9.
The Book on Hajj
٩-
كتاب الحج عن رسول الله صلى الله عليه وسلم
25
Chapter: What Has Been Related About The Muhrim Eating Hunted Animals
٢٥
باب مَا جَاءَ فِي أَكْلِ الصَّيْدِ لِلْمُحْرِمِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
jābir bn ‘abd al-lah | Jabir ibn Abd Allah al-Ansari | Sahabi |
al-muṭṭalib | Al-Muttalib ibn Abd Allah al-Makhzumi | Truthful, frequent mudallis and mursil |
‘amrūun bn abī ‘amrw | Amr ibn Abi Amr al-Qurashi | Saduq (truthful) but makes mistakes |
ya‘qūb bn ‘abd al-raḥman | Yaqub ibn Abd al-Rahman al-Qari | Trustworthy |
qutaybah | Qutaybah ibn Sa'id al-Thaqafi | Trustworthy, Firm |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
جَابِرِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ | جابر بن عبد الله الأنصاري | صحابي |
الْمُطَّلِبِ | المطلب بن عبد الله المخزومي | صدوق كثير التدليس والإرسال |
عَمْرِو بْنِ أَبِي عَمْرٍو | عمرو بن أبي عمرو القرشي | صدوق يهم |
يَعْقُوبُ بْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ | يعقوب بن عبد الرحمن القاري | ثقة |
قُتَيْبَةُ | قتيبة بن سعيد الثقفي | ثقة ثبت |
Jami` at-Tirmidhi 846
Jabir bin Abdullah (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘the land game is lawful for you while you are in Ihram as long as you did not hunt it (or - it was not hunted for you).’ There are narrations on this topic from Abu Qatadah and Talhah ( رضي الله تعالى عنهم). Imam Tirmidhi said, ‘the Hadith of Jabir (رضي الله تعالى عنه) is an explanatory Hadith, and we do not know of Al-Muttalib (one of the narrators) hearing from Jabir ( رضي الله تعالى عنه). This is acted upon according to some of the people of knowledge, they did not see any harm in the Muhrim eating game when he did not hunt it or have someone hunt it for him. Ash Shafi'i said, ‘this is the best Hadith reported on this topic and the most appropriate, and it is this that is to be acted upon.’ And this is the view of Ahmad and Ishaq.
Grade: صحيح
جابر بن عبداللہ رضی الله عنہما سے روایت ہے کہ نبی اکرم ﷺ نے فرمایا: ”خشکی کا شکار تمہارے لیے حالت احرام میں حلال ہے جب کہ تم نے اس کا شکار خود نہ کیا ہو، نہ ہی وہ تمہارے لیے کیا گیا ہو۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- اس باب میں ابوقتادہ اور طلحہ رضی الله عنہما سے بھی روایت ہے، ۲- جابر کی حدیث مفسَّر ہے، ۳- اور ہم مُطّلب کا جابر سے سماع نہیں جانتے، ۴- اور بعض اہل علم کا اسی پر عمل ہے۔ وہ محرم کے لیے شکار کے کھانے میں کوئی حرج نہیں سمجھتے جب اس نے خود اس کا شکار نہ کیا ہو، نہ ہی وہ اس کے لیے کیا گیا ہو، ۵- شافعی کہتے ہیں: یہ اس باب میں مروی سب سے اچھی اور قیاس کے سب سے زیادہ موافق حدیث ہے، اور اسی پر عمل ہے۔ اور یہی احمد اور اسحاق بن راہویہ کا بھی قول ہے۔
Jabir bin 'Abdillah (رضي الله تعالى عنه) se riwayat hai ke Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: "Khushki ka shikar tumhare liye halat ehram mein halal hai jab ke tum ne is ka shikar khud nah kiya ho, nah hi woh tumhare liye kiya gaya ho. Imam Tirmizi kehte hain: 1. Is bab mein Abu Qatadah aur Talhah (رضي الله تعالى عنه) se bhi riwayat hai, 2. Jabir ki hadees mufassar hai, 3. Aur hum muttaalib ka Jabir se sama' nahin jante, 4. Aur ba'az ahl-e-ilm ka isi par amal hai. Woh muhrim ke liye shikar ke khane mein koi harj nahin samjhte jab us ne khud is ka shikar nah kiya ho, nah hi woh is ke liye kiya gaya ho, 5. Shafi'i kehte hain: Yeh is bab mein marwi sab se achhi aur qiyas ke sab se zyada muwafiq hadees hai, aur isi par amal hai. Aur yahi Ahmad aur Ishaq bin Rahawiyah ka bhi qoul hai.
حَدَّثَنَا قُتَيْبَةُ، حَدَّثَنَا يَعْقُوبُ بْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ، عَنْ عَمْرِو بْنِ أَبِي عَمْرٍو، عَنْ الْمُطَّلِبِ، عَنْ جَابِرِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، قَالَ: صَيْدُ الْبَرِّ لَكُمْ حَلَالٌ وَأَنْتُمْ حُرُمٌ مَا لَمْ تَصِيدُوهُ أَوْ يُصَدْ لَكُمْ . قَالَ: وَفِي الْبَاب عَنْ أَبِي قَتَادَةَ، وَطَلْحَةَ. قَالَ أَبُو عِيسَى: حَدِيثُ جَابِرٍ حَدِيثٌ مُفَسَّرٌ، وَالْمُطَّلِبُ لَا نَعْرِفُ لَهُ سَمَاعًا مِنْ جَابِرٍ، وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ أَهْلِ الْعِلْمِ لَا يَرَوْنَ بِأَكْلِ الصَّيْدِ لِلْمُحْرِمِ بَأْسًا إِذَا لَمْ يَصْطَدْهُ أَوْ لَمْ يُصْطَدْ مِنْ أَجْلِهِ، قَالَ الشَّافِعِيُّ: هَذَا أَحْسَنُ حَدِيثٍ رُوِيَ فِي هَذَا الْبَاب وَأَفْسَرُ، وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا، وَهُوَ قَوْلُ أَحْمَدَ، وَإِسْحَاق.