1.
The Book on Purification
١-
كتاب الطهارة عن رسول الله صلى الله عليه وسلم
60
Chapter: [What Has Been Related About] Wudu From Camel Meat
٦٠
باب مَا جَاءَ فِي الْوُضُوءِ مِنْ لُحُومِ الإِبِلِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
al-brā’ bn ‘āzibin | Al-Bara' ibn 'Azib al-Ansari | Companion |
‘abd al-raḥman bn abī laylá | Abdur-Rahman ibn Abi Layla al-Ansari | Trustworthy |
‘abd al-lah bn ‘abd al-lah al-rāzī | Ibn Sirriya Al-Razi | Trustworthy |
al-‘mash | Sulayman ibn Mihran al-A'mash | Trustworthy Hadith Scholar |
abū mu‘āwiyah | Muhammad ibn Khazim al-A'ma | Trustworthy |
hannādun | Hannad ibn al-Sari al-Tamimi | Trustworthy |
Jami` at-Tirmidhi 81
Al-Bara bin Azib (رضي الله تعالى عنه) narrated that Allah's Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم) was asked about performing Wudu after eating camel meat. He said: "Perform Wudu for it." He Was asked about Wudu after eating goat meat. He said: "Do not perform Wudu for it." Imam Tirmidhi said Al-Hujjaj bin Artah reported this Hadith from Abdullah bin abdullah, from Abdur Rahman bin Abu Laila, from Al-Bara' bin Azib. And this is the saying of Ahmad and Ishaq. Ubaidah ad-Dabbi narrated it from Abdullah bin Abdullah ar-Razi, from Abdur Rahman bin Abu Laila, from Dhul-Ghurrah (al-Juhani). And Hammad bin Salamah reported this Hadith from Al-Hajjaj bin Artah, but he made a mistake in it. He said, from Abdullah bin Abdur Rahman bin Abulaila, from his father from Usaid bin Hudair. What is most correct for this topic are two Ahadith from Allah's Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم). The Hadith of Al-Bara and the Hadith of Jabir bin Samurah. And this is the saying of Ahmad and Ishaq. It has been reported from some of the people of knowledge among the Tabi'in and others that they did not hold the view that one has to do Wudu for eating camel meat. And this is the saying of Sufyan ath-Thawri and the people of Kufah.
Grade: Sahih
براء بن عازب رضی الله عنہما کہتے ہیں کہ رسول اللہ صلی الله علیہ وسلم سے اونٹ کے گوشت کے بارے پوچھا گیا تو آپ نے فرمایا: اس سے وضو کرو اور بکری کے گوشت کے بارے میں پوچھا گیا تو آپ نے فرمایا: ”اس سے وضو نہ کرو“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- اس باب میں جابر بن سمرہ اور اسید بن حضیر رضی الله عنہما سے بھی احادیث آئی ہیں، ۲- یہی قول احمد، عبداللہ اور اسحاق بن راہویہ کا ہے، ۳- اسحاق بن راہویہ کہتے ہیں کہ اس باب میں رسول اللہ صلی الله علیہ وسلم سے دو حدیثیں صحیح ہیں: ایک براء بن عازب کی ( جسے مولف نے ذکر کیا اور اس کے طرق پر بحث کی ہے ) اور دوسری جابر بن سمرہ کی، ۴- یہی قول احمد اور اسحاق بن راہویہ کا ہے۔ اور تابعین وغیرہم میں سے بعض اہل علم سے مروی ہے کہ ان لوگوں کی رائے ہے کہ اونٹ کے گوشت سے وضو نہیں ہے اور یہی سفیان ثوری اور اہل کوفہ کا قول ہے ۔
