْبَانِيِّ ، عَنْ رَجُلٍ ، مِنَ الْأَنْصَارِ عَنِ النَّبِيِّ ﷺ قَالَ : " الْخَيْلُ ثَلَاثَةٌ : فَرَسٌ يَرْتَبِطُهُ الرَّجُلُ فِي سَبِيلِ اللَّهِ فَثَمَنُهُ أَجْرٌ ، وَرُكُوبُهُ وَعَارِيَّتُهُ أَجْرٌ ، وَعَلَفُهُ أَجْرٌ ، وَفَرَسٌ يُغَالِقُ عَلَيْهِ الرَّجُلُ وَيُرَاهِنُ عَلَيْهِ فَثَمَنُهُ وِزْرٌ ، وَعَلَفُهُ وِزْرٌ ، وَرُكُوبُهُ وِزْرٌ ، وَفَرَسٌ لِلْبِطْنَةِ فَعَسَى أَنْ يَكُونَ سَدَادًا مِنَ الْفَقْرِ إِنْ شَاءَ اللَّهُ "