14.
The Book on Business
١٤-
كتاب البيوع عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


19
Chapter: What Has Been Related About It Being Disliked To Sell What One Does Not Have

١٩
باب مَا جَاءَ فِي كَرَاهِيَةِ بَيْعِ مَا لَيْسَ عِنْدَكَ

Jami` at-Tirmidhi 1234

Ayyub narrated that 'Amr bin Shu'aib narrated to us, saying, my father narrated to me from his father' until he mentioned Abdullah bin 'Amr (رضي الله تعالى عنه) that the Apostle of Allah ( صلى الله عليه وآله وسلم) said, 'it is not lawful to lend and sell, nor two conditions in a sale, nor to profit from what is not possessed, nor to sell what one does not have.' Imam Tirmidhi said, this Hadith is Hasan Sahih. The Hadith of Hakim bin Hizam ( رضي الله تعالى عنه) is a Hasan Hadith, it has been reported from him through other routes. Ayyub As-Sakhtiyani and Abu Bishr reported from Yusuf bin Mahak, from Hakim bin Hizam (رضي الله تعالى عنه). Awf and Hisham bin Hassan reported this Hadith from Ibn Sirin, from Hakim bin Hizam ( رضي الله تعالى عنه) from the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم). And this is a Mursal Hadith. Ibn Sirin only reported it from Ayyub As-Sikhtiyani from Yusuf bin Mahak, from Hakim bin Hizam ( رضي الله تعالى عنه) like this.


Grade: Sahih

عبداللہ بن عمرو رضی الله عنہما کہتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا: بیع کے ساتھ قرض جائز نہیں ہے ۱؎، اور نہ ایک بیع میں دو شرطیں جائز ہیں ۲؎ اور نہ ایسی چیز سے فائدہ اٹھانا جائز ہے جس کا وہ ضامن نہ ہو ۳؎ اور نہ ایسی چیز کی بیع جائز ہے جو تمہارے پاس نہ ہو۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن صحیح ہے، ۲- حکیم بن حزام کی حدیث حسن ہے ( ۱۲۳۲، ۱۲۳۳ ) ، یہ ان سے اور بھی سندوں سے مروی ہے۔ اور ایوب سختیانی اور ابوبشر نے اسے یوسف بن ماہک سے اور یوسف نے حکیم بن حزام سے روایت کیا ہے۔ اور عوف اور ہشام بن حسان نے اس حدیث کو ابن سیرین سے اور ابن سیرین نے حکیم بن حزام سے اور حکیم بن حزام نے نبی اکرم ﷺ سے روایت کیا ہے اور یہ حدیث ( روایت ) مرسل ( منقطع ) ہے۔ اسے ( اصلاً ) ابن سیرین نے ایوب سختیانی سے اور ایوب نے یوسف بن ماہک سے اور یوسف بن ماہک نے حکیم بن حزام سے اسی طرح روایت کیا ہے۔

``'Abd-al-Llah ibn 'Amr ( (رضي الله تعالى عنه) a kehte hain ke Rasul-Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: Bay' ke sath qarz jaiz nahin hai 1؎, aur nahin ek bay' mein do shartein jaiz hain 2؎ aur nahin aisi chiz se faidah uthana jaiz hai jis ka woh zamin nahin ho 3؎ aur nahin aisi chiz ki bay' jaiz hai jo tumhare pas nahin ho. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Yeh hadees Hasan sahih hai, 2. Hakim bin Hizam ki hadees Hasan hai ( 1232, 1233 ), yeh un se aur bhi sanadon se marwi hai. Aur Ayyub sakhtyani aur Abu-Bashir ne ise Yusuf bin Mahak se aur Yusuf ne Hakim bin Hizam se riwayat kiya hai. Aur 'Auf aur Hisham bin Hasan ne is hadees ko Ibn Sirin se aur Ibn Sirin ne Hakim bin Hizam se aur Hakim bin Hizam ne Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) se riwayat kiya hai aur yeh hadees ( riwayat ) marsel ( munqati' ) hai. Ise ( asalan ) Ibn Sirin ne Ayyub sakhtyani se aur Ayyub ne Yusuf bin Mahak se aur Yusuf bin Mahak ne Hakim bin Hizam se isi tarah riwayat kiya hai.

حَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ مَنِيعٍ، حَدَّثَنَا إِسْمَاعِيل بْنُ إِبْرَاهِيمَ، حَدَّثَنَا أَيُّوبُ، حَدَّثَنَا عَمْرُو بْنُ شُعَيْبٍ، قَالَ:‏‏‏‏ حَدَّثَنِي أَبِي، عَنْ أَبِيهِ، حَتَّى ذَكَرَ عَبْدَ اللَّهِ بْنَ عَمْرٍو، أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ لَا يَحِلُّ سَلَفٌ، ‏‏‏‏‏‏وَبَيْعٌ وَلَا شَرْطَانِ فِي بَيْعٍ، ‏‏‏‏‏‏وَلَا رِبْحُ مَا لَمْ يُضْمَنْ، ‏‏‏‏‏‏وَلَا بَيْعُ مَا لَيْسَ عِنْدَكَ . قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ وَهَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ حَدِيثُ حَكِيمِ بْنِ حِزَامٍ حَدِيثٌ حَسَنٌ، ‏‏‏‏‏‏قَدْ رُوِيَ عَنْهُ مِنْ غَيْرِ وَجْهٍ، ‏‏‏‏‏‏رَوَى أَيُّوبُ السَّخْتِيَانِيُّ، ‏‏‏‏‏‏وَأَبُو بِشْرٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ يُوسُفَ بْنِ مَاهَكَ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ حَكِيمِ بْنِ حِزَامٍ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ وَرَوَى هَذَا الْحَدِيثَ عَوْفٌ، ‏‏‏‏‏‏وَهِشَامُ بْنُ حَسَّانَ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ ابْنِ سِيرِينَ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ حَكِيمِ بْنِ حِزَامٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَهَذَا حَدِيثٌ مُرْسَلٌ، ‏‏‏‏‏‏إِنَّمَا رَوَاهُ ابْنُ سِيرِينَ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أَيُّوبَ السَّخْتِيَانِيِّ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ يُوسُفَ بْنِ مَاهَكَ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ حَكِيمِ بْنِ حِزَامٍ.