22.
The Book on Virtues of Jihad
٢٢-
كتاب فضائل الجهاد عن رسول الله صلى الله عليه وسلم
26
Chapter: What Has Been Related About The Virtue Of The Garrisons
٢٦
باب مَا جَاءَ فِي فَضْلِ الْمُرَابِطِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
abī hurayrah | Abu Hurairah al-Dausi | Companion |
abī ṣāliḥin | Abu Salih As-Samman | Trustworthy, Established |
salmān | Salman the Persian | Companion |
sumayyin | Sumay al-Qurashi | Trustworthy |
ismā‘īl bn rāfi‘in | Isma'il ibn Rafi' al-Ansari | Abandoned in Hadith |
shuraḥbīl bn al-simṭ | Sharahbil ibn al-Samt al-Kindi | Companion |
al-walīd bn muslimin | Al-Walid ibn Muslim al-Qurashi | Trustworthy |
makḥūlin | Makhul ibn Abi Muslim Ash-Shami | Trustworthy jurist, frequent transmitter |
ayyūb bn mūsá | Ayyub ibn Musa al-Qurashi | Trustworthy |
‘alī bn ḥujrin | Ali ibn Hajar al-Sa'di | Trustworthy Hafez |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
أَبِي هُرَيْرَةَ | أبو هريرة الدوسي | صحابي |
أَبِي صَالِحٍ | أبو صالح السمان | ثقة ثبت |
سَلْمَانَ | سلمان الفارسي | صحابي |
سُمَيٍّ | سمي القرشي | ثقة |
إِسْمَاعِيل بْنِ رَافِعٍ | إسماعيل بن رافع الأنصاري | متروك الحديث |
شُرَحْبِيلَ بْنِ السِّمْطِ | شرحبيل بن السمط الكندي | صحابي |
الْوَلِيدُ بْنُ مُسْلِمٍ | الوليد بن مسلم القرشي | ثقة |
مَكْحُولٍ | مكحول بن أبي مسلم الشامي | ثقة فقيه كثير الإرسال |
أَيُّوبَ بْنِ مُوسَى | أيوب بن موسى القرشي | ثقة |
عَلِيُّ بْنُ حُجْرٍ | علي بن حجر السعدي | ثقة حافظ |
Jami` at-Tirmidhi 1666
Abu Hurairah (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘whoever meets Allah without any traces from Jihad he meets Allah with a defect. Imam Tirmidhi said, this Hadith is Gharib as a narration of Al-Walid bin Muslim from Isma'il bin Rafi'. Isma'il bin Rafi' was graded weak by some of the people of Hadith. I heard Muhammad saying, he is trustworthy, average in Hadith.’ This Hadith has been reported from Abu Hurairah (رضي الله تعالى عنه) from the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) through other than this route. Regarding the Hadith of Salman (رضي الله تعالى عنه), its chain is not connected, Muhammad bin Al-Munkadir did not see Salman Al-Farisi (رضي الله تعالى عنه). This Hadith has been reported from Ayyub bin Musa, from Makhul, from Shurahbil bin As-Simt from Salman (رضي الله تعالى عنه), from the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم).
Grade: Sahih
ابوہریرہ رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا: ”جو شخص جہاد کے کسی اثر کے بغیر اللہ تعالیٰ سے ملے ۱؎ تو وہ اس حال میں اللہ سے ملے گا کہ اس کے اندر خلل ( نقص و عیب ) ہو گا“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث ولید بن مسلم کے واسطے سے اسماعیل بن رافع کی روایت سے ضعیف ہے، بعض محدثین نے اسماعیل بن رافع کی تضعیف کی ہے، میں نے محمد بن اسماعیل بخاری کو کہتے سنا: اسماعیل ثقہ ہیں، مقارب الحدیث ہیں، ۲- یہ حدیث دوسری سند سے بھی ابوہریرہ کے واسطہ سے مرفوع طریقہ سے آئی ہے، ۳- سلمان کی حدیث کی سند متصل نہیں ہے۔ محمد بن منکدر نے سلمان کو نہیں پایا ہے، یہ حدیث «عن أيوب بن موسى عن مكحول عن شرحبيل بن السمط عن سلمان عن النبي صلى الله عليه وسلم» کی سند سے بھی مروی ہے۔
Abu Hurayrah Radiyallahu Anhu kehte hain ke Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: "Jo shakhs Jihad ke kisi asar ke baghair Allah Ta'ala se mile 1؎ to woh is hal mein Allah se milega ke us ke andar khull ( naqs o aib) hoga"۔ Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Yeh Hadith Walid bin Muslim ke wastay se Ismail bin Rafi' ki riwayat se za'if hai, ba'az muhaddiseen ne Ismail bin Rafi' ki tad'if ki hai, main ne Muhammad bin Ismail Bukhari ko kehte suna: Ismail thiqa hain, muqarab al-hadith hain, 2. Yeh Hadith doosri sanad se bhi Abu Hurayrah ke wastay se marfoo tariqa se aayi hai, 3. Salman ki Hadith ki sanad muttasil nahi hai. Muhammad bin Munkdir ne Salman ko nahi paya hai, yeh Hadith «عن أيوب بن موسى عن مكحول عن شرحبيل بن السمط عن سلمان عن النبي صلى الله عليه وسلم» ki sanad se bhi marwi hai.
حَدَّثَنَا عَلِيُّ بْنُ حُجْرٍ، حَدَّثَنَا الْوَلِيدُ بْنُ مُسْلِمٍ، عَنْ إِسْمَاعِيل بْنِ رَافِعٍ، عَنْ سُمَيٍّ، عَنْ أَبِي صَالِحٍ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ، قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: مَنْ لَقِيَ اللَّهَ بِغَيْرِ أَثَرٍ مِنْ جِهَادٍ، لَقِيَ اللَّهَ وَفِيهِ ثُلْمَةٌ ، قَالَ أَبُو عِيسَى: هَذَا حَدِيثٌ غَرِيبٌ مِنْ حَدِيثِ الْوَلِيدِ بْنِ مُسْلِمٍ، عَنْ إِسْمَاعِيل بْنِ رَافِعٍ، وَإِسْمَاعِيل بْنُ رَافِعٍ قَدْ ضَعَّفَهُ بَعْضُ أَهْلِ الْحَدِيثِ، قَالَ وسَمِعْت مُحَمَّدًا، يَقُولُ: هُوَ ثِقَةٌ مُقَارِبُ الْحَدِيثِ، وَقَدْ رُوِيَ مِنْ غَيْرِ هَذَا الْوَجْهِ عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، وَحَدِيثُ سَلْمَانَ إِسْنَادُهُ لَيْسَ بِمُتَّصِلٍ، مُحَمَّدُ بْنُ الْمُنْكَدِرِ لَمْ يُدْرِكْ سَلْمَانَ الْفَارِسِيَّ، وَقَدْ رُوِيَ هَذَا الْحَدِيثُ عَنْ أَيُّوبَ بْنِ مُوسَى، عَنْ مَكْحُولٍ، عَنْ شُرَحْبِيلَ بْنِ السِّمْطِ، عَنْ سَلْمَانَ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، نَحْوَهُ.