Imran bin Husain (رضي الله تعالى عنه) narrated that when these verses were revealed – [ O' People, fear your Lord. The great upheaval of the Hour will indeed be terrible. On that Day you will see that every nursing mother will forget her nursing baby and every pregnant female will miscarry, and you will see people as if they are intoxicated, though they will not be drunk. Such will be the horror of Allah’s torؑent.] (Al-Hajj:1-2), the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) was on a journey, and he said, 'do you know what Day this is?' So, they said, 'Allah and His Apostleknow better.' He said, 'that is the day when Allah says to Adam (عليه السالم), send forth those who are to be sent to the Fire. So, he says, O Lord, how many are to be sent? He says, Nine-hundred and ninety-nine in the Fire, and one to Paradise. So, the Muslims (Sahabah) started crying and the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) said, 'close your ranks and be straight forward, for there was never any Prophethood but there was a time of ignorance just before his advent, so the number will be taken from that time of ignorance, and if that is not enough, it will be made up by the hypocrites. The parable of you and the other nations is that you are like a mark on the foreleg of an animal, or a mole on the flank of a camel.' Then he said, 'I hope that you will be a quarter of the people of Paradise.' They said, Allahu Akbar. Then he said, 'I hope that you will be a third of the people of Paradise.' They said, Allahu Akbar. Then he said, 'I hope that you will be half of the people of Paradise.' They said, Allahu Akbar.’ Imran (رضي الله تعالى عنه) said, ‘I do not know if he said two thirds or not.’ Imam Tirmidhi said, this Hadith is Hasan Sahih. It has been reported through other routes as well from 'Imran bin Husain (رضي الله تعالى عنه) from the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم).
Grade: Sahih
عمران بن حصین رضی الله عنہ سے روایت ہے کہ جب آیت «يا أيها الناس اتقوا ربكم إن زلزلة الساعة شيء عظيم» سے قول «ولكن عذاب الله شديد» ۱؎ تک نازل ہوئی تو نبی اکرم ﷺ اس وقت سفر میں تھے، آپ نے لوگوں سے فرمایا: ”کیا تم جانتے ہو وہ کون سا دن ہے؟“ لوگوں نے کہا: اللہ اور اس کے رسول کو زیادہ علم ہے۔ آپ نے فرمایا: ”یہ وہ دن ہے جس دن اللہ آدم ( علیہ السلام ) سے کہے گا «ابعث بعث النار» ”جہنم میں جانے والی جماعت کو چھانٹ کر بھیجو“ آدم علیہ السلام کہیں گے: اے میرے رب «بعث النار» ”کیا ہے ( یعنی کتنے ) ؟“ اللہ فرمائے گا: نو سو ننانوے ( ۹۹۹ ) افراد جہنم میں اور ( ان کے مقابل میں ) ایک شخص جنت میں جائے گا، یہ سن کر مسلمان ( صحابہ ) رونے لگے، رسول اللہ ﷺ نے فرمایا: ”اللہ کی نزدیکی حاصل کرو اور ہر کام صحیح اور درست ڈھنگ سے کرتے رہو، ( اہل جنت میں سے ہو جاؤ گے ) ، کیونکہ کبھی ایسا نہیں ہوا کہ نبوت کا سلسلہ چلا ہو اور اس سے پہلے جاہلیت ( کی تاریکی پھیلی ہوئی ) نہ ہو“، آپ نے فرمایا: ”یہ ( ۹۹۹ کی تعداد ) عدد انہیں ( ادوار ) جاہلیت کے افراد سے پوری کی جائے گی۔ یہ تعداد اگر جاہلیت سے پوری نہ ہوئی تو ان کے ساتھ منافقین کو ملا کر پوری کی جائے گی، اور تمہاری اور ( پچھلی ) امتوں کی مثال ایسی ہی ہے جیسے کہ داغ، نشان، تل جانور کے اگلے پیر میں، یا سیاہ نشان اونٹ کے پہلو ( پسلی ) میں ہو“ ۲؎ پھر آپ نے فرمایا: ”مگر مجھے امید ہے کہ جنت میں جانے والوں میں ایک چوتھائی تعداد تم لوگوں کی ہو گی“، یہ سن کر ( لوگوں نے خوش ہو کر ) نعرہ تکبیر بلند کیا، پھر آپ نے فرمایا: ”مجھے توقع ہے جنتیوں کی ایک تہائی تعداد تم ہو گے“، لوگوں نے پھر تکبیر بلند کی، آپ نے پھر فرمایا: ”مجھے امید ہے کہ جنت میں آدھا آدھا تم لوگ ہو گے“، لوگوں نے پھر صدائے تکبیر بلند کی ( اس سے آگے ) مجھے معلوم نہیں ہے کہ آپ نے دو تہائی بھی فرمایا یا نہیں۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن صحیح ہے، ۲- یہ حدیث کئی راویوں سے عمران بن حصین کے واسطہ سے رسول اللہ ﷺ سے مروی ہے۔
