12.
Musnad of the Basrans
١٢-
مسند البصريين
The Hadith of Malik bin al-Harith (may Allah be pleased with him)
حَدِيثُ مَالِكِ بْنِ الْحَارِثِ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
mālik bn al-ḥārith | Malik ibn Al-Harith al-Amiri | Companion |
zurārah bn awfá | Zarara ibn Aufa al-Amiri | Trustworthy |
‘alī bn zaydin | Ali ibn Zayd al-Qurashi | Weak in Hadith |
hushaymun | Hushaym ibn Bashir al-Salami | Trustworthy, reliable, prone to tadlis (concealing the chain of narrators) and hidden transmission. |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
مَالِكِ بْنِ الْحَارِثِ | مالك بن الحارث العامري | صحابي |
زُرَارَةَ بْنِ أَوْفَى | زرارة بن أوفى العامري | ثقة |
عَلِيُّ بْنُ زَيْدٍ | علي بن زيد القرشي | ضعيف الحديث |
هُشَيْمٌ | هشيم بن بشير السلمي | ثقة ثبت كثير التدليس والإرسال الخفي |
Musnad Ahmad ibn Hanbal 20331
It is narrated from Malik bin Harith that he heard the Messenger of Allah, peace and blessings be upon him, saying, "Whoever includes an orphan child of Muslim parents in his food and drink until he no longer needs that support and starts earning himself, then Paradise becomes surely obligatory for him. Whoever sets a Muslim free from slavery becomes a cause for his own freedom from Hellfire, and every part of his body will be freed from Hellfire in exchange for every part of the freed slave's body."
Grade: Sahih
حضرت مالک بن حارث سے مروی ہے کہ رسول اللہ کو انہوں نے یہ فرماتے ہوئے سنا ہے کہ جو شخص مسلمان ماں باپ کے کسی یتیم بچے کو اپنے کھانے اور پینے میں اس وقت شامل رکھتا ہے جب تک وہ اس امداد سے مستغنی نہیں ہوجاتا خود کمانے لگ جاتا ہے تو اس کے لئے یقینی طور پر جنت واجب ہوتی ہے جو شخص کسی مسلمان آدمی کو آزاد کرتا ہے وہ جہنم سے اس کی آزادی کا سبب بن جاتا ہے اور آزاد ہونے والے کے ہر عضو کے بدلے میں اس کا ہر عضو جہنم سے آزاد ہوجاتا ہے
Hazrat Malik bin Harith se marvi hai keh Rasool Allah ko unhon ne ye farmate hue suna hai keh jo shakhs musalman maa baap ke kisi yateem bache ko apne khane aur pine mein us waqt shamil rakhta hai jab tak woh is imdad se mustaghni nahi hojata khud kamane lag jata hai to uske liye yaqeeni tor par jannat wajib hoti hai jo shakhs kisi musalman aadmi ko azad karta hai woh jahannam se uski aazadi ka sabab ban jata hai aur azad hone wale ke har uzv ke badle mein uska har uzv jahannam se azad hojata hai.
حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ ، قَالَ: عَلِيُّ بْنُ زَيْدٍ أَخْبَرَنَا، عَنْ زُرَارَةَ بْنِ أَوْفَى ، عَنْ مَالِكِ بْنِ الْحَارِثِ رَجُلٍ مِنْهُمْ، أَنَّهُ سَمِعَ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَقُولُ: " مَنْ ضَمَّ يَتِيمًا بَيْنَ أَبَوَيْنِ مُسْلِمَيْنِ إِلَى طَعَامِهِ وَشَرَابِهِ حَتَّى يَسْتَغْنِيَ عَنْهُ، وَجَبَتْ لَهُ الْجَنَّةُ الْبَتَّةَ، وَمَنْ أَعْتَقَ امْرَأً مُسْلِمًا، كَانَ فِكَاكَهُ مِنَ النَّارِ، يُجْزَى بِكُلِّ عُضْوٍ مِنْهُ عُضْوًا مِنْهُ" .