Bara'a bin 'Aazib ( (رضي الله تعالى عنه) a kehte hain ke rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) se unt ke gosht ke bare main poocha gaya to aap ne farmaya: 'is se wazu karo' aur bakri ke gosht ke bare main poocha gaya to aap ne farmaya: 'is se wazu na karo'۔ Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Is bab main jabir bin Samra aur Asid bin Hazeer ( (رضي الله تعالى عنه) a se bhi ahadith aayi hain, 2. Yahi qoul Ahmad, Abdullah aur Ishaq bin Rahawiyah ka hai, 3. Ishaq bin Rahawiyah kehte hain ke is bab main rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) se do hadithen sahih hain: ek Bara'a bin 'Aazib ki (jisay moulif ne zikr kiya aur is ke taruq par bahas ki hai) aur doosri Jabir bin Samra ki, 4. Yahi qoul Ahmad aur Ishaq bin Rahawiyah ka hai. Aur tabai'in wa ghairhum mein se ba'az ahl ilm se marwi hai ke in logon ki rai hai ke unt ke gosht se wazu nahin hai aur yahi Sufiyan Thauri aur ahl Kufah ka qoul hai 1؎۔
حَدَّثَنَا هَنَّادٌ، حَدَّثَنَا أَبُو مُعَاوِيَةَ، عَنْ الْأَعْمَشِ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ الرَّازِيِّ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ أَبِي لَيْلَى، عَنْ الْبَرَاءِ بْنِ عَازِبٍ، قَالَ: سُئِلَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ عَنِ الْوُضُوءِ مِنْ لُحُومِ الْإِبِلِ، فَقَالَ: تَوَضَّئُوا مِنْهَا ، وَسُئِلَ عَنِ الْوُضُوءِ مِنْ لُحُومِ الْغَنَمِ، فَقَالَ: لَا تَتَوَضَّئُوا مِنْهَا . قال: وَفِي الْبَاب عَنْ جَابِرِ بْنِ سَمُرَةَ، وَأُسَيْدِ بْنِ حُضَيْرٍ. قَالَ أَبُو عِيسَى: وَقَدْ رَوَى الْحَجَّاجُ بْنُ أَرْطَاةَ هَذَا الْحَدِيثَ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ أَبِي لَيْلَى، عَنْ أُسَيْدِ بْنِ حُضَيْرٍ، وَالصَّحِيحُ حَدِيثُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ أَبِي لَيْلَى، عَنْ الْبَرَاءِ بْنِ عَازِبٍ، وَهُوَ قَوْلُ أَحْمَدَ، وَإِسْحَاق، وَرَوَى عُبَيْدَةُ الضَّبِّيُّ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ الرَّازِيِّ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ أَبِي لَيْلَى، عَنْ ذِي الْغُرَّةِ الْجُهَنِيِّ، وَرَوَى حَمَّادُ بْنُ سَلَمَةَ هَذَا الْحَدِيثَ، عَنْ الْحَجَّاجِ بْنِ أَرْطَاةَ فَأَخْطَأَ فِيهِ، وَقَالَ فِيهِ: عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ أَبِي لَيْلَى، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ أُسَيْدِ بْنِ حُضَيْرٍ وَالصَّحِيحُ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ الرَّازِيِّ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ أَبِي لَيْلَى، عَنْ الْبَرَاءِ بْنِ عَازِبٍ، قَالَ إِسْحَاق: صَحَّ فِي هَذَا الْبَابِ حَدِيثَانِ، عَنْ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، حَدِيثُ الْبَرَاءِ، وَحَدِيثُ جَابِرِ بْنِ سَمُرَةَ، وَهُوَ قَوْلُ أَحْمَدَ، وَإِسْحَاق، وَقَدْ رُوِيَ عَنْ بَعْضِ أَهْلِ الْعِلْمِ مِنَ التَّابِعِينَ وَغَيْرِهِمْ، أَنَّهُمْ لَمْ يَرَوْا الْوُضُوءَ مِنْ لُحُومِ الْإِبِلِ، وَهُوَ قَوْلُ سُفْيَانَ الثَّوْرِيِّ، وَأَهْلِ الْكُوفَةِ.