3.
The Book on Al-Witr
٣-
أَبْوَابُ الْوِتْرِ


7
Chapter: What Has Been Related About Three (Rak'ah) For Al-Witr

٧
باب مَا جَاءَ فِي الْوِتْرِ بِثَلاَثٍ

NameFameRank
‘alīyin Ali ibn Abi Talib al-Hashimi Sahabi
al-ḥārith Al-Harith ibn Abdullah Al-A'war Accused of lying
muḥammad bn sīrīn Muhammad ibn Sirin al-Ansari Trustworthy, Upright, Great in Rank, Does not consider narration by meaning
abī isḥāq Abu Ishaq al-Subayee Trustworthy, Abundant Narrator
hshāmin Hisham ibn Hassan al-Azdi Trustworthy Hadith Narrator
abū bakr bn ‘ayyāshin Abu Bakr ibn Ayash al-Asadi Saduq Hasan al-Hadith
ḥammād bn zaydin Hammad ibn Zayd al-Azdi Trustworthy, Upright, Jurist, Imam, Great, Famous
sa‘īd bn ya‘qūb al-ṭālaqānī Sa'id ibn Ya'qub al-Talaqani Trustworthy
hannādun Hannad ibn al-Sari al-Tamimi Trustworthy

Jami` at-Tirmidhi 460

Mohammad bin Sirin said, they would pray Witr with five, with three and with one raka and they considered all of that to be good. Imam Tirmidhi says: 1- In this chapter, there are also hadiths from Imran bin Husain, Umm al-Mu'minin Aisha, Ibn Abbas, Abu Ayyub Ansari, and Abdul Rahman bin Abza, may Allah be pleased with them. Abdul Rahman bin Abza narrated it from Ubay bin Ka'b. It is also narrated that Abdul Rahman bin Abza reported directly from the Prophet Muhammad, peace be upon him. Similarly, some people have narrated it; in their narration, they did not mention the intermediary Ubay, and some have mentioned the intermediary Ubay. 2- A group of scholars from among the Companions and others believe that a person should pray the Witr prayer as three rak'ahs, 3- Sufyan al-Thawri says that if you wish, you can pray Witr as five rak'ahs, or if you prefer, three, or if you wish, just one rak'ah. And I consider it preferable to pray three rak'ahs. This is also the opinion of Ibn Mubarak and the people of Kufa, 4- Muhammad bin Sirin says that people used to pray Witr as sometimes five rak'ahs, sometimes three, and sometimes one, and they found each way commendable.


Grade: Da'if

علی رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ نبی اکرم ﷺ تین رکعت وتر پڑھتے تھے، ان میں مفصل میں سے نو سورتیں پڑھتے ہر رکعت میں تین تین سورتیں پڑھتے، اور سب سے آخر میں «‏قل هو الله أحد» پڑھتے تھے ۱؎۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- اس باب میں عمران بن حصین، ام المؤمنین عائشہ رضی الله عنہا، ابن عباس، ابوایوب انصاری اور عبدالرحمٰن بن ابزی رضی الله عنہم سے بھی احادیث آئی ہیں۔ عبدالرحمٰن بن ابزیٰ نے اسے ابی بن کعب سے روایت کی ہے۔ نیز یہ بھی مروی ہے کہ عبدالرحمٰن بن ابزیٰ نے نبی اکرم ﷺ سے ( براہ راست ) روایت کی ہے۔ اسی طرح بعض لوگوں نے روایت کی ہے، اس میں انہوں نے «ابی» کے واسطے کا ذکر نہیں کیا ہے۔ اور بعض نے «ابی» کے واسطے کا ذکر کیا ہے۔ ۲- صحابہ کرام وغیرہم میں سے اہل علم کی ایک جماعت کا خیال یہی ہے کہ آدمی وتر تین رکعت پڑھے، ۳- سفیان ثوری کہتے ہیں کہ اگر تم چاہو تو پانچ رکعت وتر پڑھو، اور چاہو تو تین رکعت پڑھو، اور چاہو تو صرف ایک رکعت پڑھو۔ اور میں تین رکعت ہی پڑھنے کو مستحب سمجھتا ہوں۔ ابن مبارک اور اہل کوفہ کا یہی قول ہے، ۴- محمد بن سیرین کہتے ہیں کہ لوگ وتر کبھی پانچ رکعت پڑھتے تھے، کبھی تین اور کبھی ایک، وہ ہر ایک کو مستحسن سمجھتے تھے ۲؎۔

