8.
The Book on Fasting
٨-
كتاب الصوم عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


52
Chapter: What Has Been Related About Deeds During The Ten Days (Of Dhul-Hijjah)

٥٢
باب مَا جَاءَ فِي الْعَمَلِ فِي أَيَّامِ الْعَشْرِ

Jami` at-Tirmidhi 758

Abu Hurairah (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘there are no days more beloved to Allah ( ََّّ وَجَلعَز) that He be worshipped in them than the ten days of Dhul-Hijjah, fasting every day of them is the equivalent of fasting a year, and standing every night of them (in prayer) is the equivalent of standing on the Night of Qadr.’ Imam Tirmidhi said, ‘this Hadith is Gharib, we do not know of it except as a narration of Mas'ud bin Wasil from An-Nahhas.’ He said, ‘I asked Muhammad about this Hadith and he did not know of it’s like from other than this route.’ He said, ‘something about this has been reported from Qatadah (رضي الله تعالى عنه), from Sa'eed bin Al-Musayyab, from the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) in Mursal form.’ (Yahya bin Sa'eed has criticized Nahhas bin Qahm due to his weak memory.)


Grade: Da'if

ابوہریرہ رضی الله عنہ سے روایت ہے کہ نبی اکرم ﷺ نے فرمایا: ”ذی الحجہ کے ( ابتدائی ) دس دنوں سے بڑھ کر کوئی دن ایسا نہیں جس کی عبادت اللہ کو زیادہ محبوب ہو، ان ایام میں سے ہر دن کا روزہ سال بھر کے روزوں کے برابر ہے اور ان کی ہر رات کا قیام لیلۃ القدر کے قیام کے برابر ہے“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث غریب ہے، ۲- ہم اسے صرف مسعود بن واصل کی حدیث سے اس طریق کے علاوہ جانتے ہیں اور مسعود نے نہّاس سے روایت کی ہے، ۳- میں نے محمد بن اسماعیل بخاری سے اس حدیث کے بارے میں پوچھا تو وہ اسے کسی اور طریق سے نہیں جان سکے، ۴- اس میں سے کچھ جسے قتادہ نے بسند «قتادة عن سعيد بن المسيب عن النبي صلى الله عليه وسلم» مرسلا روایت کی ہے، ۴- یحییٰ بن سعید نے نہاس بن قہم پر ان کے حافظے کے تعلق سے کلام کیا ہے۔

Abu Hurayrah (رضي الله تعالى عنه) se riwayat hai ke Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: "Dhu'l-Hijjah ke (ibtida'i) das dinon se barh kar koi din aisa nahi jis ki ibadat Allah ko ziada mahaboob ho, in aiyam mein se har din ka roza sal bhar ke rozon ke barabar hai aur in ki har raat ka qiyam Lailatul Qadr ke qiyam ke barabar hai"۔ Imam Tirmidhi kehte hain: 1. yeh hadees gharib hai, 2. hum ise sirf Masood bin Waasil ki hadees se is tariq ke alawa jaante hain aur Masood ne Nahhas se riwayat ki hai, 3. maine Muhammad bin Ismail Bukhari se is hadees ke bare mein poocha to woh ise kisi aur tariq se nahi jaan sake, 4. is mein se kuchh jise Qatadah ne bisand «Qatadah an Sa'eed bin al-Maseeb an al-Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم)» mursalan riwayat ki hai, 4. Yahya bin Sa'eed ne Nahas bin Qahm par un ke hafizay ke taluq se kalam kiya hai.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرِ بْنُ نَافِعٍ الْبَصْرِيُّ، حَدَّثَنَا مَسْعُودُ بْنُ وَاصِلٍ، عَنْ نَهَّاسِ بْنِ قَهْمٍ، عَنْ قَتَادَةَ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ الْمُسَيِّبِ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ:‏‏‏‏ مَا مِنْ أَيَّامٍ أَحَبُّ إِلَى اللَّهِ أَنْ يُتَعَبَّدَ لَهُ فِيهَا مِنْ عَشْرِ ذِي الْحِجَّةِ، ‏‏‏‏‏‏يَعْدِلُ صِيَامُ كُلِّ يَوْمٍ مِنْهَا بِصِيَامِ سَنَةٍ، ‏‏‏‏‏‏وَقِيَامُ كُلِّ لَيْلَةٍ مِنْهَا بِقِيَامِ لَيْلَةِ الْقَدْرِ . قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ هَذَا حَدِيثٌ غَرِيبٌ، ‏‏‏‏‏‏لَا نَعْرِفُهُ إِلَّا مِنْ حَدِيثِ مَسْعُودِ بْنِ وَاصِلٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ النَّهَّاسِ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ وَسَأَلْتُ مُحَمَّدًا عَنْ هَذَا الْحَدِيثِ فَلَمْ يَعْرِفْهُ مِنْ غَيْرِ هَذَا الْوَجْهِ مِثْلَ هَذَا. وقَالَ:‏‏‏‏ قَدْ رُوِيَ عَنْ قَتَادَةَ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ سَعِيدِ بْنِ الْمُسَيَّبِ، ‏‏‏‏‏‏عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مُرْسَلًا شَيْءٌ مِنْ هَذَا، ‏‏‏‏‏‏وَقَدْ تَكَلَّمَ يَحْيَى بْنُ سَعِيدٍ فِي نَهَّاسِ بْنِ قَهْمٍ مِنْ قِبَلِ حِفْظِهِ.