14.
The Book on Business
١٤-
كتاب البيوع عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


21
Chapter: What Has Been Related About It Being Disliked To Barter Animals For Animals On Credit

٢١
باب مَا جَاءَ فِي كَرَاهِيَةِ بَيْعِ الْحَيَوَانِ بِالْحَيَوَانِ نَسِيئَةً

NameFameRank
smrh Samura ibn Jundub al-Fazari Companion
al-ḥasan Al-Hasan al-Basri Trustworthy, he narrates many narrations and practices Tadlis
qatādah Qatadah ibn Di'amah al-Sadusi Trustworthy, Upright, Well-known for Tadlis
ḥammād bn slmh Hammad ibn Salamah al-Basri His memorization changed a little at the end of his life, trustworthy, devout
‘abd al-raḥman bn mahdīyin Abd al-Rahman ibn Mahdi al-Anbari Trustworthy, Upright, حافظ (Preserver), Knowledgeable of Narrators and Hadith
abū mūsá muḥammad bn muthanná Muhammad ibn al-Muthanna al-Anzi Trustworthy, Upright

Jami` at-Tirmidhi 1237

Narrated Samurah: The Messenger of Allah (ﷺ) prohibited bartering animals on credit. He said: There are narration on this topic from Ibn 'Abbas, Jabir, Ibn 'Umar. Imam Tirmidhi says: 1- The hadith of Samurah, may Allah be pleased with him, is good and authentic, 2- Hasan's hearing from Samurah is authentic. Ali bin Madini and others have said the same, 3- In this chapter, there are also hadiths from Ibn Abbas, Jabir, and Ibn Umar, may Allah be pleased with them, 4- Most of the learned scholars among the Companions and others follow this hadith regarding the issue of selling animals on credit from one animal to another. This is also the opinion of Sufyan al-Thawri and the people of Kufa. Ahmad also holds this view, 5- Some of the learned scholars among the Companions and others have permitted the sale of animals on credit from one animal to another. This is also the opinion of Shafi'i, and Ishaq bin Rahwayh.


Grade: Sahih

سمرہ رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ نبی اکرم ﷺ نے جانور کو جانور سے ادھار بیچنے سے منع فرمایا ہے۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- سمرہ رضی الله عنہ کی حدیث حسن صحیح ہے، ۲- حسن کا سماع سمرہ سے صحیح ہے۔ علی بن مدینی وغیرہ نے ایسا ہی کہا ہے، ۳- اس باب میں ابن عباس، جابر اور ابن عمر رضی الله عنہم سے بھی احادیث آئی ہیں، ۴- صحابہ کرام وغیرہم میں سے اکثر اہل علم کا جانور کو جانور سے ادھار بیچنے کے مسئلہ میں اسی حدیث پر عمل ہے۔ سفیان ثوری اور اہل کوفہ کا یہی قول ہے۔ احمد بھی اسی کے قائل ہیں، ۵- صحابہ کرام وغیرہم میں سے بعض اہل علم نے جانور کے جانور سے ادھار بیچنے کی اجازت دی ہے۔ اور یہی شافعی، اور اسحاق بن راہویہ کا بھی قول ہے۔

Samrah (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne jaanwar ko jaanwar se adhaar bechne se mana farmaya hai. Imam Tirmizi kehte hain: 1. Samrah (رضي الله تعالى عنه) ki hadees hasan sahih hai, 2. hasan ka sama Samrah se sahih hai. Ali bin Madini waghera ne aisa hi kaha hai, 3. is bab mein Ibn Abbas, Jaber aur Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه) se bhi ahadees aai hain, 4. Sahaba-e-Kuram waghera hum mein se aksar ahl-e-ilm ka jaanwar ko jaanwar se adhaar bechne ke masla mein isi hadees par amal hai. Sufiyan Thouri aur ahl-e-Kufah ka yehi qoul hai. Ahmad bhi isi ke qa'il hain, 5. Sahaba-e-Kuram waghera hum mein se baaz ahl-e-ilm ne jaanwar ke jaanwar se adhaar bechne ki ijazat di hai. Aur yehi Shafi'i, aur Ishaq bin Rahawiya ka bhi qoul hai.

حَدَّثَنَا أَبُو مُوسَى مُحَمَّدُ بْنُ مُثَنَّى، حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ مَهْدِيٍّ، عَنْ حَمَّادِ بْنِ سَلَمَةَ، عَنْ قَتَادَةَ، عَنْ الْحَسَنِ، عَنْ سَمُرَةَ، أَنّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:‏‏‏‏ نَهَى عَنْ بَيْعِ الْحَيَوَانِ بِالْحَيَوَانِ نَسِيئَةً . قَالَ:‏‏‏‏ وَفِي الْبَاب، ‏‏‏‏‏‏عَنْ ابْنِ عَبَّاسٍ، ‏‏‏‏‏‏وَجَابِرٍ، ‏‏‏‏‏‏وَابْنِ عُمَرَ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ حَدِيثُ سَمُرَةَ حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، ‏‏‏‏‏‏وَسَمَاعُ الْحَسَنِ مِنْ سَمُرَةَ صَحِيحٌ، ‏‏‏‏‏‏هَكَذَا قَالَ:‏‏‏‏ عَلِيُّ بْنُ الْمَدِينِيِّ وَغَيْرُهُ، ‏‏‏‏‏‏وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ أَكْثَرِ أَهْلِ الْعِلْمِ مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَغَيْرِهِمْ، ‏‏‏‏‏‏فِي بَيْعِ الْحَيَوَانِ بِالْحَيَوَانِ نَسِيئَةً، ‏‏‏‏‏‏وَهُوَ قَوْلُ:‏‏‏‏ سُفْيَانَ الثَّوْرِيِّ، ‏‏‏‏‏‏وَأَهْلِ الْكُوفَةِ، ‏‏‏‏‏‏وَبِهِ يَقُولُ أَحْمَدُ، ‏‏‏‏‏‏وَقَدْ رَخَّصَ بَعْضُ أَهْلِ الْعِلْمِ مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَغَيْرِهِمْ، ‏‏‏‏‏‏فِي بَيْعِ الْحَيَوَانِ بِالْحَيَوَانِ نَسِيئَةً، ‏‏‏‏‏‏وَهُوَ قَوْلُ:‏‏‏‏ الشَّافِعِيِّ، ‏‏‏‏‏‏وَإِسْحَاق