3.
Book of Prayers
٣-
كِتَابُ الصَّلَوات


Regarding the man who prays and does not know if he added or missed something

‌فِي الرَّجُلِ يُصَلِّي فَلَا يَدْرِي زَادَ أَوْ نَقُصَ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4403

It is narrated on the authority of Hazrat Abu Saeed that the Messenger of Allah (peace and blessings be upon him) said: When any one of you is in doubt about his prayer, he should remove the doubt and act upon certainty. If he is certain that he has completed his prayer, then he should offer one rak'ah and perform two prostrations of forgetfulness. If his prayer was complete, then this rak'ah and two prostrations will become nafl. If his prayer was incomplete, then it will be completed by this rak'ah and the two prostrations will humiliate Satan.

حضرت ابو سعید سے روایت ہے کہ رسول اللہ حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا کہ جب تم میں سے کسی کو اپنی نماز کے بارے میں شک ہوجائے تو شک کو زائل کردے اور یقین پر عمل کرے۔ اگر اس کو نماز کے مکمل ہونے کا یقین ہو تو ایک رکعت پڑھے اور سہو کے دو سجدے کرے۔ اگر اس کی نماز مکمل ہوگئی تھی تو یہ رکعت اور دو سجدے نفل بن جائیں گے۔ اگر اس کی نماز نامکمل تھی تو اس رکعت کی وجہ سے مکمل ہوجائے گی اور دو سجدے شیطان کو ذلیل کردیں گے۔

Hazrat Abu Saeed se riwayat hai ke Rasul Allah Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya ke jab tum mein se kisi ko apni namaz ke bare mein shak hojae to shak ko zael karde aur yaqeen par amal kare. Agar us ko namaz ke mukammal hone ka yaqeen ho to ek rakat padhe aur saho ke do sajde kare. Agar us ki namaz mukammal hogai thi to ye rakat aur do sajde nafil ban jayenge. Agar us ki namaz namukammal thi to is rakat ki wajah se mukammal hojaegi aur do sajde shaitan ko zaleel kar denge.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا أَبُو خَالِدٍ الْأَحْمَرُ ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ عَجْلَانَ ، عَنْ زَيْدِ بْنِ أَسْلَمَ ، عَنْ عَطَاءِ بْنِ يَسَارٍ ، عَنْ أَبِي سَعِيدٍ الْخُدْرِيِّ قَالَ : قَالَ رَسُولُ اللَّهِ ﷺ : « إِذَا شَكَّ أَحَدُكُمْ فِي صَلَاتِهِ فَلْيَلْقِ الشَّكَّ ، وَيَبْنِ عَلَى الْيَقِينِ ، فَإِذَا اسْتَيْقَنَ التَّمَامَ رَكَعَ رَكْعَةً ، وَسَجَدَ سَجْدَتَيْنِ فَإِنْ كَانَتْ صَلَاتُهُ تَامَّةً ، كَانَتِ الرَّكْعَةُ وَالسَّجْدَتَانِ نَافِلَةً ، وَإِنْ كَانَتْ نَاقِصَةً كَانَتِ الرَّكْعَةُ تَمَامَ صَلَاتِهِ ، وَالسَّجْدَتَانِ تُرْغِمَانِ الشَّيْطَانَ »