14.
The Book on Business
١٤-
كتاب البيوع عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


54
Chapter: What Has Been Related About The Permission For Eating Fruit For The Passerby

٥٤
باب مَا جَاءَ فِي الرُّخْصَةِ فِي أَكْلِ الثَّمَرَةِ لِلْمَارِّ بِهَا

Jami` at-Tirmidhi 1287

Narrated Ibn 'Umar: That the Prophet (ﷺ) said: Whoever enters an orchard then let him eat, but not take any in his garment. [He said:] There are narrations on this topic from 'Abdullah bin 'Amr, 'Abbad bin Shurahbil, Rafi' bin 'Amr, 'Umair the freed slave of Abi Al-Lahm, and Abu Hurairah. Imam Tirmidhi says: 1- The Hadith of Ibn Umar, may Allah be pleased with them, is Ghareeb. We know it only through the narration of Yahya bin Saleem. 2- In this chapter, Hadiths are also narrated from Abdullah bin Amr, Ubaid bin Sharahbeel, Rafi bin Amr, Amir Mawla Abi Lahm, and Abu Huraira, may Allah be pleased with them. 3- Some scholars have permitted eating fruits in exchange for guiding someone, while others have deemed it impermissible unless the price is paid.


Grade: Sahih

عبداللہ بن عمر رضی الله عنہما سے روایت ہے کہ نبی اکرم ﷺ نے فرمایا: ”جو شخص کسی باغ میں داخل ہو تو ( پھل ) کھائے، کپڑوں میں باندھ کر نہ لے جائے“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- ابن عمر رضی الله عنہما کی حدیث غریب ہے۔ ہم اسے اس طریق سے صرف یحییٰ بن سلیم ہی کی روایت سے جانتے ہیں، ۲- اس باب میں عبداللہ بن عمرو، عباد بن شرحبیل، رافع بن عمرو، عمیر مولی آبی اللحم اور ابوہریرہ رضی الله عنہم سے بھی احادیث آئی ہیں، ۳- بعض اہل علم نے راہ گیر کے لیے پھل کھانے کی رخصت دی ہے۔ اور بعض نے اسے ناجائز کہا ہے، الا یہ کہ قیمت ادا کر کے ہو۔

``Abd-al-Llah bin ``Umar radiya Allahu ``anhuma se riwayat hai ke Nabi-e-Akram salla Allahu ``alaihi wa sallam ne farmaya: "Jo shakhs kisi bagh mein dakhil ho to (phal) khay, kapron mein bandh kar na le jaye"۔ Imam Tirmidhi kehte hain: 1- Ibn ``Umar radiya Allahu ``anhuma ki hadith gharib hai. Hum ise is tariqe se sirf Yahiya bin Salim hi ki riwayat se jaante hain, 2- Is bab mein ``Abd-al-Llah bin ``Amr, ``Ibad bin Shuraibl, Rafi`` bin ``Amr, ``Umayr Maula Abi al-Lahm aur Abu Hurairah radiya Allahu ``anhum se bhi ahadith aai hain, 3- Ba``dh ahl-e-``ilm ne rahgir ke liye phal khane ki rukhsat di hai. Aur ba``dh ne ise najayaz kaha hai, ila yeh ke qimat ada kar ke ho.

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ الْمَلِكِ بْنِ أَبِي الشَّوَارِبِ، حَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ سُلَيْمٍ، عَنْ عُبَيْدِ اللَّهِ بْنِ عُمَرَ، عَنْ نَافِعٍ، عَنْ ابْنِ عُمَرَ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ مَنْ دَخَلَ حَائِطًا فَلْيَأْكُلْ، ‏‏‏‏‏‏وَلَا يَتَّخِذْ خُبْنَةً . قَالَ:‏‏‏‏ وَفِي الْبَاب، ‏‏‏‏‏‏عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَمْرٍو، ‏‏‏‏‏‏وَعَبَّادِ بْنِ شُرَحْبِيلَ، ‏‏‏‏‏‏وَرَافِعِ بْنِ عَمْرٍو، ‏‏‏‏‏‏وَعُمَيْرٍ مَوْلَى آبِي اللَّحْمِ، ‏‏‏‏‏‏وَأَبِي هُرَيْرَةَ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ حَدِيثُ ابْنِ عُمَرَ حَدِيثٌ غَرِيبٌ، ‏‏‏‏‏‏لَا نَعْرِفُهُ مِنْ هَذَا الْوَجْهِ، ‏‏‏‏‏‏إِلَّا مِنْ حَدِيثِ يَحْيَى بْنِ سَلِيمِ، ‏‏‏‏‏‏وَقَدْ رَخَّصَ فِيهِ بَعْضُ أَهْلِ الْعِلْمِ لِابْنِ السَّبِيلِ فِي أَكْلِ الثِّمَارِ، ‏‏‏‏‏‏وَكَرِهَهُ بَعْضُهُمْ إِلَّا بِالثَّمَنِ.