8.
Book of Fasting
٨-
كِتَابُ الصِّيَامِ
What they said about fasting on Ashura
مَا قَالُوا فِي صَوْمِ عَاشُورَاءَ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘ā’ishah | Aisha bint Abi Bakr as-Siddiq | Sahabi |
abīh | Urwah ibn al-Zubayr al-Asadi | Trustworthy, Jurist, Famous |
hshām bn ‘urwah | Hisham ibn Urwah al-Asadi | Trustworthy Imam in Hadith |
ibn numayrin | Abdullah ibn Numayr al-Hamdani | Trustworthy Hadith narrator from the people of the Sunnah |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عَائِشَةَ | عائشة بنت أبي بكر الصديق | صحابي |
أَبِيهِ | عروة بن الزبير الأسدي | ثقة فقيه مشهور |
هِشَامُ بْنُ عُرْوَةَ | هشام بن عروة الأسدي | ثقة إمام في الحديث |
ابْنُ نُمَيْرٍ | عبد الله بن نمير الهمداني | ثقة صاحب حديث من أهل السنة |
Musannaf Ibn Abi Shaybah 9357
Hazrat Aisha narrates that the Quraysh used to fast on the day of Ashura in the pre-Islamic era. When the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) arrived in Medina, he fasted on the day of Ashura and ordered the Muslims to fast on this day as well. When the fasts of Ramadan were made obligatory, he said that the fasts of Ramadan are obligatory and the obligation of fasting on the day of Ashura has been lifted. Whoever wishes can fast, and whoever wishes can leave it.
حضرت عائشہ فرماتی ہیں کہ قریش زمانہ جاہلیت میں عاشوراء کے دن روزہ رکھا کرتے تھے۔ جب رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) مدینہ تشریف لائے تو آپ نے عاشوراء کا روزہ رکھا اور مسلمانوں کو بھی اس دن روزہ رکھنے کا حکم دیا۔ جب رمضان کے روزے فرض ہوگئے تو آپ نے فرمایا کہ رمضان کے روزے فرض ہیں اور عاشوراء کے روزے کی فرضیت ختم ہوگئی ہے۔ اگر کوئی چاہے تو روزہ رکھے اور اگر چاہے تو نہ رکھے۔
Hazrat Aisha farmati hain keh Quresh zamanah jahiliyat mein Ashura ke din roza rakha karte thay. Jab Rasul Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) Madina tashreef laaye toh aap ne Ashura ka roza rakha aur musalmanon ko bhi is din roza rakhne ka hukum diya. Jab Ramzan ke roze farz hogaye toh aap ne farmaya keh Ramzan ke roze farz hain aur Ashura ke roze ki farziyat khatam hogayi. Agar koi chahe toh roza rakhe aur agar chahe toh na rakhe.
حَدَّثَنَا ابْنُ نُمَيْرٍ ، قَالَ : حَدَّثَنَا هِشَامُ بْنُ عُرْوَةَ ، عَنْ أَبِيهِ ، عَنْ عَائِشَةَ ، قَالَتْ : « كَانَ عَاشُورَاءُ يَوْمًا تَصُومُهُ قُرَيْشٌ فِي الْجَاهِلِيَّةِ ، فَلَمَّا قَدِمَ رَسُولُ اللَّهِ ﷺ الْمَدِينَةَ صَامَهُ ، وَأَمَرَ بِصِيَامِهِ ، فَلَمَّا فُرِضَ رَمَضَانُ كَانَ هُوَ الْفَرِيضَةَ وَتَرَكَ عَاشُورَاءَ ، فَمَنْ شَاءَ صَامَهُ وَمَنْ شَاءَ تَرَكَهُ »