10.
The Book on Jana''iz (Funerals)
١٠-
كتاب الجنائز عن رسول الله صلى الله عليه وسلم
20
Chapter: What Has Been Related About How Many Shrouds Were Used For The Prophet
٢٠
باب مَا جَاءَ فِي كَفَنِ النَّبِيِّ صلى الله عليه وسلم
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
jābir bn ‘abd al-lah | Jabir ibn Abd Allah al-Ansari | Sahabi |
‘abd al-lah bn muḥammad bn ‘aqīlin | Abdullah ibn Aqil al-Hashimi | Acceptable |
zā’idah | Zaeedah Ibn Qudaamah Al-Thaqafi | Trustworthy, Upright |
bishr bn al-sarī | Bishr ibn al-Sari al-Basri | Trustworthy, Pious |
ibn abī ‘umar | Muhammad ibn Abi Umar al-Adani | Trustworthy |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
جَابِرِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ | جابر بن عبد الله الأنصاري | صحابي |
عَبْدِ اللَّهِ بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ عَقِيلٍ | عبد الله بن عقيل الهاشمي | مقبول |
زَائِدَةَ | زائدة بن قدامة الثقفي | ثقة ثبت |
بِشْرُ بْنُ السَّرِيِّ | بشر بن السري البصري | ثقة متقن |
ابْنُ أَبِي عُمَرَ | محمد بن أبي عمر العدني | ثقة |
Jami` at-Tirmidhi 997
Jabir bin Abdullah (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Apostle of Allah ( صلى الله عليه وآله وسلم) shrouded Hamzah bin Abdul-Muttalib in one cloth of Namirah.’ There are narrations on this topic from Ali, Ibn Abbas, Abdullah bin Mughaffal, and Ibn Umar (رضي الله تعالى عنهم). Imam Tirmidhi said, ‘the Hadith of Ummul Momineen Aisha ( رضي الله تعالیعنہا) is a Hasan Sahih Hadith.’ Narrations about the shroud of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) differ, and the Hadith of Ummul Momineen Aisha (رضي الله تعالى عنها) is the most correct of the Ahadith that have been reported about shrouding the Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم). This is acted upon according to most of the people of knowledge among the Companions of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) and others. Sufyan Ath Thawri said, ‘A man should be shrouded in three cloths, it can be a shirt and two wraps if one wills, or three wraps if one wills.’ One cloth is acceptable if they do not find two cloths, and two cloths is acceptable, and three is better to them for those who find them. This is the saying of Ash-Shafi'i, Ahmad and Ishaq. They say that the woman is shrouded in five cloths.
Grade: Sahih
جابر بن عبداللہ رضی الله عنہما سے روایت ہے کہ رسول اللہ ﷺ نے حمزہ بن عبدالمطلب رضی الله عنہ کو ایک ہی کپڑے میں ایک چادر میں کفنایا۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- عائشہ رضی الله عنہا کی حدیث حسن صحیح ہے، ۲- نبی اکرم ﷺ کے کفن کے بارے میں مختلف احادیث آئی ہیں۔ اور ان سبھی حدیثوں میں عائشہ والی حدیث سب سے زیادہ صحیح ہے، ۳- اس باب میں علی ۱؎، ابن عباس، عبداللہ بن مغفل اور ابن عمر رضی الله عنہم سے بھی احادیث آئی ہیں، ۴- صحابہ کرام وغیرہم میں سے اکثر اہل علم کا عمل عائشہ ہی کی حدیث پر ہے، ۵- سفیان ثوری کہتے ہیں: آدمی کو تین کپڑوں میں کفنایا جائے۔ چاہے ایک قمیص اور دو لفافوں میں، اور چاہے تین لفافوں میں۔ اگر دو کپڑے نہ ملیں تو ایک بھی کافی ہے، اور دو کپڑے بھی کافی ہو جاتے ہیں، اور جسے تین میسر ہوں تو اس کے لیے مستحب یہی تین کپڑے ہیں۔ شافعی، احمد اور اسحاق بن راہویہ کا یہی قول ہے۔ وہ کہتے ہیں: عورت کو پانچ کپڑوں میں کفنایا جائے ۲؎۔