Imran bin Husain (رضي الله تعالى عنه) se riwayat hai ke jab aayat «Ya ayyuha an-nasu attaqu rabbakum inna zalzalata as-sa'ati shai'un 'azim» se qoul «walakin 'adhabu Allahi shadid» 1؎ tak nazil hui to Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) us waqt safar mein the, aap ne logoon se farmaya: «Kya tum jaante ho woh kon sa din hai?», logoon ne kaha: Allah aur us ke Rasool ko ziyaada ilm hai. Aap ne farmaya: «Yeh woh din hai jis din Allah Aadam (alaihi as-salam) se kahega «Ibtas' bi'thi an-nar» "Jahannum mein jaane wali jama'at ko chhanat kar bhejo" Aadam alaihi as-salam kahen ge: Aey mere Rab «Bi'thi an-nar» "Kya hai (yani kitne)?" Allah farmayega: Nau sau nawaane (999) afraad Jahannum mein aur (un ke muqabil mein) ek shakhs Jannat mein jaayega, yeh sun kar Musalman (Sahaba) rone lage, Rasoolullah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: «Allah ki nazdiki hasil karo aur har kaam sahih aur durust dhang se karte raho, (Ahl-e-Jannat mein se ho jaoge), kyunki kabhi aisa nahi hua ke nubuwat ka silsila chala ho aur us se pehle jahiliyat (ki taariki pheli hui) na ho», aap ne farmaya: «Yeh (999 ki tadad) adad unhen (adwar) jahiliyat ke afraad se poori ki jaayegi. Yeh tadad agar jahiliyat se poori na hui to un ke sath munafiqeen ko mila kar poori ki jaayegi, aur tumhari aur (pichhli) ummaton ki misal aisi hi hai jese ke daag, nishan, til jaanwar ke aagle pair mein, ya siyah nishan unt ke pahloo (pasli) mein ho» 2؎ phir aap ne farmaya: «Mugar mujhe umeed hai ke Jannat mein jaane walon mein ek chauthai tadad tum logoon ki hogi», yeh sun kar (logoon ne khush ho kar) na'ra-e-takbir buland kiya, phir aap ne farmaya: «Mujhe tawqqu hai jannatiyon ki ek tihai tadad tum ho ge», logoon ne phir takbir buland ki, aap ne phir farmaya: «Mujhe umeed hai ke Jannat mein aada aada tum log ho ge», logoon ne phir sadaye takbir buland ki (is se aage) mujhe maloom nahi hai ke aap ne do tihai bhi farmaya ya nahi." " Imam Tirmidhi kahte hain: 1. Yeh hadees Hasan sahih hai, 2. Yeh hadees kai rawiyon se Imran bin Husain ke wastay se Rasoolullah (صلى الله عليه وآله وسلم) se marwi hai."
حَدَّثَنَا حَدَّثَنَا ابْنُ أَبِي عُمَرَ، حَدَّثَنَا سُفْيَانُ بْنُ عُيَيْنَةَ، عَنِ ابْنِ جُدْعَانَ، عَنِ الْحَسَنِ، عَنْ عِمْرَانَ بْنِ حُصَيْنٍ، أَنّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ لَمَّا نَزَلَتْ: يَأَيُّهَا النَّاسُ اتَّقُوا رَبَّكُمْ إِنَّ زَلْزَلَةَ السَّاعَةِ شَيْءٌ عَظِيمٌ إِلَى قَوْلِهِ وَلَكِنَّ عَذَابَ اللَّهِ شَدِيدٌ سورة الحج آية 1 ـ 2 قَالَ: أُنْزِلَتْ عَلَيْهِ هَذِهِ الْآيَةُ وَهُوَ فِي سَفَرٍ، فَقَالَ: أَتَدْرُونَ أَيُّ يَوْمٍ ذَلِكَ ؟ فَقَالُوا: اللَّهُ وَرَسُولُهُ أَعْلَمُ، قَالَ: ذَلِكَ يَوْمَ يَقُولُ اللَّهُ لِآدَمَ ابْعَثْ بَعْثَ النَّارِ، فَقَالَ: يَا رَبِّ، وَمَا بَعْثُ النَّارِ ؟ قَالَ: تِسْعُ مِائَةٍ وَتِسْعَةٌ وَتِسْعُونَ إِلَى النَّارِ وَوَاحِدٌ إِلَى الْجَنَّةِ ، قَالَ: فَأَنْشَأَ الْمُسْلِمُونَ يَبْكُونَ، فَقَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: قَارِبُوا وَسَدِّدُوا فَإِنَّهَا لَمْ تَكُنْ نُبُوَّةٌ قَطُّ إِلَّا كَانَ بَيْنَ يَدَيْهَا جَاهِلِيَّةٌ ، قَالَ: فَيُؤْخَذُ الْعَدَدُ مِنَ الْجَاهِلِيَّةِ فَإِنْ تَمَّتْ، وَإِلَّا كَمُلَتْ مِنَ الْمُنَافِقِينَ، وَمَا مَثَلُكُمْ وَالْأُمَمِ إِلَّا كَمَثَلِ الرَّقْمَةِ فِي ذِرَاعِ الدَّابَّةِ، أَوْ كَالشَّامَةِ فِي جَنْبِ الْبَعِيرِ، ثُمَّ قَالَ: إِنِّي لَأَرْجُو أَنْ تَكُونُوا رُبْعَ أَهْلِ الْجَنَّةِ، فَكَبَّرُوا ، ثُمَّ قَالَ: إِنِّي لَأَرْجُو أَنْ تَكُونُوا ثُلُثَ أَهْلِ الْجَنَّةِ، فَكَبَّرُوا ، ثُمَّ قَالَ: إِنِّي لَأَرْجُو أَنْ تَكُونُوا نِصْفَ أَهْلِ الْجَنَّةِ، فَكَبَّرُوا ، قَالَ: لَا أَدْرِي، قَالَ: الثُّلُثَيْنِ أَمْ لَا، قَالَ: هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، قَدْ رُوِيَ مِنْ غَيْرِ وَجْهٍ، عَنِ الْحَسَنِ، عَنْ عِمْرَانَ بْنِ حُصَيْنٍ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ.