1.
The Book on Purification
١-
كتاب الطهارة عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


53
Chapter: Severe Warning Against Not Shielding Oneself From Urine

٥٣
باب مَا جَاءَ فِي التَّشْدِيدِ فِي الْبَوْلِ

Jami` at-Tirmidhi 70

Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) passed by two graves. He said : 'These two are being punished. And they are not being punished for something major. As for this one, he would not protect himself from his urine. As for this one, he used to spread slander. Imam Tirmidhi said this Hadith is Hasan Sahih. There are narrations on this topic from Abu Huraira, Abu Musa, Abdur Rahman bin Hasanah, Zaid bin Thabit and Abu Bakarah (رضي الله تعالى عنهم).


Grade: Sahih

عبداللہ بن عباس رضی الله عنہما کہتے ہیں کہ نبی اکرم صلی الله علیہ وسلم کا گزر دو قبروں کے پاس سے ہوا تو آپ نے فرمایا: ”یہ دونوں قبر والے عذاب دیئے جا رہے ہیں، اور کسی بڑی چیز میں عذاب نہیں دیئے جا رہے ( کہ جس سے بچنا مشکل ہوتا ) رہا یہ تو یہ اپنے پیشاب سے بچتا نہیں تھا ۱؎ اور رہا یہ تو یہ چغلی کیا کرتا تھا“ ۲؎۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اس باب میں ابوہریرہ، ابوموسیٰ، عبدالرحمٰن بن حسنہ، زید بن ثابت، اور ابوبکرہ رضی الله عنہم سے بھی احادیث آئی ہیں۔

Abdullaah bin Abbas (رضي الله تعالى عنه)uma kehte hain ke Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ka guzar do qabroan ke paas se hua to aap ne farmaya: "Yeh donon qabr walay azaab diye ja rahe hain, aur kisi bari cheez mein azaab nahin diye ja rahe ( ke jis se bachna mushkil hota) raha yeh to yeh apne peshaab se bachta nahin tha 1؎ aur raha yeh to yeh chugli kiya karta tha" 2؎. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Yeh hadeeth Hasan sahih hai, 2. Is bab mein Abu Hurayrah, Abu Musa, Abdul Rahman bin Hasanah, Zaiyd bin Thabit, aur Abu Bakrah (رضي الله تعالى عنه)um se bhi ahadith aai hain.

حَدَّثَنَا هَنَّادٌ، وَقُتَيْبَةُ،‏‏‏‏ وَأَبُو كُرَيْبٍ،‏‏‏‏ قَالُوا:‏‏‏‏ حَدَّثَنَا وَكِيعٌ، عَنْ الْأَعْمَشِ، قَال:‏‏‏‏ سَمِعْتُ مُجَاهِدًا يُحَدِّثُ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ طَاوُسٍ، عَنْ ابْنِ عَبَّاسٍ، أَنّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مَرَّ عَلَى قَبْرَيْنِ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ:‏‏‏‏ إِنَّهُمَا يُعَذَّبَانِ، ‏‏‏‏‏‏وَمَا يُعَذَّبَانِ فِي كَبِيرٍ:‏‏‏‏ أَمَّا هَذَا فَكَانَ لَا يَسْتَتِرُ مِنْ بَوْلِهِ، ‏‏‏‏‏‏وَأَمَّا هَذَا فَكَانَ يَمْشِي بِالنَّمِيمَةِ . قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ وَفِي الْبَاب عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ،‏‏‏‏ وَأَبِي مُوسَى،‏‏‏‏ وَعَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ حَسَنَةَ،‏‏‏‏ وَزَيْدِ بْنِ ثَابِتٍ،‏‏‏‏ وَأَبِي بَكْرَةَ. قال أبو عيسى:‏‏‏‏ هَذَا حَسَنٌ صَحِيحٌ، ‏‏‏‏‏‏وَرَوَى مَنْصُورٌ هَذَا الْحَدِيثَ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ مُجَاهِدٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ ابْنِ عَبَّاسٍ وَلَمْ يَذْكُرْ فِيهِ عَنْ طَاوُسٍ، ‏‏‏‏‏‏وَرِوَايَةُ الْأَعْمَشِ أَصَحُّ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ وسَمِعْت أَبَا بَكْرٍ مُحَمَّدَ بْنَ أَبَانَ الْبَلْخِيَّ مُسْتَمْلِي وَكِيعٍ، ‏‏‏‏‏‏يَقُولُ:‏‏‏‏ سَمِعْتُ وَكِيعًا، ‏‏‏‏‏‏يَقُولُ:‏‏‏‏ الْأَعْمَشُ أَحْفَظُ لِإِسْنَادِ إِبْرَاهِيمَ مِنْ مَنْصُورٍ.