1.
The Book on Purification
١-
كتاب الطهارة عن رسول الله صلى الله عليه وسلم
84
Chapter: [What Has Been Related] About Al-Madhi That Touches The Garment
٨٤
باب مَا جَاءَ فِي الْمَذْىِ يُصِيبُ الثَّوْبَ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
sahl bn ḥunayfin | Sahl ibn Hunayf al-Ansari | Companion |
abīh | Ubayd ibn as-Sabbaq ath-Thaqafi | Trustworthy |
sa‘īd bn ‘ubaydin huw āibn al-sabbāq | Sa'eed ibn 'Ubayd al-Thaqafi | Thiqah (Trustworthy) |
muḥammad bn isḥāq | Ibn Ishaq al-Qurashi | Saduq Mudallis |
‘abdah | Abdah ibn Sulayman al-Kufi | Trustworthy, Firm |
hannādun | Hannad ibn al-Sari al-Tamimi | Trustworthy |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
سَهْلِ بْنِ حُنَيْفٍ | سهل بن حنيف الأنصاري | صحابي |
أَبِيهِ | عبيد بن السباق الثقفي | ثقة |
سَعِيدِ بْنِ عُبَيْدٍ هُوَ ابْنُ السَّبَّاقِ | سعيد بن عبيد الثقفي | ثقة |
مُحَمَّدِ بْنِ إِسْحَاق | ابن إسحاق القرشي | صدوق مدلس |
عَبْدَةُ | عبدة بن سليمان الكوفي | ثقة ثبت |
هَنَّادٌ | هناد بن السري التميمي | ثقة |
Jami` at-Tirmidhi 115
Sahl bin Hunaif (رضي الله تعالى عنه) said he suffered from a severe and troubling case of prostatic fluid. I was performing Ghusl often because of it. So I mentioned that to Allah's Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم) and asked him about it. He said : "You only need to perform Wudu for that." I said : "O Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم)! How about when it gets on my clothes?" He said : "It is sufficient for you to take a handful of water and sprinkle it on your garment wherever you see that it has touched it." Imam Tirmidhi said this Hadith is Hasan Sahih. We do not know of anything like this, except from the Hadith of Mohammad bin Ishaq about the prostatic fluid. The people of knowledge differ about the prostatic fluid that touches the garment. Some of them say one may sprinkle it. Ahmad said, I hope that sprinkling it with water is acceptable.
Grade: Sahih
سہل بن حنیف رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ مجھے مذی کی وجہ سے پریشانی اور تکلیف سے دوچار ہونا پڑتا تھا، میں اس کی وجہ سے کثرت سے غسل کیا کرتا تھا، میں نے اس کا ذکر رسول اللہ صلی الله علیہ وسلم سے کیا اور اس سلسلے میں پوچھا تو آپ نے فرمایا: ”اس کے لیے تمہیں وضو کافی ہے“، میں نے عرض کیا: اللہ کے رسول! اگر وہ کپڑے میں لگ جائے تو کیا کروں؟ آپ نے فرمایا: تو ایک چلو پانی لے اور اسے کپڑے پر جہاں جہاں دیکھے کہ وہ لگی ہے چھڑک لے یہ تمہارے لیے کافی ہو گا۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن صحیح ہے، ۲- ہم مذی کے سلسلہ میں اس طرح کی روایت محمد بن اسحاق کے طریق سے ہی جانتے ہیں، ۳- کپڑے میں مذی لگ جانے کے سلسلہ میں اہل علم میں اختلاف ہے، بعض کا قول ہے کہ دھونا ضروری ہے، یہی شافعی اور اسحاق بن راہویہ کا قول ہے، اور بعض اس بات کے قائل ہیں کہ پانی چھڑک لینا کافی ہو گا۔ امام احمد کہتے ہیں: مجھے امید ہے کہ پانی چھڑک لینا کافی ہو گا ۔
Sahl bin Haneef (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke mujhe mazī kī wajah se pareshaani aur takleef se dochar hona padta tha, main is ki wajah se kisiurat se ghusl kiya karta tha, maine is ka zakr Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) se kiya aur is silsile mein poocha to aap ne farmaya: "Is ke liye tumhain wudu kaafi hai", maine arz kiya: Allah ke Rasool! agar woh kapde mein lag jaye to kya karoon? Aap ne farmaya: To ek chalo pani le aur isse kapde par jahaan jahaan dekhe ke woh lagi hai chhark le yeh tumhaare liye kaafi hoga. Imam Tirmizi kehte hain: 1. yeh hadith hasan sahih hai, 2. hum mazī ke silsile mein is tarah ki riwayat Muhammad bin Ishaq ke tariqe se hi jaante hain, 3. kapde mein mazī lag jaane ke silsile mein ahl e ilm mein ikhtilaf hai, baaz ka qoul hai ke dhoona zaruri hai, yehi Shafi'i aur Ishaq bin Rahawayh ka qoul hai, aur baaz is baat ke qail hain ke pani chhark lena kaafi hoga. Imam Ahmad kehte hain: Mujhe umeed hai ke pani chhark lena kaafi hoga ۱؎.
حَدَّثَنَا هَنَّادٌ، حَدَّثَنَا عَبْدَةُ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ إِسْحَاق، عَنْ سَعِيدِ بْنِ عُبَيْدٍ هُوَ ابْنُ السَّبَّاقِ، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ سَهْلِ بْنِ حُنَيْفٍ، قَالَ: كُنْتُ أَلْقَى مِنَ الْمَذْيِ شِدَّةً وَعَنَاءً فَكُنْتُ أُكْثِرُ مِنْهُ الْغُسْلَ، فَذَكَرْتُ ذَلِكَ لِرَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَسَأَلْتُهُ عَنْهُ، فَقَالَ: إِنَّمَا يُجْزِئُكَ مِنْ ذَلِكَ الْوُضُوءُ ، فَقُلْتُ: يَا رَسُولَ اللَّهِ كَيْفَ بِمَا يُصِيبُ ثَوْبِي مِنْهُ ؟ قَالَ: يَكْفِيكَ أَنْ تَأْخُذَ كَفًّا مِنْ مَاءٍ فَتَنْضَحَ بِهِ ثَوْبَكَ حَيْثُ تَرَى أَنَّهُ أَصَابَ مِنْهُ . قَالَ أَبُو عِيسَى: هَذَا حَسَنٌ صَحِيحٌ، وَلَا نَعْرِفُهُ إِلَّا مِنْ حَدِيثِ مُحَمَّدِ بْنِ إِسْحَاق فِي الْمَذْيِ مِثْلَ هَذَا، وَقَدِ اخْتَلَفَ أَهْلُ الْعِلْمِ فِي الْمَذْيِ يُصِيبُ الثَّوْبَ، فَقَالَ بَعْضُهُمْ: لَا يُجْزِئُ إِلَّا الْغَسْلُ، وَهُوَ قَوْلُ الشَّافِعِيِّ، وَإِسْحَاق، وَقَالَ بَعْضُهُمْ: يُجْزِئُهُ النَّضْحُ، وقَالَ أَحْمَدُ: أَرْجُو أَنْ يُجْزِئَهُ النَّضْحُ بِالْمَاءِ.