Jaber bin Abdullah ( (رضي الله تعالى عنه) a se riwayat hai ke Rasulullah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne Hamza bin Abdul Muttalib (رضي الله تعالى عنه) ko aik hi kapray mein aik chadar mein kafanaya. Imam Tirmidhi kehte hain: 1- Ayesha ( (رضي الله تعالى عنه) ا) ki hadees Hasan sahih hai, 2- Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ke kafan ke bare mein mukhtalif ahadees aai hain. Aur in sabhi hadeeson mein Ayesha wali hadees sab se zyada sahih hai, 3- Is bab mein Ali 1؎, Ibn Abbas, Abdullah bin Mughfal aur Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه) se bhi ahadees aai hain, 4- Sahaba e kuram waghera hum mein se aksar ahl e ilm ka amal Ayesha hi ki hadees par hai, 5- Sufyan Thauri kehte hain: Aadimi ko teen kapron mein kafanaya jaye. Chahe aik qamis aur do lafafon mein, aur chahe teen lafafon mein. Agar do kapray nah milen to aik bhi kaafi hai, aur do kapray bhi kaafi ho jate hain, aur jise teen mayassar hon to uske liye mustahab yahi teen kapray hain. Shafi, Ahmad aur Ishaq bin Rahaviya ka yahi qoul hai. Woh kehte hain: Aurat ko panch kapron mein kafanaya jaye 2؎.
حَدَّثَنَا ابْنُ أَبِي عُمَرَ، حَدَّثَنَا بِشْرُ بْنُ السَّرِيِّ، عَنْ زَائِدَةَ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ عَقِيلٍ، عَنْ جَابِرِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ، أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ كَفَّنَ حَمْزَةَ بْنَ عَبْدِ الْمُطَّلِبِ فِي نَمِرَةٍ فِي ثَوْبٍ وَاحِدٍ . قَالَ: وَفِي الْبَاب، عَنْ عَلِيٍّ، وَابْنِ عَبَّاسٍ، وَعَبْدِ اللَّهِ بْنِ مُغَفَّلٍ، وَابْنِ عُمَرَ. قَالَ أَبُو عِيسَى: حَدِيثُ عَائِشَةَ حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، وَقَدْ رُوِيَ فِي كَفَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ رِوَايَاتٌ مُخْتَلِفَةٌ، وَحَدِيثُ عَائِشَةَ أَصَحُّ الْأَحَادِيثِ الَّتِي رُوِيَتْ فِي كَفَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، وَالْعَمَلُ عَلَى حَدِيثِ عَائِشَةَ عِنْدَ أَكْثَرِ أَهْلِ الْعِلْمِ مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَغَيْرِهِمْ، قَالَ سُفْيَانُ الثَّوْرِيُّ: يُكَفَّنُ الرَّجُلُ فِي ثَلَاثَةِ أَثْوَابٍ إِنْ شِئْتَ فِي قَمِيصٍ وَلِفَافَتَيْنِ، وَإِنْ شِئْتَ فِي ثَلَاثِ لَفَائِفَ، وَيُجْزِي ثَوْبٌ وَاحِدٌ إِنْ لَمْ يَجِدُوا ثَوْبَيْنِ، وَالثَّوْبَانِ يُجْزِيَانِ، وَالثَّلَاثَةُ لِمَنْ وَجَدَهَا أَحَبُّ إِلَيْهِمْ، وَهُوَ قَوْلُ: الشَّافِعِيِّ، وَأَحْمَدَ، وَإِسْحَاق، قَالُوا: تُكَفَّنُ الْمَرْأَةُ فِي خَمْسَةِ أَثْوَابٍ.