1.
The Book on Purification
١-
كتاب الطهارة عن رسول الله صلى الله عليه وسلم
111
Chapter: What Has Been Related About A Man Reciting The Qur'an Under Any Circumstances As Long As He Is Not Junub
١١١
باب مَا جَاءَ فِي الرَّجُلِ يَقْرَأُ الْقُرْآنَ عَلَى كُلِّ حَالٍ مَا لَمْ يَكُنْ جُنُبًا
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘alīyin | Ali ibn Abi Talib al-Hashimi | Sahabi |
‘abd al-lah bn slmh | Abdullah bin Salma Al-Muradi | Acceptable |
‘amrūun bn mrrah | Amr ibn Murrah al-Muradi | Trustworthy |
wāibn abī laylá | Muhammad ibn 'Abd al-Rahman al-Ansari | Weak in Hadith |
al-‘mash | Sulayman ibn Mihran al-A'mash | Trustworthy Hadith Scholar |
wa‘qbh bn khālidin | Uqbah ibn Khalid al-Sakuni | Trustworthy |
ḥafṣ bn ghiyāthin | Hafs ibn Ghiyath al-Nukha'i | Trustworthy |
abū sa‘īdin ‘abd al-lah bn sa‘īdin al-ashajj | Abdullah bin Saeed al-Kindi | Thiqah (Trustworthy) |
Jami` at-Tirmidhi 146
Hadhrat Ali (رضي الله تعالى عنه) narrated that Allah's Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم) would recite the Qur'an in all conditions, as long as he was not Junub." Imam Tirmidhi said this Hadith of Ali (رضي الله تعالى عنه) is Hasan Sahih. And it is the view of more than one of the people of knowledge among the companions of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) and the Tabi'in. They said, a man may recite Quran without having Wudu, but he should not recite from the Mushaf unless he is in the state of purity. This is the saying of Sufyan ath-Thawri, Ash-Shafi'i, Ahmad and Ishaq.
Grade: صحيح
علی رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ رسول اللہ صلی الله علیہ وسلم ہمیں قرآن پڑھاتے تھے۔ خواہ کوئی بھی حالت ہو جب تک کہ آپ جنبی نہ ہوتے۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- علی رضی الله عنہ کی یہ حدیث حسن صحیح ہے ۱؎، ۲- صحابہ کرام اور تابعین میں سے کئی اہل علم کا یہی قول ہے کہ آدمی وضو کے بغیر قرآن پڑھ سکتا ہے، لیکن مصحف میں دیکھ کر اسی وقت پڑھے جب وہ باوضو ہو۔ سفیان ثوری، شافعی، احمد اور اسحاق بن راہویہ کا بھی یہی قول ہے۔
Ali (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) humen Quran padhate the. Khawah koi bhi haalat ho jab tak ke aap Janbi na hote. Imam Tirmizi kehte hain: 1. Ali (رضي الله تعالى عنه) ki yeh hadith Hassan Sahih hai 1؎, 2. Sahaba e Karam aur Tabi'een mein se kai Ahal e Elm ka yehi qoul hai ke Aadmi Wuzu ke baghair Quran padh sakta hai, lekin Mushaf mein dekh kar usi waqt padhe jab woh Bawazu ho. Sufyan Thuri, Shafi'i, Ahmad aur Ishaq bin Rahaviya ka bhi yehi qoul hai.
حَدَّثَنَا أَبُو سَعِيدٍ عَبْدُ اللَّهِ بْنِ سَعِيدٍ الْأَشَجُّ، حَدَّثَنَا حَفْصُ بْنُ غِيَاثٍ، وَعُقْبَةُ بْنُ خَالِدٍ، قَالَا: حَدَّثَنَا الْأَعْمَشُ، وَابْنُ أَبِي لَيْلَى، عَنْ عَمْرِو بْنِ مُرَّةَ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ سَلِمَةَ، عَنْ عَلِيٍّ، قَالَ: كَانَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يُقْرِئُنَا الْقُرْآنَ عَلَى كُلِّ حَالٍ مَا لَمْ يَكُنْ جُنُبًا . قال أبو عيسى: حَدِيثُ عَلِيٍّ هَذَا حَسَنٌ صَحِيحٌ، وَبِهِ قَالَ: غَيْرُ وَاحِدٍ مِنْ أَهْلِ الْعِلْمِ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَالتَّابِعِينَ، قَالُوا: يَقْرَأُ الرَّجُلُ الْقُرْآنَ عَلَى غَيْرِ وُضُوءٍ وَلَا يَقْرَأُ فِي الْمُصْحَفِ إِلَّا وَهُوَ طَاهِرٌ، وَبِهِ يَقُولُ سُفْيَانُ الثَّوْرِيُّ، وَالشَّافِعِيُّ، وَأَحْمَدُ، وَإِسْحَاقُ.