13.
Musnad of the Ansar
١٣-
مسند الأنصار


Hadiths of men from the Companions of the Prophet (peace be upon him)

أَحَادِيثُ رِجَالٍ مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ

NameFameRank
thalāthūn Anonymous Name
abī al-‘āliyah Abu Al-'Aliyah Al-Riyahi Trustworthy
zaydin al-‘ammī Zayd ibn al-Hawari al-A'ma Weak in Hadith
sufyān Sufyan al-Thawri Trustworthy Hadith scholar, Jurist, Imam, Hadith expert, and he may have concealed the identity of some narrators
yazīd Yazid bin Harun al-Wasiti Trustworthy and Precise
abī sa‘īdin Abu Sa'id al-Khudri Companion
abī naḍrah Al-Mundhir ibn Malik al-'Awfi Trustworthy
zaydin al-‘ammī Zayd ibn al-Hawari al-A'ma Weak in Hadith
al-mas‘ūdī Abd al-Rahman ibn Abd Allah al-Masudi Trustworthy, he became confused before his death, and the rule for him is that whoever heard from him in Baghdad, it was after the confusion
yazīd Yazid bin Harun al-Wasiti Trustworthy and Precise

Musnad Ahmad ibn Hanbal 23097

Abu Al-'Aliyah (may Allah be pleased with him) said: Once, thirty Companions (may Allah be pleased with them) gathered and said, "We know the prayers in which the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) recited aloud, but we cannot compare the prayers in which he did not recite aloud with those in which he did. Therefore, let us agree on one opinion." There were not even two among them who disagreed that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) used to recite thirty verses in each of the first two rak'ahs of Zuhr, and half of that in the last two rak'ahs. And in the first two rak'ahs of 'Asr, he would recite half of what he recited in the first two rak'ahs of Zuhr, and in the last two rak'ahs of 'Asr, he would recite half of that.


Grade: Sahih

ابوالعالیہ رضی اللہ عنہ کہتے ہیں کہ ایک مرتبہ تیس صحابہ کرام رضی اللہ عنہم جمع ہوئے اور کہنے لگے کہ نبی کریم ﷺ جن نمازوں میں جہری قرأت فرماتے ہیں وہ تو ہمیں معلوم ہیں اور جن میں جہری قرأت نہیں فرماتے تھے انہیں جہری نمازوں پر قیاس نہیں کرسکتے لہٰذا کسی ایک رائے پر متفق ہوجاؤ تو ان میں سے دو آدمی بھی ایسے نہیں تھے جنہوں نے اس بات میں اختلاف کیا ہو کہ نبی کریم ﷺ ظہر کی پہلی دو رکعتوں میں سے ہر رکعت میں تیس آیات کے بقدر تلاوت فرمایا کرتے تھے اور آخری دو رکعتوں میں اس سے نصف مقدار کے برابر جبکہ عصر کی پہلی دو رکعتوں میں ظہر کی پہلی دو رکعتوں کی قرأت سے نصف مقدار کے برابر تلاوت فرماتے تھے اور آخری دو رکعتوں میں اس سے بھی نصف مقدار کے برابر تلاوت فرماتے تھے۔

Abu al aaliya razi Allah anhu kahte hain ki ek martaba tees sahaba kiram razi Allah anhum jama hue aur kahne lage ki nabi kareem (صلى الله عليه وآله وسلم) jin namaazon mein jahri qirat farmate hain wo to hamen malum hain aur jin mein jahri qirat nahin farmate the unhen jahri namaazon par qayas nahin kar sakte lihaza kisi ek raaye par muttafiq ho jao to un mein se do aadmi bhi aise nahin the jinhone is baat mein ikhtilaf kiya ho ki nabi kareem (صلى الله عليه وآله وسلم) zuhar ki pahli do rak'aton mein se har rakat mein tees aayat ke barabar tilawat farmaya karte the aur aakhri do rak'aton mein is se nisf miqdar ke barabar jabki asr ki pahli do rak'aton mein zuhar ki pahli do rak'aton ki qirat se nisf miqdar ke barabar tilawat farmate the aur aakhri do rak'aton mein is se bhi nisf miqdar ke barabar tilawat farmate the.

حَدَّثَنَا يَزِيدُ ، أَخْبرَنَا الْمَسْعُودِيُّ ، عَنْ زَيْدٍ الْعَمِّيِّ ، عَنْ أَبي نَضْرَةَ ، عَنْ أَبي سَعِيدٍ ، قَالَ يَزِيدُ : أَخْبرَنَا سُفْيَانُ ، عَنْ زَيْدٍ الْعَمِّيِّ ، عَنْ أَبي الْعَالِيَةِ ، قَالَ: اجْتَمَعَ ثَلَاثُونَ مِنْ أَصْحَاب النَّبيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، فَقَالُوا: أَمَّا مَا يَجْهَرُ فِيهِ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ بالْقِرَاءَةِ فَقَدْ عَلِمْنَاهُ، وَمَا لَا يَجْهَرُ فِيهِ فَلَا نَقِيسُ بمَا يَجْهَرُ بهِ، قَالَ: فَاجْتَمَعُوا فَمَا اخْتَلَفَ مِنْهُمْ اثْنَانِ أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ كَانَ " يَقْرَأُ فِي صَلَاةِ الظُّهْرِ قَدْرَ ثَلَاثِينَ آيَةً فِي الرَّكْعَتَيْنِ الْأُولَيَيْنِ فِي كُلِّ رَكْعَةٍ، وَفِي الرَّكْعَتَيْنِ الْأُخْرَيَيْنِ قَدْرَ النِّصْفِ مِنْ ذَلِكَ، وَيَقْرَأُ فِي الْعَصْرِ فِي الْأُولَيَيْنِ بقَدْرِ النِّصْفِ مِنْ قِرَاءَتِهِ فِي الرَّكْعَتَيْنِ الْأُولَيَيْنِ مِنَ الظُّهْرِ، وَفِي الْأُخْرَيَيْنِ قَدْرَ النِّصْفِ مِنْ ذَلِكَ" .