47.
Chapters on Tafsir
٤٧-
كتاب تفسير القرآن عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


12
Chapter: Regarding Surat Hud

١٢
باب وَمِنْ سُورَةِ هُودٍ

Jami` at-Tirmidhi 3109

Waki' bin Hudus narrated from his uncle Abu Razin (رضي الله تعالى عنه) that he said, 'O Apostle of Allah ( صلى الله عليه وآله وسلم) where was our Lord before He created His creation?' He said, 'He was (above) the clouds - no air was under him, no air was above him, and He created His Throne upon the water.' Ahmad bin Mani' said, ‘Yazid bin Harun said (regarding) the air, 'it means there was nothing with him. Imam Tirmidhi said, this is what was said by Hammad bin Salamah and Waki bin Hudus. Shu'bah, Abu Awanah, and Hushaim said Waki bin 'Udus, and it is more correct. Abu Razin’s name is Laqit bin Amir. This Hadith is Hasan.


Grade: Sahih

ابورزین رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ میں نے رسول اللہ ﷺ سے پوچھا: اللہ اپنی مخلوق کو پیدا کرنے سے پہلے کہاں تھا؟ آپ نے فرمایا: ” «عماء» میں تھا، نہ تو اس کے نیچے ہوا تھی نہ ہی اس کے اوپر۔ اس نے اپنا عرش پانی پر بنایا ۱؎“، احمد بن منیع کہتے ہیں: ( ہمارے استاد ) یزید نے بتایا: «عماء» کا مطلب یہ ہے کہ اس کے ساتھ کوئی چیز نہ تھی۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن ہے، ۲- اسی طرح حماد بن سلمہ نے اپنی روایت میں ”وكيع بن حدس“ کہا ہے اور شعبہ، ابو عوانہ اور ہشیم نے ”وكيع بن عدس“ کہا ہے اور یہی زیادہ صحیح ہے، ۳- ابورزین کا نام لقیط بن عامر ہے۔

Abu Razin (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke main ne Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) se poocha: Allah apni Makhluq ko paida karne se pehle kahan tha? Aap ne farmaya: “«Amaa» mein tha, na to is ke niche hawa thi na hi is ke ooper. Is ne apna Arsh pani per banaya 1؎”, Ahmad bin Munie kehte hain: ( Hamare Ustad ) Yazid ne bataya: «Amaa» ka matlab yeh hai ke is ke sath koi cheez nah thi. Imam Tirmidhi kehte hain: 1- yeh Hadith Hasan hai, 2- isi tarah Hamad bin Salma ne apni riwayat mein “Wakee bin Haddas” kaha hai aur Sha'bah, Abu Awana aur Hashim ne “Wakee bin Addas” kaha hai aur yeh hi zyada sahih hai, 3- Abu Razin ka naam Laqit bin Aamer hai.

حَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ مَنِيعٍ، حَدَّثَنَا يَزِيدُ بْنُ هَارُونَ، أَخْبَرَنَا حَمَّادُ بْنُ سَلَمَةَ، عَنْ يَعْلَى بْنِ عَطَاءٍ، عَنْ وَكِيعِ بْنِ حُدُسٍ، عَنْ عَمِّهِ أَبِي رَزِينٍ، قَالَ:‏‏‏‏ قُلْتُ:‏‏‏‏ يَا رَسُولَ اللَّهِ، ‏‏‏‏‏‏أَيْنَ كَانَ رَبُّنَا قَبْلَ أَنْ يَخْلُقَ خَلْقَهُ ؟ قَالَ:‏‏‏‏ كَانَ فِي عَمَاءٍ مَا تَحْتَهُ هَوَاءٌ وَمَا فَوْقَهُ هَوَاءٌ وَخَلَقَ عَرْشَهُ عَلَى الْمَاءِ ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ أَحْمَدُ بْنُ مَنِيعٍ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ يَزِيدُ بْنُ هَارُونَ الْعَمَاءُ:‏‏‏‏ أَيْ لَيْسَ مَعَهُ شَيْءٌ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ هَكَذَا رَوَى حَمَّادُ بْنُ سَلَمَةَ، ‏‏‏‏‏‏وَكِيعُ بْنُ حُدُسٍ، ‏‏‏‏‏‏وَيَقُولُ شُعْبَةُ، ‏‏‏‏‏‏وَأَبُو عَوَانَةَ، ‏‏‏‏‏‏وَهُشَيْمٌ:‏‏‏‏ وَكِيعُ بْنُ عُدُسٍ وَهُوَ أَصَحُّ، ‏‏‏‏‏‏وَأَبُو رَزِينٍ اسْمُهُ لَقِيطُ بْنُ عَامِرٍ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ وَهَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ.