1.
The Book on Purification
١-
كتاب الطهارة عن رسول الله صلى الله عليه وسلم
44
Chapter: [What Has Been Related] About Performing Wudu For Every Salat
٤٤
باب مَا جَاءَ فِي الْوُضُوءِ لِكُلِّ صَلاَةٍ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
anasin | Anas ibn Malik al-Ansari | Sahabi |
ḥumaydin | Humayd ibn Abi Humayd al-Tawil | Trustworthy Mudallis |
muḥammad bn isḥāq | Ibn Ishaq al-Qurashi | Saduq Mudallis |
slmh bn al-faḍl | Salama ibn al-Fadl al-Ansari | Saduq Kathīr al-Khaṭa' |
muḥammad bn ḥumaydin al-rāzī | Muhammad ibn Humayd al-Tamimi | Abandoned in Hadith |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
أَنَسٍ | أنس بن مالك الأنصاري | صحابي |
حُمَيْدٍ | حميد بن أبي حميد الطويل | ثقة مدلس |
مُحَمَّدِ بْنِ إِسْحَاق | ابن إسحاق القرشي | صدوق مدلس |
سَلَمَةُ بْنُ الْفَضْلِ | سلمة بن الفضل الأنصاري | صدوق كثير الخطأ |
مُحَمَّدُ بْنُ حُمَيْدٍ الرَّازِيُّ | محمد بن حميد التميمي | متروك الحديث |
Jami` at-Tirmidhi 58
Anas (رضئ هللا تعال ی عنہ) narrated that : "The Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) would perform Wudu for every Salah, whether he was in state of purity, or not in a state of purity." Imam Tirmidhi said the Hadith is Hasan Gharib. What is popular among the people of Hadith is the narration of Amr bin Amir al-Ansari from Anas (رضي الله تعالى عنه). Some of the people of knowledge held the view that Wudu for every salah is recommended, but not obligatory.
Grade: Da'if
انس رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ نبی اکرم صلی الله علیہ وسلم ہر نماز کے لیے وضو کرتے باوضو ہوتے یا بے وضو۔ حمید کہتے ہیں کہ میں نے انس رضی الله عنہ سے پوچھا: آپ لوگ کیسے کرتے تھے؟ تو انہوں نے کہا کہ ہم ایک ہی وضو کرتے تھے ۱؎۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- حمید کی حدیث بواسطہ انس اس سند سے غریب ہے، اور محدثین کے نزدیک مشہور عمرو بن عامر والی حدیث ہے جو بواسطہ انس مروی ہے، اور بعض اہل علم ۲؎ کی رائے ہے کہ ہر نماز کے لیے وضو مستحب ہے نہ کہ واجب۔
Anas (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) har namaz ke liye wazu karte ba-wuzu hote ya be-wuzu. Hamid kehte hain ke main ne Anas (رضي الله تعالى عنه) se poocha: aap log kaise karte the? To unhon ne kaha ke hum ek hi wazu karte the 1؎. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Hamid ki hadees bawaasita Ins is sand se gharib hai, aur muhaddiseen ke nazdeek mashhoor Amru bin Aamer wali hadees hai jo bawaasita Ins marwi hai, aur baaz ahl-e-'ilm 2؎ ki rai hai ke har namaz ke liye wazu mustahab hai nah ke wajib.
حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ حُمَيْدٍ الرَّازِيُّ، حَدَّثَنَا سَلَمَةُ بْنُ الْفَضْلِ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ إِسْحَاق، عَنْ حُمَيْدٍ، عَنْ أَنَسٍ، أَنّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ كَانَ يَتَوَضَّأُ لِكُلِّ صَلَاةٍ طَاهِرًا أَوْ غَيْرَ طَاهِرٍ ، قال: قُلْتُ لِأَنَسٍ: فَكَيْفَ كُنْتُمْ تَصْنَعُونَ أَنْتُمْ ؟ قَالَ: كُنَّا نَتَوَضَّأُ وُضُوءًا وَاحِدًا. قَالَ أَبُو عِيسَى: وَحَدِيثُ حُمَيْدٍ، عَنْ أَنَسٍ، حَسَنٌ غَرِيبٌ هَذَا الْوَجْهِ، وَالْمَشْهُورُ عَنْدَ أَهْلِ الْحَدِيثِ حَدِيثُ عَمْرِو بْنِ عَامِرٍ الْأَنْصَارِيِّ، عَنْ أَنَسٍ، وَقَدْ كَانَ بَعْضُ أَهْلِ الْعِلْمِ يَرَى الْوُضُوءَ لِكُلِّ صَلَاةٍ اسْتِحْبَابًا لَا عَلَى الْوُجُوبِ.