10.
Musnad of the People of Kufa
١٠-
مسند الكوفيين


The Hadith of Safwan ibn Asal al-Muradi

حَدِیث صَفوَانَ بنِ عَسَّال المرَادِیِّ

Musnad Ahmad ibn Hanbal 18093

Zar bin Habish (may Allah be pleased with him) said: One day, I went to Safwan bin Assal (may Allah be pleased with him) to ask him about the ruling on wiping over socks. He asked, "What brings you here?" I replied, "I came to seek knowledge." He said, "Shall I not give you good news? The Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said, 'The angels spread their wings for the seeker of knowledge, rejoicing in his pursuit.'" Then he narrated the entire hadith. Zar bin Habish (may Allah be pleased with him) said: I said to him, "I came to ask you about wiping over socks." He said, "Good. I was in the army that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) sent out. The Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) commanded us that if we wore our socks in a state of purity and were traveling, we could wipe over them for three days, and if we were residing, then for a day and a night, unless one experienced major impurity (janabah). However, there was no command to remove them for urination, defecation, or sleep." And I heard the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) say, "There is a gate in the West that is open for repentance, the distance of which is seventy years. It will not be closed until the sun rises from the West."


Grade: Sahih

زر بن حبیش رحمہ اللہ کہتے ہیں کہ ایک دن میں حضرت صفوان بن عسال رضی اللہ عنہ کے پاس مسح علی الخفین کا حکم پوچھنے کے لئے حاضر ہوا تو انہوں نے پوچھا کیسے آنا ہوا؟ میں نے کہا حصول عمل کے سلسلے میں حاضر ہوا ہوں انہوں فرمایا کیا میں تمہیں خوشخبری نہ سناؤں؟ رسول اللہ ﷺ نے ارشاد فرمایا اللہ کے فرشتے طالب علم کے لئے " طلب علم پر خوشی ظاہر کرتے ہوئے " اپنے پر بچھا دیتے ہیں پھر پوری حدیث ذکر کی۔ زربن حبیش رحمہ اللہ کہتے ہیں کہ میں نے ان سے عرض کیا کہ میں آپ سے مسح علی الخفین کے متعلق پوچھنے کے لئے آیا ہوں انہوں نے فرمایا اچھا میں اس لشکر میں تھا جسے نبی کریم ﷺ نے بھیجا تھا نبی کریم ﷺ نے ہمیں یہ حکم دیا تھا کہ ہم نے طہارت کی حالت میں موزے پہنے ہوں اور ہم مسافر ہوں تو تین دن تک اور اگر مقیم ہوں تو ایک دن رات تک ان پر مسح کرسکتے ہیں الاّ یہ کہ کسی کو جنابت لاحق ہوجائے لیکن پیشاب پائخانے اور نیند کی حالت میں اس کے اتارنے کا حکم نہیں تھا۔ اور میں نے نبی کریم ﷺ کو یہ فرماتے ہوئے سنا ہے کہ مغرب میں ایک دروازہ ہے جو توبہ کے لئے کھلا ہوا ہے اس کی مسافت ستر سال پر محیط ہے وہ اس وقت تک بند نہیں ہوگا جب تک سورج مغرب سے طلوع نہ ہو جائے۔

Zar bin Habish rahmatullah alaih kahte hain ke aik din main Hazrat Safwan bin Assal razi Allah tala anhu ke pass Masah alal khuffain ka hukum poochhne ke liye hazir hua to unhon ne poocha kaise aana hua? Main ne kaha husool amal ke silsile mein hazir hua hun unhon ne farmaya kya main tumhen khushkhabri na sunaun? Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne irshad farmaya Allah ke farishte talib ilm ke liye " talab ilm par khushi zahir karte hue " apne par bichha dete hain phir poori hadees zikar ki. Zar bin Habish rahmatullah alaih kahte hain ke main ne un se arz kiya ke main aap se Masah alal khuffain ke mutalliq poochhne ke liye aaya hun unhon ne farmaya achcha main is lashkar mein tha jise Nabi Kareem (صلى الله عليه وآله وسلم) ne bheja tha Nabi Kareem (صلى الله عليه وآله وسلم) ne hamen ye hukum diya tha ke hum ne taharat ki halat mein moze pehne hon aur hum musafir hon to teen din tak aur agar muqeem hon to aik din raat tak un par masah kar sakte hain illa ye ke kisi ko janabat laheq ho jaye lekin peshab pakhane aur neend ki halat mein is ke utarne ka hukum nahin tha. Aur main ne Nabi Kareem (صلى الله عليه وآله وسلم) ko ye farmate hue suna hai ke maghrib mein aik darwaza hai jo tauba ke liye khula hua hai is ki musafat sattar saal par muheet hai woh is waqt tak band nahin hoga jab tak sooraj maghrib se taloo na ho jaye.

حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّزَّاقِ ، حَدَّثَنَا مَعْمَرٌ ، عَنْ عَاصِمِ بْنِ أَبِي النَّجُودِ ، عَنْ زِرِّ بْنِ حُبَيْشٍ ، قَالَ: أَتَيْتُ صَفْوَانَ بْنَ عَسَّالٍ الْمُرَادِيَّ ، فَقَالَ: مَا جَاءَ بِكَ؟ قَالَ: فَقُلْتُ: جِئْتُ أَطْلُبُ الْعِلْمَ، قَالَ: فَإِنِّي سَمِعْتُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَقُولُ: " مَا مِنْ خَارِجٍ يَخْرُجُ مِنْ بَيْتٍ فِي طَلَبِ الْعِلْمِ، إِلَّا وَضَعَتْ لَهُ الْمَلَائِكَةُ أَجْنِحَتَهَا رِضًا بِمَا يَصْنَعُ" . قَالَ: جِئْتُ أَسْأَلُكَ عَنِ الْمَسْحِ بِالْخُفَّيْنِ. قَالَ: نَعَمْ، لَقَدْ كُنْتُ فِي الْجَيْشِ الَّذِينَ بَعَثَهُمْ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ،" فَأَمَرَنَا أَنْ نَمْسَحَ عَلَى الْخُفَّيْنِ إِذَا نَحْنُ أَدْخَلْنَاهُمَا عَلَى طُهْرٍ ثَلَاثًا إِذَا سَافَرْنَا، وَيَوْمًا وَلَيْلَةً إِذَا أَقَمْنَا، ولا نَخْلَعَهَما من غائطٍ ولا بول ولا نوم، وَلَا نَخْلَعَهُمَا إِلَّا مِنْ جَنَابَةٍ" . قَالَ: وَسَمِعْتُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَقُولُ:" إِنَّ بِالْمَغْرِبِ بَابًا مَفْتُوحًا لِلتَّوْبَةِ، مَسِيرَتُهُ سَبْعُونَ سَنَةً، لَا يُغْلَقُ حَتَّى تَطْلُعَ الشَّمْسُ مِنْ نَحْوِهِ" .