Ali (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) teen rakat witr padhte the, in mein mufassil mein se nau surtein padhte har rakat mein teen teen surtein padhte, aur sab se aakhir mein «‏Qul Huwa Allahu Ahad» padhte the 1؎. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Is bab mein Imran bin Hasin, Ummul Momineen Aisha ( (رضي الله تعالى عنه) ا), Ibn Abbas, Abu Ayoub Ansari aur Abdul Rahman bin Abzi (رضي الله تعالى عنه) se bhi ahadith aai hain. Abdul Rahman bin Abzi ne ise Abi bin Ka'ab se riwayat ki hai. Nees yeh bhi marvi hai ke Abdul Rahman bin Abzi ne Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) se ( brahe raast ) riwayat ki hai. Isi tarah baaz logoon ne riwayat ki hai, is mein unhon ne «Abi» ke waste ka zikr nahin kiya hai. Aur baaz ne «Abi» ke waste ka zikr kiya hai. 2. Sahaba e Karam wagherahim mein se ahl e ilm ki ek jamat ka khyal yahi hai ke aadimi witr teen rakat padhe, 3. Sufyan Thauri kehte hain ke agar tum chaho to panch rakat witr padho, aur chaho to teen rakat padho, aur chaho to sirf ek rakat padho. Aur main teen rakat hi padhne ko mustahab samjhata hun. Ibn Mubarak aur ahl e Kufa ka yahi qoul hai, 4. Muhammad bin Sireen kehte hain ke log witr kabhi panch rakat padhte the, kabhi teen aur kabhi ek, woh har ek ko mustahsan samjhte the 2؎.

حَدَّثَنَا هَنَّادٌ، حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرِ بْنُ عَيَّاشٍ، عَنْ أَبِي إِسْحَاق، عَنْ الْحَارِثِ، عَنْ عَلِيٍّ، قَالَ:‏‏‏‏ كَانَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يُوتِرُ بِثَلَاثٍ يَقْرَأُ فِيهِنَّ بِتِسْعِ سُوَرٍ مِنَ الْمُفَصَّلِ يَقْرَأُ فِي كُلِّ رَكْعَةٍ بِثَلَاثِ سُوَرٍ آخِرُهُنَّ قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ قَالَ:‏‏‏‏ وَفِي الْبَاب عَنْ عِمْرَانَ بْنِ حُصَيْنٍ وَعَائِشَةَ، ‏‏‏‏‏‏وَابْنِ عَبَّاسٍ،‏‏‏‏ وَأَبِي أَيُّوبَ،‏‏‏‏ وَعَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ أَبْزَى، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أُبَيِّ بْنِ كَعْبٍ، ‏‏‏‏‏‏وَيُرْوَى أَيْضًا عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ أَبْزَى، ‏‏‏‏‏‏عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏هَكَذَا رَوَى بَعْضُهُمْ فَلَمْ يَذْكُرُوا فِيهِ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أُبَيٍّ، ‏‏‏‏‏‏وَذَكَرَ بَعْضُهُمْ عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ أَبْزَى، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أُبَيٍّ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ وَقَدْ ذَهَبَ قَوْمٌ مِنْ أَهْلِ الْعِلْمِ مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَغَيْرِهِمْ إِلَى هَذَا، ‏‏‏‏‏‏وَرَأَوْا أَنْ يُوتِرَ الرَّجُلُ بِثَلَاثٍ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ سُفْيَانُ:‏‏‏‏ إِنْ شِئْتَ أَوْتَرْتَ بِخَمْسٍ، ‏‏‏‏‏‏وَإِنْ شِئْتَ أَوْتَرْتَ بِثَلَاثٍ، ‏‏‏‏‏‏وَإِنْ شِئْتَ أَوْتَرْتَ بِرَكْعَةٍ. قَالَ سُفْيَان:‏‏‏‏ وَالَّذِي أَسْتَحِبُّ أَنْ أُوتِرَ بِثَلَاثِ رَكَعَاتٍ، ‏‏‏‏‏‏وَهُوَ قَوْلُ:‏‏‏‏ ابْنِ الْمُبَارَكِ وَأَهْلِ الْكُوفَةِ، ‏‏‏‏‏‏حَدَّثَنَا سَعِيدُ بْنُ يَعْقُوبَ الطَّالَقَانِيُّ، حَدَّثَنَا حَمَّادُ بْنُ زَيْدٍ، عَنْ هِشَامٍ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ سِيرِينَ قَالَ:‏‏‏‏ كَانُوا يُوتِرُونَ بِخَمْسٍ وَبِثَلَاثٍ وَبِرَكْعَةٍ وَيَرَوْنَ كُلَّ ذَلِكَ حَسَنًا.