14.
The Book on Business
١٤-
كتاب البيوع عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


63
Chapter: What Has Been Related About Al-'Araya And The Permission For That

٦٣
باب مَا جَاءَ فِي الْعَرَايَا وَالرُّخْصَةِ فِي ذَلِكَ

NameFameRank
zayd bn thābitin Zayd ibn Thabit al-Ansari Companion
zayd bn thābitin Zayd ibn Thabit al-Ansari Companion
ibn ‘umar Abdullah ibn Umar al-Adwi Sahabi
ibn ‘umar Abdullah ibn Umar al-Adwi Sahabi
nāfi‘in Nafi', the freed slave of Ibn Umar Trustworthy, reliable, and famous
nāfi‘in Nafi', the freed slave of Ibn Umar Trustworthy, reliable, and famous
wamālik bn anasin Malik ibn Anas al-Asbahi Head of the meticulous scholars and the greatest of the scrupulous
muḥammad bn isḥāq Ibn Ishaq al-Qurashi Saduq Mudallis
‘abdah Abdah ibn Sulayman al-Kufi Trustworthy, Firm
wa‘ubayd al-lah bn ‘umar Ubayd Allah ibn Umar al-Adawi Thiqah Thabat
ayyūb Ayyub al-Sakhtiyani Trustworthy, his narrations are considered strong evidence
hannādun Hannad ibn al-Sari al-Tamimi Trustworthy

Jami` at-Tirmidhi 1300

Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه) narrated from Zaid bin Thabit (رضي الله تعالى عنه) that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) prohibited Al-Muhalaqah ( ِالْمُحَاقَلَة) and Al-Muzabanah ( َِابَنَةالْمُز), except that he permitted those practice Al-Araya (َايَاالْعَر) to sell it for a like estimation. Imam Tirmidhi said, there are narrations on this topic from Abu Hurairah and Jabir (رضي الله تعالى عنهما). The Hadith if Zaid bin Thabit (رضي الله تعالى عنه), this is how Muhammad bin Ishaq reported this Hadith. Ayyub, Ubaidullah bin Umar, and Malik bin Anas reported it from Nafi', from Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه) ‘the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) prohibited Al-Muhalaqah and Al-Muzabanah.’ With this chain of narration, it has been reported from Ibn Umar ( رضي الله تعالى عنه), from Zaid bin Thabit (رضي الله تعالى عنه), from the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) that he permitted Al-Araya in cases less than, five Wasq. This is more correct than the narration of Muhammad bin Ishaq.


Grade: Sahih

زید بن ثابت رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ نبی اکرم ﷺ نے محاقلہ اور مزابنہ سے منع فرمایا، البتہ آپ نے عرایا والوں کو اندازہ لگا کر اسے اتنی ہی کھجور میں بیچنے کی اجازت دی ۱؎۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- زید بن ثابت رضی الله عنہ کی حدیث کو محمد بن اسحاق نے اسی طرح روایت کیا ہے۔ اور ایوب، عبیداللہ بن عمر اور مالک بن انس نے نافع سے اور نافع نے ابن عمر سے روایت کی ہے کہ نبی اکرم ﷺ نے محاقلہ اور مزابنہ سے منع فرمایا ہے، ۲- اس باب میں ابوہریرہ اور جابر رضی الله عنہم سے بھی احادیث آئی ہیں۔ اور اسی سند سے ابن عمر نے زید بن ثابت سے اور انہوں نے نبی اکرم ﷺ سے روایت کی ہے کہ آپ نے بیع عرایا کی اجازت دی۔ اور یہ محمد بن اسحاق کی حدیث سے زیادہ صحیح ہے ۲؎۔

Zayd bin Thabit (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne muhaquila aur mazabana se mana farmaaya, balke aap ne araiya walon ko andaza laga kar usse itni hi khajur mein bechne ki ijazat di 1؎. Imam Tirmizi kehte hain: 1. Zayd bin Thabit (رضي الله تعالى عنه) ki hadees ko Muhammad bin Ishaq ne isi tarah riwayat kiya hai. Aur Aiyub, Ubaidullah bin Umar aur Malik bin Anas ne Nafi' se aur Nafi' ne Ibn Umar se riwayat ki hai ke Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne muhaquila aur mazabana se mana farmaaya hai, 2. Is bab mein Abu Hurayrah aur Jaber (رضي الله تعالى عنه) se bhi ahadees aai hain. Aur isi sanad se Ibn Umar ne Zayd bin Thabit se aur unhon ne Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) se riwayat ki hai ke aap ne bai' araiya ki ijazat di. Aur yeh Muhammad bin Ishaq ki hadees se ziada sahih hai 2؎.

حَدَّثَنَا هَنَّادٌ، حَدَّثَنَا عَبْدَةُ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ إِسْحَاق، عَنْ نَافِعٍ، عَنْ ابْنِ عُمَرَ، عَنْ زَيْدِ بْنِ ثَابِتٍ، أَنّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ نَهَى عَنْ الْمُحَاقَلَةِ، ‏‏‏‏‏‏وَالْمُزَابَنَةِ، ‏‏‏‏‏‏إِلَّا أَنَّهُ قَدْ أَذِنَ لِأَهْلِ الْعَرَايَا، ‏‏‏‏‏‏أَنْ يَبِيعُوهَا بِمِثْلِ خَرْصِهَا . قَالَ:‏‏‏‏ وَفِي الْبَاب، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ، ‏‏‏‏‏‏وَجَابِرٍ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ حَدِيثُ زَيْدِ بْنِ ثَابِتٍ هَكَذَا رَوَى مُحَمَّدُ بْنُ إِسْحَاق هَذَا الْحَدِيثَ، ‏‏‏‏‏‏وَرَوَى أَيُّوبُ، وَعُبَيْدُ اللَّهِ بْنُ عُمَرَ، وَمَالِكُ بْنُ أَنَسٍ، عَنْ نَافِعٍ، عَنْ ابْنِ عُمَرَ، أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:‏‏‏‏ نَهَى عَنِ الْمُحَاقَلَةِ، ‏‏‏‏‏‏وَالْمُزَابَنَةِ ، ‏‏‏‏‏‏وَبِهَذَا الْإِسْنَادِ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ ابْنِ عُمَرَ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ زَيْدِ بْنِ ثَابِتٍ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:‏‏‏‏ أَنَّهُ رَخَّصَ فِي الْعَرَايَا ، ‏‏‏‏‏‏وَهَذَا أَصَحُّ مِنْ حَدِيثِ مُحَمَّدِ بْنِ إِسْحَاق.